- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
válasz Superhun #24237 üzenetére
Arra kíváncsi lennék,hogy egy Emag vételi Asus 1650 Super kari feltehetőleg újra kicserélt darab arra miért csak 1 évet vállat a bolt? A gyártó részéről ilyenkor arra is elvileg 3 év lenne.
Esetleg ezt kéne valahogy a gyártó oldalán regisztrálni ha lehetne?[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
válasz Superhun #24237 üzenetére
Mint kiderült, ha nem tudják javítani, akkor lehet választani, hogy pénz vagy termékcsere.
Közben vizont kiderült, hogy nem a VGA döglött meg, hanem a fél éves monitorom. Ettől független a helyzet ugyanez, ha visszaküldöm, nem tudok mit használni, ergo vennem kell valamit, amíg kijavítják.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.