- iPhone topik
- Tasker
- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Viktor89 #4486 üzenetére
Ott azt írja, hogy van a kötelező 12 hónap, plusz korlátozott saját feltételeikkel még 12 hónap, ezt viszont tőlük kell megkérdezni, mennyi. Nokiákra mindenesetre 2 évet vállal a gyártó, elvileg, a többi márkát nem ismerem ilyen szempontból.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Viktor89 #4488 üzenetére
Általában a mobilcégek ezt úgy értelmezik, hogy a garancia nem hosszabbodik (legalábbis korábban így volt) a +12 hónap garidő alatt a szervizben töltött idővel és fődarab csere esetén sem indul újra a garancia. Mindemellett az akkura nincs garancia.
De ténylegesen a legjobb, ha megnézed a honlapjukon, mert még az is előfordulhat, hogy márkánként más és más a vállalt garanciafeltétel.Ariadne! Erről mi a véleményed:
#4475 - "De kérdem én! Az, ha az ügyfél kicseréli vagy kicserélteti a hűtőt a VGA kártyán, nem minősül a "szerződés" szegésének? Hiszen egyoldalúan módosította a vásárlással létrejött "szerződést", mivel az az eredeti változatra és állapotra vonatkozik. Főleg, ha a törvény szerint garanciális javításnál is az eredeti állapotot kell helyreállítani. Nekem kicsit üti a kettő egymást."
Read only...
-
-
Ariadne
őstag
válasz Viktor89 #4503 üzenetére
Hajlok rá. Tudod, az ősi mondás szerint mobilszolgáltatónak akkor hihetsz, ha ló legel a sírján. Most ugyanis hol van bármilyen általuk kiadott dokumentum, amiben az szerepel, hogy 2 év jótállást vállal? Én ilyet nem láttam, csak olyat, hogy 12 hónap plusz másik 12 korlátozásokkal, azt viszont nem látom, mik ezek a korlátozások, addig pedig bármi lehet... Ilyen ügyekben csak az létezik, amit "pecsétes papíron" leírtak, szóval ami az ő szerződési feltételeikben vagy általuk kiadott más dokumentumban szerepel.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Viktor89 #4505 üzenetére
Leírni nem fogják. Kérd meg őket, hogy mutassák meg, hol szerepel ez pontosan, általános szerződési feltételekben, vagy a honlapon pontosan hol, mert ugye ha így van, akkor valahol le kell írva legyen, mert mire hivatkozhatsz egyébként, ha gond lenne? Valahogy így lehetne felvezetni szerintem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD