Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mgoogyi

    senior tag

    válasz heihachi #568 üzenetére

    Igen, a 6-os kanyarról beszélek.
    A forzában az volt a bajom, hogy az első autóim egyikével, még mikor a játék elején voltam és a kontrollert se kezeltem precízen, akkor azon a kanyaron simán 130 körül vagy felette mentem át megerőltetés nélkül. A 120 GT4-ben meg G25 kormánnyal rengeteg kör után vált kivitelezhetővé jobbfajta autókkal. A hondák tudtommal jól kezelhetők, pláne egy középmotoros S2000.

    A gt-ben csak néhány versenyről éreztem, hogy kihívás, pl. amikor az ottani szuperversenyekből volt valami sorozat az itteni R1-es autóknak megfelelő szinten.
    A legtöbb versenyen semmi lényeges megkötés nem volt, így simán lehetett addig tuningolni egy autót, hogy semmi kihívás ne legyen a versenyben. Bár az AI a forzás hardnál egy árnyalatnyival talán gyengébb volt, meg közel se volt ilyen agresszív.

    Szóval egy versenyt ugyanúgy tudsz megnehezíteni magadnak mindkét játékban, ha hasonló szintű vagy gyengébb autóval mész, mint a többiek. Én az utóbbi egy-két napban a nurburgringen csináltam saját multiplayer versenyt 7 AI-val, az AI-knak adok felsőkategóriás A (és esetleg alsókatos S autókat) én meg megyek mondjuk egy A550-es szintű kocsival. Úgy már hardon kapaszkodni kell és tök élvezetes tud lenni. Igazából egy ilyen versenyen szembesültem azzal, hogy a medium az mennyire alacsony fokozat.

    Erről jut eszembe, hogy csináltam egy olyan versenyt is, hogy csupa C katos verda ugyanez a pálya és betettem egy DB9-est, ami ugye B katos és semmivel nem volt jobb, mint a tipikus c katos sportkocsik (impreza,lancer,skyline), sőt ha jól emlékszem csak a középmezőnyben volt valahol. Szóval én abban is erősen kételkedem, hogy ez a PI érték tényleg egy fiktív vagy valamilyen versenypályán elért eredményt tükröz. - mert ugyebár a Nurburgringnak a sok hosszú gyors szakasz miatt kedveznie kéne a sok hp-nak, ami a db9-nél megvan és mégsem elég gyors. Sokkal inkább valószínű, hogy csak van egy képlet a kocsi paramétereivel, aztán kijön valami és ez a PI érték.
    Aztán ezt a képletet hozzáigazították néhány kocsihoz, aztán vagy jól számol más autókra vagy nem. Ezt arra is alapozom, hogy van néhány autó, ahol nagyon ki van centizve a tuning által okozott PI változás, pl. a lambo gallardo lp640 motorral full tuninggal pont R3 legvégén áll meg.

Új hozzászólás Aktív témák