- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz pinnacle #11680 üzenetére
egyrészt indokolnod kell, másrészt a szolgáltatónak még akkor is adott például az aránytalan többletköltségre hivatkozás, ami miatt nem muszáj teljesíteni.
sarkítok a gyakorlatra; több javítás után - ha azok nem jártak sikerrel - szokás inkább jogosan kicserélést kérni - már ha a szerviz szerint mindig megfelelő állapotban adják át a készüléket, de aztán ismét jelentkezik a hiba -, és ha a kicserélést követően is, akár több darab esetén is, akkor arra hivatkozással, hogy problémás típus, ismételt cserét már nem muszáj elfogadni, hanem lehet feljebb lépni.
esetedben nem rohannék ennyire előre, mert adott típust a szolgáltató már nem forgalmazza, tehát kicserélés nem valószínű, viszont ha a szerviz átad egy kijavított, megfelelően működő készüléket, amin a hiba csak azt követően jelentkezik, amikor te már telepítettél fel rá külsős alkalmazásokat, addig viszont nem, úgy abból nem lesz direktben "garis" ügy, mert a gyártói szerviz mossa kezeit, hogy amire amire a gyártó papíron "garanciát" vállal, azzal minden rendben van, a gyárilag adott firmware verzióval és alkalmazásokkal minden okés, és a többi már nem az ő problémájuk.
várd meg, hogy mi lesz a jelenlegi folyamat vége, és majd annak függvényében tovább...
azt sem szabad elfelejteni, hogy esetedben most gyártói jótállás adott, annak keretében intézik az ügyet![ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz pinnacle #11680 üzenetére
En erre olyat tudok elkepzelni, hogy harom es feledik hete ulnek a fenykepezogepeden, te meg 2 nap mulva elutazol kulfoldre nyaralni. Ekkor kuldesz egy papirt, hogy a kijavitashoz, kicsereleshez fuzo erdeked megszunt, kered a zsetont vissza, es ezzel egyidoben elmesz SOS-ben venni egy masik fenykepezogepet, majd jol elutazol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...