- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenoma
aktív tag
válasz Superhun #21208 üzenetére
MSI 1660 6GB, 2018 novemberi vásárlás. 12+24hó garanciával.
A kártya nem adott képet és a Bios 1 hosszú 3 rövid sipolással kisípolta, ventik pörögtek.
Szétszedve nem volt. A kártyán a db memória chippet 3 féle módon kapcsolták a hűtőhöz, valahol többet egymásra tettek a gyárban.
89000Ft volt, szervízelve még nem volt, cégnévre volt, de a PCX-nél nincs különbség céges és a magán vásárlás között.
Volt rá háztól-házig garancia, de az új rendszerükben nem volt benne, a régi pedig nem adott az ingyenes postázáshoz postai cimkét. 2 hete próbáltam e-mailben kérni a pótlást, de nem válaszoltak rá. Ezért személyesen kellett bevinnem.[ Szerkesztve ]