- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz 313313 #16141 üzenetére
Ha úgy veszed a terméket hogy arra a magyar kereskedő 1 év garit vállal és a többit azt a gyártó adja pl regisztráció után akkor igen. Ám ha a gyártó eleve 2,3 vagy még több évet vállal, akkor azt a kereskedőnek tovább kell adnia a fogyasztónak, nem nyelheti be. Valamint ha a termékhez kapott garanciapapíron is több mint egy év szerepel (vga esetében leginkább 3 év), akkor a bolt ahol vásárolva lett felel a teljes garancia idő alatt a termékért, tehát akár 3 évvel a vásárlás után is köteles úgy kezelni a terméket mintha pár napja vásárolták volna. Semmi köze a vásárlónak a gyártó céghez, a vevő a terméket eladó bolttal áll szerződéses viszonyban, minden esetben a bolt kötelessége a garancia rendezése és törekednie kell a 15 napon belüli ügyintézésre. Jelen esetben be kell menni az iponhoz és megkérni őket mutassák meg, mit tettek azért hogy a termék 15 napon belül visszakerüljön a vevőhöz? Ha pl 1 héttel az átvetél után küldte el a szervizbe, már nem tett eleget ennek a 15 napos kötelezettségnek.
Én is végigcsináltam a saját harcomat az iponékkal, nem egy abszolút korrekt cég, jók az áraik és nagy a választék, de ha a gari ügyintézés nem az ő szájízük szerint alakul, akkor próbálnak keresztbe tenni, és az alkalmazottak is cinikus, bunkó stílust vesznek fel. Persze sok embert ez el is tántorít az erőteljes és határozott fellépés ellen és akkor már ők nyertek.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!