Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz Ariadne #4457 üzenetére

    Semmivel nincs beljebb azzal, hogy "szakember szerelte be" papírt visz. Mert a nem saját szakemberének a szakmaiságát épp úgy nem fogja a forgalmazó elfogadni, mintha azt, a fogyasztó saját maga szereli fel. Sőt, hiába van nekem papírom arról, hogy szakember vagyok, nagy ívben fognak rá tojni a forgalmazónál. Ergo alapból az utolsó mondatod van érvényben:

    Ariadne írta:
    bizonyítsák, például KERMI szakvéleménnyel, saját költségükre, hogy te rontottad el, különben pedig javítás, csere, satöbbi.

    Vagyis a forgalmazó szemszögéből semmivel nem elfogadottabb egy másik üzlet beszerelési papírja, mint a fogyasztó keze. Ha a forgalmazó bele akar abba kötni, hogy meglátja a másik hűtést, akkor bele fog. Akkor meg marad a per, ott meg az általam - pontosabban a PTK által - írtak a relevánsak.

    De legyen, támogassátok a jelenlegi fogyasztóellenes gyakorlatot és kizárólag a forgalmazót hatalmazzátok fel a hűtés kicserélésére. Ne érdekeljen senkit, hogy ez ellentétes a jelenlegi jogszabályokkal! :R

    u.i.: Épp a te tolladból fura ilyeneket olvasni Ariadne!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák