- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Alonso zseniális. Rosberg és Schumi is nagyot rajtolt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az öreg ezt nagyon benézte.
Lotus meglepetés, de negatív. Egyenlőre nincs meg a tempójuk, amit mindenki várt. Maldonado ellenben rohadt gyors. Még lehet megnyeri?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
No kiderül. Alonso versenyét vagy most szúrta el a Ferrari, vagy .... Elszúrta szerintem... És elszúrta, grat nekik, zseniálisak voltak ismét. Miért hagyták kint még egy körre? Idióta banda, nyomorék, senkiházi sz@rok. Még arra sem képesek, hogy az élről rendesen lekövessék a hátsók taktikáját. RBR így nyert tavaly VB-t.
Csak Alonso -t sajnálom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #47988 üzenetére
Maldonado ma megnyeri, ha le nem pukkan alatta a gép.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hamilton szépen csinálja egyébként. Button -t már beverte... Ezt a futamot lazán hozhatta volna, ha a csapat nem szúrja el neki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #48023 üzenetére
Alonso is csak úgy tudja tartani Maldonado-t, hogy a DRS-el minden körben vissza tud rá zárkózni. Szvsz, arra se adnék sokat, hogy megelőzi.
Motion_Blur: Mire? Félreállni, másra nem jó. Ferka is hiába taktikázik, Alonso lassabb... Már bukta is a DRS távolságot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #48031 üzenetére
Most lassabb, már 1.1s a hátrány, a 0.9-ből. Nem sok, de nincs DRS, ami pont elég.
Utcsó öt körben fel kell tenni mindent egy lapra, ha a gumijai jobb állapotban lesznek.
mod: Massa szánalmas... Bár lehet a Ferrari ennyit tud. A többi Alonso tudása.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jajjj, Alonso bajban lehet. Már csak 1.4s.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szép volt Maldonado, szép volt Alonso, és szép volt Raikkonen. Domenicali pedig húzzon a rákba a bandájával együtt.
Hamilton is szépet ment, le a kalappal előtte is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #48061 üzenetére
Azért nem semmi ez az eredmény. Maldonado, Alonso, és a két Lutos agyonütötte a mezőnyt. Hamilton még ott tudott volna lenni, de aztán ennyi. Érdekes, nah.
Oliverda:
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rocket #48222 üzenetére
Így gondolod? Inkább nem az a szégyen, hogy Rosbergnek 113 futam kellett az első győzelméhez, míg anno a fiatal Schumacher egy ugyan ilyen rakat szar autóval első az első teljes évében futamot nyert, sőt, VB-t nyert 2 év után.
Inkább kalapot kellene emelni, hogy még mindig csinálja így 43 évesen, és bírja. Az ő korában a volt F1-es pilóták már régen a nyugdíjas éveiket tengették. Schumi ugyan olyan erőnlétben van, mint 15 éve, ugyan azt a felkészülési programot csinálja végig minden alkalommal, mint a fiatalok, akiknek a szervezete már sokkal jobban bírja ezt a megerőltetést.
Senki ne beszéljen itt arról, hogy ezzel lerombolja azt, amit felépített, mert rohadtul nem így van. Azt nem lehet lerombolni, csak szebbé tenni. Csinálja valaki utána, utána lehet a pofát járatni.
Az ide évben hatalmas pechsorozatban van, mert vagy egy pilótatársa, vagy a csapata baltázza el neki a futamot. Ez volt az első olyan eset, amit önhibájának tudhat be. És? Mindenkivel előfordul, Hamilton is követett el nem egy még ennél is nagyobb ökörséget. Ő is mit művelt tavaly előtt? Több futamon keresztül mindig valakit a palánknak nyomott, vagy csak szimplán sportszerűtlen volt. Akkor neki is abba kellene hagyni? Megtehetné, mert sokat ő sem tud felmutatni az elmúlt 3 évből.A folyamatos kikapni meg nem értem, tavaly alig maradt el Rosberg -től összetettben, amit időmérőn bukott vele szemben, azt ált. a rajtoknál visszahozta. Idén pedig nincs szerencséje, ennyi. Versenytempója ugyan úgy rendben van, 43 évesen....
És akkor azt már nem is említem, hogy a Merci nagyon messze van a versenyképességtől. Más futamokat nézel, ha azt állítod, hogy a Mercivel minden rendben van. Volt egy futam, ahol ment a szekér, és sima 1-2 lehetett volna, ha a szerelők nem tolnak ki Schumival. Ezen kívül idén nem látom azt, amit mondasz. És tavalyi évre nézve se látszik...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz csucsbicep #48275 üzenetére
Kb. Bár arra nem látok esélyt, hogy szezon közben kiteszik. Pedig lenne kit ültetni a helyére...
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz ViiiiktorOC #48348 üzenetére
Katasztrófa. Tényleg menedzsmentet kellene váltania...
proof88: Akkor úgy néz ki Monaco után ennek az ügynek a végére is pont kerül. Már ha Massa véletlenül nem kezd el varázsolni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz baluka26 #48354 üzenetére
Azért kicsit sajnálom am. Jó fiú volt, és tény, a Hungaroringi balesete óta megváltozott. Hogy csak a véletlen műve ez, vagy tényleg így van, nem tudom. De Kimi -vel együtt töltött két évből a 2. évében gyorsabb volt, mint a finn, ami azért nem kis szó. Utána rossz volt a Ferrari, de ő ált. akkor is jó versenyeket futott.
Nehogy az legyen, mint a sérülése után. Mert akkor is akárkit ültettek bele a Ferrariba, mindenki bűn lassú volt.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Persze... De ha az új pilóta is konstans gyenge eredményeket produkál, akkor az nem vet rá túl jó fényt.
mod: Én itt most olyan pilótákra gondoltam, akik jelenleg is aktívan versenyeznek. Sutil dolga értelem szerűen nehezebb lenne, egy fiatal, tapasztalatlan pilótáé pedig még gázosabb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz -Mike- #48400 üzenetére
Uh, most nézem. Ez nem semmi, LOL mekkora baki. Ebből simán még nagyobb probléma is kisülhetett volna.
-Mike-: Kizárt, hogy hagyják azt az olaszok, hogy a hazai közönségük előtt égjenek vele. Ha nem rakják ki egy esetleges Monaco is gyenge futam után, akkor megint csak azt tudom mondani, hogy a Ferrari megérdemli...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #48605 üzenetére
Ejj, ezt jól beépítették.
mod: A bal oldali szerintem ott volt, csak más formában.
Nekem is jobban bejön, bár így félkész állapotban még elég csúnyácska. Gondolom elég pöpecül fog mutatni, amikor elkészül. Az előzések szempontjából is jobb talán, hogy újraaszfaltozták. Több idő van a helyezkedésre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz JColee #48613 üzenetére
Itt még nincs. Az az új épület. Én csak azt mondtam, hogy a jobb oldal is megváltozott egy kicsit. Vagy a kép csalóka csak, mert 2011-ben már így nézett ki.(már bal oldalt is megkezdték az építkezést.)
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Lonzi azért behúzta az elsőt. De jó lenne, ha megmaradna ez a lendület a qvalira, és a futamra is.
Nem is tudom, Ferrari ide hozott nagyobb újításokat, vagy Montreal -ra tartogatják az új első-hátsó szárny, új kipufogó triót?Raikkonen -nek esetleg megint a szervoval lehetett problémája?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #48634 üzenetére
Határozottan, bár a 0.5s most is ott figyel. Az pedig a kritikus határ... Qualin derül ki igazán, hogy mit tud Alonso -hoz képest. Szvsz, ha ott is meglesz ez a különbség, akkor továbbra sem biztató a helyzete. A mai mezőnyben fél másodperc sok-sok pozícióba kerül.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Button milyen gumival futotta az 1:15:746 -ot? A többi élmenő még nem rakta fel a szuper lágyat, ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dokee78 #48650 üzenetére
A kipufogógáz be volt vezetve a diffúzorhoz, így megnőtt az áramlás, nagyobb lett a szívó hatás. Idén már a kipufogót nem lehet oda vezetni.
Egyébként tényleg necces lenne a nélkül ott DRS-el száguldani. Bár az alagút végén akár lehetne engedélyezni. Előzéskor sokat segítene.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mokus1 #48654 üzenetére
Megszokásból nyomtam egy szünetet, sajna most írás közben a bill-t kell néznem, mivel az egyik mutatóm nem használható.
Ez nem a pilótákra van bízva. Az alagút egy elég éles kanyar, kb. a Suzuka -ban lévő 130R-hez tudnám hasonlítani, csak itt az ív melletti rész poros, így ha valaki oda kisodródik, akkor megy a palánknak. Tavaly ott csak az RBR-ek tudtak nyitott DRS-el végigmenni, de csak a befújt diffúzorral. Idén az már nem fog menni ott sem.
Egyébként nem, ugyan olyan a levegőáramlás, nem befolyásoló tényező.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Aktív témák
- Google Pixel 7A 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook Air M1 13" 8/256GB - 95%, 76 ciklus, magyar billentyűzet
- Dell G3 3579 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050 Ti 16GB 512GB NVMe+1TB HDD magyar vbill ujjlolv gar
- Be Quiet Straight Power 11 750W Gold
- Intel Core I9 13900KF - Tálcás - Eladó! 140.000.-