- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenoma
aktív tag
Pcx-es garanciáztatási tapasztalatokra vagyok kíváncsi. Hány hétig tart? Videokártyát 2 hete adtam be, de még 12 termékük van előttem a nagykernél bevizsgálásra...
-
lenoma
aktív tag
válasz Superhun #21195 üzenetére
Szia!
Kerestem de nem találom ott a listát!
Általánosan mások tapasztalatára voltam kiváncsi az ügyintézési idővel kapcsolatban.
Garanciális videokártya PCX-nél. Nekem is gyanúsan 25 nap körüli időt adtak meg.
Lehet szívatják azokat akik nem kértek felárért néhány napos ügyintézést jelentő cseregaranciát?
Kitalálták, hogy 15 napon belül csak törekedniük kell.
Illetve, hogy a 15 napot úgy értelmezik, hogy a nagyker szervízében annyi időt tölthet.
Hiába jeleztem nekik, hogy én velük állok kapcsolatban, és nem kell értenem az eljárásuk menetéhez/lépéseihez és a 15 nap rájuk vonatkozik, akkor is annyit hajtogatnak, hogy nekik csak törekedniük kell és a nagyker szervízébe csak múlt héten érkezett be, onnan számítódik a 15 nap ami nem is kötelező határidő. Ha tényleg betartják a 25 napot, akkor SOHA TÖBBÉ PCX! Január 29-én adtam be és azt mondták, hogy február 24 előtt nem valószínű. Ja háztól-házig garanciával lett volna visszaküldve, de január 29-én igényeltem a feladószelvényt az ingyenes postázáshoz, azóta sem kaptam meg. Személyesen vittem be még január végén. Pedig fél órás válaszidőt reklámoznak...[ Szerkesztve ]
-
lenoma
aktív tag
válasz LuckyL #21198 üzenetére
Amúgy ha jól értem a törvény szerint törekedniük kell a 15 naptári napon belüli ügyintézésre?
Ha hat napig tart mire beküldik a nagyker szervizébe és szerintük a nagyker szervízébe beérkezés után van 15 munkanapjuk, akkor nem nagyon törekedtek?
Rákerestem és a PCX már 4x nem jelent meg a békéltető testület előtt!
Nincs megbízhatóbb kereskedő náluk?
A Nébih-nél tudok ebben az esetben is feljelentést tenni, hogy megbüntessék őket?[ Szerkesztve ]
-
-
lenoma
aktív tag
válasz Superhun #21208 üzenetére
MSI 1660 6GB, 2018 novemberi vásárlás. 12+24hó garanciával.
A kártya nem adott képet és a Bios 1 hosszú 3 rövid sipolással kisípolta, ventik pörögtek.
Szétszedve nem volt. A kártyán a db memória chippet 3 féle módon kapcsolták a hűtőhöz, valahol többet egymásra tettek a gyárban.
89000Ft volt, szervízelve még nem volt, cégnévre volt, de a PCX-nél nincs különbség céges és a magán vásárlás között.
Volt rá háztól-házig garancia, de az új rendszerükben nem volt benne, a régi pedig nem adott az ingyenes postázáshoz postai cimkét. 2 hete próbáltam e-mailben kérni a pótlást, de nem válaszoltak rá. Ezért személyesen kellett bevinnem.[ Szerkesztve ]
-
lenoma
aktív tag
válasz Gyuri27 #21213 üzenetére
Azért nem így történt. Magánszemélyként vettem idén január végén a kártyát használtan, csak cégnévre szól a még majdnem 2 év garancia. A kártya nem működött. Szerintem az eladó nem akart átverni csak nem tesztelte, mert úgy is garanciás. 2 hetet kellett emiatt várnom, de a várakozás ért cserébe kaptam egy jobb és új kártyát...
-
lenoma
aktív tag
válasz Wanderlust #21231 üzenetére
Hát akkor legyen részletes, őszinte és vicces a válasz.
Nem nagyon emlékszem, mert whisky kóstolón voltam, és mind a 8-at alaposan végigkóstoltam, aztán hazaérve éjszaka az összes problémát meg akartam oldani e-mail-en keresztül /alapvetően rossz ötletnek tűnik így/
3 helyre írtam mailt.
Nagyfater nem kapta meg a közgyógy kártyáját, másnap postázták és elnézést kért a vezető írásban.Nagyfater nem kapott házi betegápolás keretében gyógytornát ember hiány miatt, írtam a kormánymegbízottnak, de mivel a kulcsszavak benne voltak, reggel jött a válasza 4 helyre CC-zte, köztük a minisztériumba és délután már hívott egy gyógytornász, hogy jönne. Illetve kivizsgálják az ügyet, azóta minden várakozó beteg hirtelen kapott ellátást...
A PCX-nek is írtam, utólag olvasva kulturáltan jeleztem nekik, hogy nincs NGM rendeletben harminc nap, ellenben ez és ez a paragrafus 15 napon /naptári, nem munkanap/ belül törekedni kell az ügymenet zárására. Továbbá jeleztem nekik, hogy az automata leveleik szerint 6 nap alatt sikerült a nagykerbe eljuttatni a terméket és ez nem számít törekvésnek. Jeleztem nekik továbbá, hogy garancia futár volt fizetve a termékre, de mivel a rendszerük nem küldött az ingyenes visszaküldéshez feladó lapot és az e-mail-es reklamációmra sem sikerült 2 hét alatt válaszolniuk így még jó, hogy két héttel korábban bevittem személyesen. Jeleztem nekik, hogy mivel nem tudtam érvényesíteni a garanciafutárt a hibájukból, így kérném helyette a cseregaranciát, hogy beleférjenek a 15 napba. Tájékoztattam őket, hogy amúgy jó kis Tékozló Homár cikk lenne belőle....
Pár óra múlva jött a válaszuk, hogy akkor levásárolhatom.
A vicc az egészben, hogy 48-ért vettem a kártyát itt a hardverapro-n január végén használtan, majdnem 2 év garanciával és 89-et levásárolhattam...Szóval kulturáltan 8 whisky után javaslom a reklamációt.
[ Szerkesztve ]