Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz MaxxDamage #21963 üzenetére

    Akkor a telekomot elküldöd a JBQA-ba és jelzed, hogy jogszbályi kötelezettségük a jótállási igényed kezelése,, te eldöntheted, hogy az eladónál (tehét náluk), vagy a szerviznél lépsz fel igényeddel, és te úgy döntöttél, hogy náluk, tehát lesznek szívesek foglalkozni a távirányítóddal.

    Egyrészt LG jótállási jegy:
    Jelen jótállási jegy alapján a termékre a forgalmazó és/vagy a gyártó (importőr) az ebben a jótállási jegyben meghatározott feltételekkel jótállást vállal az alább feltüntetett termékre,mely jótállásra vonatkozó igényét a termék vásárlója, amennyiben fogyasztónak tekintendő, közvetlenül a forgalmazónál, illetve a gyártó (importőr) által működtetett szervizben, vagy megbízott szervizhálózatban érvényesítheti.

    Másrészt jogszabály:
    151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
    az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

    1. § (2) A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
    ...
    5. § (1) * A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák