Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz pinnacle #11680 üzenetére

    egyrészt indokolnod kell, másrészt a szolgáltatónak még akkor is adott például az aránytalan többletköltségre hivatkozás, ami miatt nem muszáj teljesíteni.
    sarkítok a gyakorlatra; több javítás után - ha azok nem jártak sikerrel - szokás inkább jogosan kicserélést kérni - már ha a szerviz szerint mindig megfelelő állapotban adják át a készüléket, de aztán ismét jelentkezik a hiba -, és ha a kicserélést követően is, akár több darab esetén is, akkor arra hivatkozással, hogy problémás típus, ismételt cserét már nem muszáj elfogadni, hanem lehet feljebb lépni.
    esetedben nem rohannék ennyire előre, mert adott típust a szolgáltató már nem forgalmazza, tehát kicserélés nem valószínű, viszont ha a szerviz átad egy kijavított, megfelelően működő készüléket, amin a hiba csak azt követően jelentkezik, amikor te már telepítettél fel rá külsős alkalmazásokat, addig viszont nem, úgy abból nem lesz direktben "garis" ügy, mert a gyártói szerviz mossa kezeit, hogy amire amire a gyártó papíron "garanciát" vállal, azzal minden rendben van, a gyárilag adott firmware verzióval és alkalmazásokkal minden okés, és a többi már nem az ő problémájuk.
    várd meg, hogy mi lesz a jelenlegi folyamat vége, és majd annak függvényében tovább...
    azt sem szabad elfelejteni, hogy esetedben most gyártói jótállás adott, annak keretében intézik az ügyet!

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz pinnacle #11680 üzenetére

    En erre olyat tudok elkepzelni, hogy harom es feledik hete ulnek a fenykepezogepeden, te meg 2 nap mulva elutazol kulfoldre nyaralni. Ekkor kuldesz egy papirt, hogy a kijavitashoz, kicsereleshez fuzo erdeked megszunt, kered a zsetont vissza, es ezzel egyidoben elmesz SOS-ben venni egy masik fenykepezogepet, majd jol elutazol.

Új hozzászólás Aktív témák