- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milka 78
nagyúr
Érdekes...én szervizes vagyok,de ezt a 30%-ot nem tudom hol mérted le,viszont nagyon szép urban legend.Ráadásul nagyobb boltokkal is jó viszonyt ápolok és én is kizárólag szinte Asrock deszkákkal építek gépeket(ami ráadásul belépő szint),de semmi baj sincs velük,legalább is nem több mint a többi gyártóval.Van egy szériájuk amit én sem ajánlanék,mert gondok voltak-vannak vele(pl 880G mATX lapok amin trék voltak a kondik és masszívabb feszemelésre eldobták magukat)és volt sok olyan amit szépen kinyírtak az igen tisztelt vásárlók.N68UCC@955be és hasonló...Ráadásul csak ha a PH-adatait nézem akkor nem értem,hogy 100 hsz-ből,miért nem minden 30-adik arról szól(rajtad kívül itt a topickban sem nagyon olvastam ilyet),hogy elszállt az Asrock lapom...
-
Milka 78
nagyúr
Erre a hangos visszavételre sajnos nem sok esélyed van Emlékezzünk vissza a 6850-es sztorira és főként a Gigára(más gyártók visszavették a kártyájukat).Csak úgy küldtél vissza a nagykerbe a hibás kártyákat és a 3 év garival semmit sem tudtál kezdeni Szerencsétlen vásárló meg a kiskert macerálta...az meg minket...a Giga meg jót röhögött.Itt is meg volt pattintva a jogászos kérdés,fenyegetőzés a gyártó felé,de sokat nem ért.Aztán mivel kezdett kínossá válni szó nélkül visszavették,de ezt már-már isteni csodaként értékeltük.Gondolom azért az már kínos volt,hogy 30mp-alatt ki tudtad fektetni a kártyát.Szerintem túlzottan is súlyos,látványos hiba volt ahhoz,hogy eltussolják(pedig megpróbálták).Hivatalosan a mai napig nem ismerték a hibát...
UI:Most már értheted Atti hozzáállását(vagy az enyémet).Én közel ültem a tűzhöz és még is alig sikerült a gariztatásom a gyártónál...de ez egy másik sztori
-
Milka 78
nagyúr
Én is ezt mondom.Az AMD-nek semmi köze sem volt az egészhez.Az általa tett ajánlásoktól a fent említett gyártó önkényesen eltért a felhasznált memória modulok terén majd megpróbálták néhány nevetséges bios frissítéssel orvosolni a hibájukat(órajel csökkentés késleltetés és feszültség,stb...)Érdekes,hogy a ref kártyákkal semmi baj sem volt csak az egyedi kialakítású csodáknál...mindegy is mert már nem lényeg.Az ilyen hozzáállású gyártókat jobb kerülni
-
Milka 78
nagyúr
Érdekes sztori.Nálunk volt 2 lap is(Giga P67)ami nem ment Asus vga-val,de minden okés volt külön külön(570gtx,580gtx).Elég sokat szívtunk a hibával,agyon teszteltük és a végén jóindulatra való tekintettel cseréltük(mindkét esetben komplett gép lett véve).Nálunk az volt a kérés,hogy működjön és hasonló árú típusú vga legyen.Mi bepróbáltuk,teszteltük és átadtuk a gépet ami azóta is működik(sőt az Asus karik is,más gépekben ),így mindenki boldog és anyagi kár sem keletkezett.Hozzáállás kérdése az egész.
-
Milka 78
nagyúr
Üdv Urak!
Garanciális cserénél (vga) a felajánlott csere termék árának igazodnia kell a hibás termék garipapírján lévő vételárnak?
Esetünkbe ez egy 212000ft-s kari ami helyet egy 21000ft-s kártyát kérek,vagy felajánlottam egy drágább kari megvételét amire természetesen rádobnám a különbözetett.
Ez így jogos elképzelés?Előre is köszönöm!
