- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Egy inkább elméleti jogi kérdésem lenne hardver vásárlással kapcsolatban.
Az iPon boltban a héten több számítógép alkatrészt fogok venni (VGA, CPU, stb.). Korábban, mikor vásároltam ott, a folyamat a következő volt: a pénztárnál aláíratják veled a számlát, amin az áll, hogy a rendelt termékeket hiánytalanul és sérülésmentesen átvetted. Ezután átmész a másik pulthoz, ahol a termékeket átadják. Ennél a pultnál is kint van a felirat, hogy a távozás után reklamációt nem fogadnak el.
Ha mondjuk így veszek egy videókártyát, és miután hazaértem, kibontom, és látom hogy sérült (pl. le van törve egy lapát az egyik ventiről), akkor ebben az esetben van reklamálási alapom? Én arra tippelnék, hogy nincs.
Érdemes ebben az esetben minden terméket átvételkor kibontani és ellenőrizni? Pl. hogy az alaplapon rajta van a foglalatvédő műanyag. Ahogy láttam, ezt senki nem teszi ott meg, és nekem is elég kukacoskodónak tűnne (már ez a kérdésem is inkább az ), több termék vásárlása esetén ráadásul körülményes és időigényes, de ha biztosra akarna menni az ember, akkor így kellene ebben az esetben eljárnia?
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Oázis Computer jó boltnak számít? Garanciával, elállással nem szoktam szemétkedni?
Most készülök egy monitort vásárolni tőlük, eddig még sose vettem ott semmit.Előre is köszönöm a visszajelzést!
-
Sidorovich
senior tag
Oázis Computerről már kérdeztelek titeket, amiről csupa jót mondtatok, de most a kiszemelt termék nincs ott készleten. iPon / PCX / Aqua közül melyikről mi a véleményetek?
Esetleges garanciális ügyintézés, vásárlástól való elállás, kellékszavatosság stb. ügyintézés, megbízhatósággal kapcsoaltban kérdezem.
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...