- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csampei
senior tag
+1 a DPD mármint hogy az egyik legszarabb amivel volt szerencsétlenségem találkozni! a Telefonos egyeztetést egyszerűen nem ismerik,vagy ha igen akkor felárral (állítólag)! A mai világban kissé nevetséges hogy valakit arra kötelezzenek hogy "8:00-18:00-ig" otthon b@ssza rezet,még ha nem dolgozok akkor sem,hátha még melózik! Két nap alatt kétszer beszéltem a diszpécserükkel hogy egy k@rva telefont engedjenek már el kézbesítés előtt manapság ez sem egy nagy kérés,főleg céges telefonról. Persze magyarázkodás elzárkózás,vagyis magasról sz@rnak az ügyfélre! Odáig jutottam hogy mikor ezt a kommentet írom elég jelentős anyagi kár,de még nagyobb nem anyagi kár ért! Úgyhogy mivel nincs mit veszteni marad a polgári per (tapasztalat hogy a fogyasztóvédelem is sz@rik rájuk,meg egyébként is minden bejelentésre,csak ha már mondjuk média ügy van belőle,róluk is ennyit...)! A poén az egészbe hogy bármely nagyobb vagy kisebb futárcég zokszó nélkül rám csörög hogy itt járok a környéken otthon vagy vagy hova vigyem,a GLS,DHL,MPL,Royal Sprint,Trans-O-Flex,stb a DPD az nem! Hát mi a f@szt gondol magáról ez a szájbab@szott cég????? Mivel mi is egy cég vagyunk így most kurva jó emberbe "álltak bele"!!!
Összegzés aki csak teheti kerülje őket nagyon nagyívbe,mert egy kalap sz@rt nem ér az egész cég! Flegma lekezelő,diszpécser központ átlag 20 perc fél óra várakozás idő,hivatkozások,magyarázkodások kibúvók keresése,de a megoldásra nem törekednek!
Vásárlásaink,beszerzéseink 90%-ban az interneten történnek,van tapasztalat bőven,de ennyire rossz még nem volt,de nem is lesz többet!
Privátban csak ismerkedem,és mivel hetero vagyok így hím társaim kíméljenek!Vagyis ha nem nőből vagy,és nem ismerkedni akarsz akkor FÓRUM!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...