- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
numera007
tag
Tanácsot szeretnék kérni. Vettem egy mobiltelefont (használt, de számlás, garanciális) ami elromlott. A forgalmazó webáruháztól kértem a javítást. Be is lett küldve, a GLS vitte el háztól a telefont a szervízbe (a fene tudja igazán hova, de van nyugta róla, a webáruház elismerte hogy nála van). Március 4-én vitték el. Azóta a webáruház nem elérhető (telefonszámot felmondta, azon nem elérhető, emailra esetenként válaszol). Az utolsó emailben azt közölte a webáruház, hogy fizetésképtelenné vált, nem tudja a 30 napot meghaladó javítás miatt sem a vételárat visszaadni, sem új készüléket biztosítani. De majd küldi a javított készüléket. Ez több mint egy hete volt. Se telefon,se pénz, se nem elérhető a webáruház. Hova forduljak? Járt már így valaki az ismerősök közül? Volt megoldás? Az érték 80.000ft.