Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz nyogo83 #9929 üzenetére

    3. A képviseletre jogosult(ak) adatai
    13/7. Miljic Sasa (an.: Kovacevic Marija)
    Születési ideje: 1982/09/11
    Külföldi lakása, illetve tartózkodási helye:
    XS 25240 Stapar, Kneza Lazara utca 21.
    Adóazonosító jel: 8422563568
    Kézbesítési megbízottja: HAJDÚSÁGI AGROTRADE Mezőgazdasági Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
    1085 Budapest, József körút 69.

    21. A cég adószáma
    21/3. Adószám: 22604743-2-41.
    Közösségi adószám: HU22604743.
    Adószám státusza: érvényes adószám Státusz kezdete: 2010/03/05
    A változás időpontja: 2012/10/17
    Bejegyzés kelte: 2012/10/17 Közzétéve: 2012/11/01
    Hatályos: 2012/10/17 ...

    33. A végrehajtás adatai
    33/1.
    A végrehajtás elrendelésének időpontja: 2013. február 8.
    A végrehajtás ügyszáma: 7213013287
    A végrehajtást elrendelő megnevezése: APEH Észak-budapesti Adóigazgatósága Hátralékkezelési Osztály 2.
    Az értesítés (indítás) kiállításának időpontja: 2013. március 22.
    Bejegyzés kelte: 2013/03/22
    Hatályos: 2013/03/22 ...

    Papir szerint a ceg meg el, tehat elvileg naluk kene, persze eselyed nem sok van. Az alaplapgyarto hazai disztirbutora(i) lehetnek a baratod, ha szobaallnak veled, en a gyarto oldalan a contact us-nal kezdenem.

  • hódmaci

    senior tag

    válasz nyogo83 #20232 üzenetére

    Szia!
    Szerintem ne telefonálj, fölösleges.
    Ajánlott Levél vagy E-mail.
    Ugyanis attól hogy telefonálsz az még nem panasz(csak érdeklődés), azt csak úgy veszi panasznak az edigitál ha ezt külön kéred a telefonban.
    Mármint közlöd az ügyintézővel, hogy panasszal szeretnél élni, és ekkor lediktáltatja veled a panaszod szövegét, amit ő legépel.

    Védjem kicsit az E.D. dolgozó ügyintézőket:
    Azért azt tudd ők egy olyan cégnél dolgoznak amelynek éves bevétele több mint 45milliárd forint.
    Vagyis van pénze jogászokra!
    Tehát ezek a jogászok kioktatták ezeket a dolgozókat hogyan hajtsák el a panaszosokat., ha kell pofátlan módon is.
    Az ügyintéző téged viszont már nem azért zavar el mert k@cs@g, hanem mert félti az állását és a pénztárcáját. Valószínűleg pénz megvonást is kaphat ha egy ügy nem E.D. fele kedvez az ő hibájukból.
    Vagyis a "tessek a Fogyasztovedelemhez fordulni" lehet inkább 'rejtett' segítség volt.

    ed_panasz [kukac] edigital.hu

    Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

  • asdf_

    veterán

    válasz nyogo83 #20269 üzenetére

    Jótállásra kötelezett akkor mentesül jótállási kötelezettsége alól, ha BIZONYÍTJA (független szakértővel, jegyzem meg), hogy a hiba a vásárlást követően keletkezett.

    A nem tudjuk megállapítani, az okozhatta, a leginkább fényévekre van ettől. Lesznek szívesek tehát kifáradni, megvizsgálni, bizonyítani, fél éves készülék kapcsán nem is értem ezt a laza hozzáállást (vagy ez már a kínai hozzáállás?)

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz nyogo83 #20275 üzenetére

    A bekelteto testuletes kor elott az eladonal jelentkezni a problemaval (jogi kapcsolatban ugye veluk allsz, nem a gipszjakab kft-vel, amely amugy a Gorenje magyar szerviztevekenyseget latja el), jelezve nekik elore, hogy a problemat mar jelezted a szerviznek, amely szemelyes megtekintes es barminemu vizsgalat nelkul elutasitotta jotallasi igenyedet. Ha lepattintananak, hogy birkozz csak a szervizzel, akkor jelzed, hogy jogszabaly szerint valasztasod szerint fordulhatsz az eladohoz, vagy a szervizhez, es te most az eladot valasztottad. Celszeru szemelyesen intezni, ugyanis a jotallasi igenyrol torteno jegyzokonyv felvetelenek elmulasztasaert majd nem dicserik meg oket egy esetleges kesobbi eljaras soran.

Új hozzászólás Aktív témák