Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • devilzero

    tag

    Sziasztok!
    1 éve vásároltam egy Asus laptopot a MediaMarkt-ban.
    Jelenleg harmadjára küldtem vissza:
    (1) 1x cserélve lett az alaplap mert nem működött a HDMI
    (2) 1x cserélve lett a HDD mert nem bootolt be a gép, egyből a BIOS-ba töltött be
    (3) most szintén nem töltött be ezért megint a második problémámmal küldtem vissza a gépet
    Nos, a MM nagyon megértő volt, ő mondta hogy hívjam fel az Asus supportot, illetve a FixDirect-et (ők a hivatalós javítópartnerek), panaszkodjak, kérjem azt hogy cseréljék a lapost (a Media megjegyezte, hogy őknem cserélik, hanem automatikusan visszaadják a pénzt), de az Asus azt mondta, hogy csak a negyedik visszaküldés után tudnak ilyen kártérítő eljárást indítani. Én eddig olyat olvastam hogy már a harmadiknál kérhető ez, most akkor hogy is van? Mit tegyek? Félek hogy már nem kapok vissza 100%-san működő gépet.

  • devilzero

    tag

    Sziasztok!

    Korábbi iratom: [link]

    Félelmem beigazolódott, nem kaptam vissza jól működő gépet, az MM ügyfélszolgálata halkan megjegyezte hogy konkrétan sokszor megcsinálhatják azt hogy cserélnek benne valami és visszadobják (mert nekik így olcsóbb stb.).
    Jelenlegi helyzet: Jelenleg egy ASUS logo után a laptop fekete képernyőnél megáll és van hogy nem is tölt be. Néha sikerült sok ki-be kapcsolgatás után életre lelni. Előzőleg is hasonló volt a helyzet, aztán megunta a gép és az Asus logo után azonnal BIOS-ba lépett, semmit nem lehetett rajta csinálni, valszeg most is ez lesz a baja.
    Kérdés: Tulajdonképpen meguntam az egészet, szépen végigvártam a 3 alkalmat. Már pénteken amikor átvettem jeleztem az MM ügyfélszolgálaton, hogy innentől fogyasztóvédelemhez fogok fordulni ha besz*rik. Mit kell tennem? Hogyan kell elindítanom az ügyet? Nyilván ha viszem vissza a laptopot az MM-mel is fogok azért beszélni. FixDirect + Asus support megint fel lesz hívva (jelenleg 5 Asus gép van a családban, ezután ahogy kiöregednek egy sem fog lenni, erősen meg lesz jegyezve).
    Köszönöm & Szép napot!

  • devilzero

    tag

    Sziasztok!

    Cimbora vett egy elég drága fülhallgatót, de sajnos se az órájához nem csatlakozik, se pedig kényelmi funkcióját nem tölti be normálisan. Szeretne elállni a vásárlástól azonban az ügyfélszolgálat (bestbyte.hu) arra hivatkozik, hogy "higiéniai termékekre" nem gyakorolható az elállás joga. Én csak ennyit találtam, hogy nem lehet elállni: "- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza".
    Valaki volt már hasonló cipőben? Tényleg nem lehet fülhallgatótól vásárlás után elállni 14 napon belül (netes vásárlás természetesen).

    Köszi a választ!
    Üdv: devz

  • devilzero

    tag

    Sziasztok!

    Rendeltem egy karórát egy oldalról. Egy blackfriday-es kupon + egyéb csalogató kupon miatt nem úgy számolták az árát, ahogy én terveztem, emiatt e-mailbe illetve telefonon is próbáltam volna utolérni őket a héten többször eredménytelenül. Ma hívtak, hogy minden szuper, holnap itt a csomag GLS-sel, akciók is benne küldenek majd friss számlát. A helyzet viszont az, hogy én már nem akarom ezt a terméket, mert megvettem egy másik oldalon és már ki is hozták.

    Ilyenkor mi a "legbarátságosabb" elállási mód? Szimplán mondom a GLS-nek, hogy köszi de nem kell a csomag. Esetleg írjak nekik, vagy hívjam fel őket (ha egyáltalán elolvassák/felveszik)? 0 Ft-os házhozszállítási díj volt, ha ez jelent bármit is, de pl. rámháríthatnak valamit, mert nem veszem át (utánvételes a kézbesítés)?

    Köszi. :R

  • devilzero

    tag

    Sziasztok!

    Valószínűleg szürkezónát fogok leírni, de erre az egészre inkább kíváncsi vagyok minthogy belemennék.
    Venni szeretnék egy Apple Macbook laptopot a MediaMarkt-ban. Egy kedves ismerősöm felajánlotta, hogy az ő cégének a nevére megvehetem és "felezzük az ÁFÁ-t". Én több szempontból nem szeretnék belemenni, de a jogi része mégis érdekelne valamennyire.

    Az Apple mindenre 1 év garanciát vállal (most vettem egy iPad-et ott a MediaMarkt 2 évet adott az ára miatt ami ~200k volt, de az Apple a beállításokban 1 évet ír). Mi a helyzet egy cégre vásárolt Macbook-nál, ami 400k környékén volna? Az is kap 1 év Apple garit + 2 évet a MediaMarkt-tól, vagy alapból csak 1 évet kap mert cégre lett vásárolva? Mi van akkor ha valaki eladja a cégre vásárolt eszközt például fél évesen és 1,5 évesen meg tönkremegy?
    Mástéma de lehet hasonló: sok hardveraprós Apple hirdetést látok, ami a mai napig 1 év garanciával adnak, az is ilyen céges vásárlás lenne ÁFA trükközéssel? Mi ennek így az értelme? Én pl. szívesen kifizetem az ÁFÁ-t és nem csak a garancia miatt. De lehet én gondolkodom rosszul.
    Köszönöm a kérdéseim tisztázását!

Új hozzászólás Aktív témák