Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz ML320 #1444 üzenetére

    Mindentől függetlenül a szerviz rövid i, a kisebbség, pedig egy s. :DD

    A magyar fogyasztók nagyon árérzékenyek. Ennek megoldása szerintem fogyasztóvédelmi kérdéskörön kívül esik sajna. Azonban, ha nem lenne esztelen egymás alá ígérés a piacon, nagyban segítene a helyzeten. Több helyen tapasztaltam, hogy olyan mértékben a másik alá ígérnek emberek csak azért, hogy náluk vegyék meg a terméket, hogy már nekik se igazán éri meg eladni. Nem látom megvalósíthatónak, hogy ez megvalósuljon, mert ebbe is a fogyasztók árérzékenysége kényszeríti bele a forgalmazókat.

    Bármennyire nem helyes és kellemetlen, de a nem megoldást ígérő útat vagyunk kénytelenek végigjárni és a fogyasztóvédelem egyetlen működőképes eszköze a felvilágosítás jelenleg. Én, mint tudatos fogyasztó inkább oda megyek, ahol megadják a törvény adta nekem járó jogokat, mégha drágább is az adott termék, mintsem mondjuk pl. tlac problémájába essek.

Új hozzászólás Aktív témák