Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • numera007

    tag

    Tanácsot szeretnék kérni. Vettem egy mobiltelefont (használt, de számlás, garanciális) ami elromlott. A forgalmazó webáruháztól kértem a javítást. Be is lett küldve, a GLS vitte el háztól a telefont a szervízbe (a fene tudja igazán hova, de van nyugta róla, a webáruház elismerte hogy nála van). Március 4-én vitték el. Azóta a webáruház nem elérhető (telefonszámot felmondta, azon nem elérhető, emailra esetenként válaszol). Az utolsó emailben azt közölte a webáruház, hogy fizetésképtelenné vált, nem tudja a 30 napot meghaladó javítás miatt sem a vételárat visszaadni, sem új készüléket biztosítani. De majd küldi a javított készüléket. Ez több mint egy hete volt. Se telefon,se pénz, se nem elérhető a webáruház. Hova forduljak? Járt már így valaki az ismerősök közül? Volt megoldás? Az érték 80.000ft.

Új hozzászólás Aktív témák