- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #20842 üzenetére
Visszanéztem nem BF-es rendeléseimet. Ugyanilyen e-mail jött mindig is a rendelésről és után a termék.
De más cégnél sem látom, hogy két e-mail jött volna. Max a kiszállítás időpontjára jött mindig még egy, de az már Magát a szállítást érintette."amint rendelésed elküldtük"
Esetleg ez lehet a kulcsmondat? Ez a többiben nem szerepel illetve nem így.[ Szerkesztve ]
F.K.T.