Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maci1234

    tag

    Üdv.
    Korábban ezt olvastam:
    "Futárszolgálat általi küldés esetén van lehetőség rá, hogy kibontsam és megnézzem a csomagot aztán hogyha mindent rendben találok utána fizessek? Ha pedig nem, abban az esetben visszaküldjem?
    Ha igen, akkor ez mindegyik cégnél lehetséges?"

    Szeretném kérdezni, hogy ezzel kapcsolatban hol találok valamilyen jogszabályi előírást????

    A zenéhez hangszer is kell!

  • maci1234

    tag

    Üdv...DPD-től soha semmit, avagy tapasztalataim a DPDvel!

    Egy pénteki napon vitte el a csomagom az eladótól, s azt gondoltam, hogy hétfőn kiszállítja. Azért csak gondoltam, mert erről hétfőn reggel sms vagy email értesítést kellett volna küldeniük.Bár én nem tartozkodom otthon, mert dolgozom, viszont a feleségem otthon van és várta a futárt. Felhívott engem a futár hétfőn délelőtt, még a kézbesítési kísérlet előtt, de a munkám miatt nem voltam telefon közelbe. Az eredmény: nem fogadott hívás.A nem fogadott hívás hatására meg sem próbálta a feleségemnek átadni, hisz el sem jött a megadott címre.A nyomkövetés miatt valamit hazudnia kellett, ezért ezt írta be:"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről."
    Azt gondoltam, hogy kedden újra megpróbálja és figyeltem a telefonom a munkahelyemen. Így is lett, felhívott és felelősségre vont, hogy tegnap, azaz hétfőn, "miért nem vettem fel a telefont". Amikor tájékoztattam, hogy az lenne a munkája, hogy a címre vigye el és nem az, hogy a kézbesítés előtt telefonáljon, de ha már megtette, akkor elmehetett volna a megadott címre, hiszen a feleségem állandóan otthon van és várja. Erre a telefonját kinyomta, majd a nyomkövetésnek ugyan azt hazudta, mint előző nap: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." Ezen a keddi napon természetesen megint nem jött a címre. Ekkor már tudtam, hogy szerdán sem fog. Az viszont igaz, hogy aljas és sunyi módon eljött a kapuig szerdán és gyorsan bedobott egy értesítőt a postaládába amitől 80 centiméterre van egy ablak, ahol akár be is szólhatott volna, ha már nem akart csengetni. A nyomkövetésnek ezután bemásolta az előző két nap hazugságát: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." A véletlen úgy hozta, hogy a feleségemnek is volt egy csomagja csütörtökre. Őt is felhívta, hogy "Egy óra mulva érkezik" Miután vele tudott telefonon beszélni, ezért valóban el is jött és érdekes betudott szólni, hogy megérkezett. Természetesen az én csomagom már nem hozta, sőt kijelentette, hogy az én nevemre soha ezután nem fog hozni semmit. A tanulság az, hogy ha telefonon a kézbesítés előtt nem ér el, akkor meg sem próbálja, csak behazudja a nyomkövetésnek a sablon szöveget s ha kérdőre vonom, hogy miért nem megy el a címre, akkor ne is reménykedjek, hogy kézbesít, pedig a fizetését azén futárkötségemből (is) kapja. A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak.

    [ Szerkesztve ]

    A zenéhez hangszer is kell!

  • maci1234

    tag

    Tegnap ott hagytam abba, hogy: "A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak." Ám a történetnek nem lett vége, hiszan ma kénytelen voltam az alábbi levelet írni a DPD-nek: "T. DPD! Látom marhára sietnek a válasszal, mert ezzel is védik a szándékosan NEM KÉZBESÍTŐ futárjukat. Pedig higgyék el, minden úgy történt ahogy leírtam. a csomag már visszament a feladóhoz, és most jön a poén: Szerencsére az eladót MÁR ELŐTTE ÉRTESÍTETTEM, hogy átvételkor (visszavételkor) jól nézze meg a csomagot, hisz megismeri majd, mert az én FUTÁRNAK ALKALMATLAN hazudós DPD-sem mindenre képes. A jóslatom bekövetkezett, mert valaki, (lehet, hogy Ő, talán szándékosan) a nekem szánt csomagot TERMÉSZETESEN összetörte. "

    A zenéhez hangszer is kell!

Új hozzászólás Aktív témák