- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Google Pixel topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz raczger #46779 üzenetére
De, oda van. Az F2 autókat az F1-es biztonsági szabályoknak eleget téve építették. Az nem jut az eszedbe, hogy már idén is szakadt le kerék a Forma-1-ben is?
A rögzítés nem azt jelenti, hogy mindent ki kell bírnia. Nem lehet leszakíthatatlan, mert az technikailag is kivitelezhetetlen illetve a monocoqueban tehetne kárt.
Felesleges rágódni a dolgon, nem minden szerencsétlenség előzhető meg. Kubicát mi óvta meg lábainak leszakadásától? Az, hogy az F1 biztonságosabb? Dehogy, a szerencse, a véletlen. Henry Surtees-ra mi mért halálos ütést? Az előre kiszámíthatatlan fatális véletlen. Ez kiiktathatatlan, ha az utcán sétálsz akkor is ki vagy téve neki.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com