-
Milka 78
nagyúr
válasz AxBattler #18052 üzenetére
Érdekene engem is a sztori csak nálam ipon,Giga 980ti,6 hét várakozás,lapítás a szitu.Kell nekem jegyzőkönyv,vagy csak simán bemehetek a papírjaimmal a békéltetőhöz?
Igazából inkább pert szeretnék,vagy pénzbeli visszatérítést,mert vga-t veszek mástól (ezt is a békéltető elé tárnám),egy ilyen cégtől már semmi sem kell. -
Milka 78
nagyúr
Akkor újra...a békéltető testülethez írásos úton kell benyújtani a panaszt,de kell hozzá jegyzőkönyv,panszköny,oltási bizonyítvány,vagy elég a garanciális átvételi elismervény és a garijegy?
Esetleg mellékeljem az ügyel kapcsolatos email-eket? -
Milka 78
nagyúr
Köszönöm urak!
-
Milka 78
nagyúr
válasz AxBattler #18110 üzenetére
Na hogy bonyolítsam a dolgot...
Ugye a sztorim ismert.Ipon,Giga 980ti G1,2 éves termék.Nem tudom a skacok mit mesélnek,de én sem javítást,sem csere terméket nem kaptam,ellenben a teljes árat levásárilhatom vagy akár vissza is kérhetem.
Hozzáteszem ez egy korrekt húzás volt az Ipontól.
Hozzáteszem a cég h.r-esei és a First Computer is ezen lehetőségeket mondta nekem.[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
Üdv Urak!
Ha céges vásárlásos terméket veszek másodkézből (tehát HA-s bazáros) akkor én mint magánszemély elvihetem személyesen gariztatni?Kell hozzá valami céges,pecsétes nyomtatvány,meghatalmazás,stb...vagy csak simán beszambázok a számla másolattal? -
Milka 78
nagyúr
Üdv Urak!
Ha egy terméket sem javítani,sem cserélni nem tudnak de rogyásig van a bolt ugyan olyan termékkel akkor köteles vagyok elfogadni a jóváírást?
Ddr4 memóri&bestmark a szereplők névsora,ja és mindezt 2 hónap alatt hozták össze.[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
Üdv!
Van egy Inno Ichill x4 GTX 1080-as kártyám ami hibás.Heaven/Walley bench alatt 1-3 perc alatt kifagy,mindez levideózva 3 különböző gépben.A kisker hárít,hogy ő nem adja vissza a pénzem,mert a nagyker azt írta test ok.Állítólag széttesztelték,majd kiküldték a gyártóhoz ami nettó hazugság.Kivertem a palávert a kiskernél aki azzal védekezik,hogy ő csak egy összekötő ebben az egészben.Most újra elküldték a nagykerhez aki megint nem talált hibát (az én tesztemet nem hajlandóak lefuttatni) és most állítólag tényleg kiküldték a gyártóhoz.Ez megy Január 4 óta,tehát nem most kezdődött a sztori.
Tételezzük fel,hogy kapok egy szakvéleményt,hogy a kártya hibátlan.Mit tehetek?Lehet e kártérítést is követelni?180 ropi volt a kártya amivel ma kb kitörölhetem.Ezen felül nem csak anyagi kár ért,de aljas módon viselkedtek nem kis idő és érzelmi kárt okozva.
Azóta vettem egy másik 1080-as kártyát (195 ropi,tehát már 15 ropi bukóba vagyok) ami hiba nélkül teljesít mindhárom gépben. -
Milka 78
nagyúr
A videó is megvolt/meg van.A kisker elismeri a hibát (szóban),sőt irt egy 2 oldalas levelet a nagykernek,csatolva a videókat,de kb ennyi...most kint van a kari elvileg a gyártónál.
hurenzon : Ja a hol és a menyiért (vicc,hogy még én fizessek egyszar kártya miatt) elég fontos.
[ Szerkesztve ]
-
Milka 78
nagyúr
Engem már a kezdet kezdetén elvesztettek.Az volt a mákom,hogy személyes átvétel volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya