Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • slimshady

    senior tag

    válasz sasa311 #5691 üzenetére

    A reklamációs vagy milyen osztály ígérte. Amúgy elkérték a 3. nekifutásom előtt az IMEI számot meg ilyesmit, úgyhogy könnyen oda tudtak volna figyelni rá. Illetve jeleztem is nekik. Pont mikor a szerviz ajtaja előtt álltam harmadszor is a merülős problémával akkor hívtam fel és mondtam neki, hogy most viszem be. Ez meg már nem arról szól, hogy kicserélik-e az alaplapot vagy sem, mert ezt megtehették volna elsőre is, vagy harmadszorra amikorra ígérték is. Ennyire nem érdekli a Nokiát, hogy a vásárlók mit gondolnak róluk? Volt benn másik két ügyfél is pont a 3. alkalomkor akik szintén igencsak ki voltak bukva rájuk. Panaszkodtak, hogy a telefonjuk 1-2 hét után besz*rt, aztán meg hetekig javítanák, és még az is lehet, hogy cseretelefont se tudnak adni. Ez mókás. :D

    üdv.: SlimShady

Új hozzászólás Aktív témák