- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- A Qtek két új, nagytudású okostelefont mutatott be
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kedvező árú Huawei tablet érkezett
ma Konkrét árcédula mondjuk még nincs a Huawei MatePad SE 11-hez.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joker88
őstag
válasz troll81 #32003 üzenetére
igen , van valami hasonló. még ha nem is tudsz róla hogy van olyanod ha veszel autót..
[Meghibásodott a használtautó, mit tegyek? - Netrisk]/aztán hogy sikerül-e esetleg valamit ezen leírás alapján kiharcolni baj esetén,az már más kérdés /
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz #27070592 #32100 üzenetére
energiát adó doboz aka: akkumulátor
Ma reggel elvittem a műhelybe a Piroskát.. olajcsere szűrővel, plusz a hosszbordás-szíj görgőkkel eggyütt való csere. meg amit még látnak a szakavatott szemek közben. fogom erősen a bankkártyámat[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
nah,meg is volt a szervíz.. hangtalan lett a kocsi
de van egy kis üröm is..
nem nyílik a motorháztető bowden?zár? fene se tudja..
Holnap újra felhívom őket, mert csak most vettem észre hogy hazagurultam,ők meg már bezártak..In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
MK4, igaz majd 5 évvel fiatalabb.. nekem az ülés alatt van egy sárga csati .. Na azt kell nekem minden 3/4 évben egyszer kontaktspray-el jól befújni / valakik WD40-re esküsznek/ .. És semmi pislogás/világítás ami a légzsák lámpára utalna a műszerfalon. (csak ugye gyújtásnál ahogy kell )
A mellékelt képen a kékkel bejelölt csatlakozó..
Ui.: óvatosan a széthúzással, ha esetleg van ilyen csatlakozód..[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
Csütörtökön volt szervízben az autó.. Neves autószervíz-hálózat, számlás véggel, soronként feltüntetve hogy mit és mennyiért cseréltek. (vezető görgő, szíj, olajcsere szűrőkkel, hosszbordás szíj feszítő görgő és féltengely gumiharang ) A gondom az, hogy mivel most kezdtem el használni a kocsit munkába járás céljából észrevettem egy-két furcsaságot..
---- 80-90 km/h körül ha nyomom a gázt elkezd 'rázni'. Eddig betudtam a kis 13-as kerekeknek,de mindinkább érezni. Ellenben ha elengedem a gázt,semmi gond.
---- ha váltok, főleg 3-ból negyedikbe egy hatalmas koppanás hallatszik. a többi sebességbe is van,de nem olyan hangos..
Apa megnézte ha kicsit előre gurulok és hátra a jobb első kerék felől jöhet a kattanás nem pedig középről.. De nem mondja 100%-ra..
Ő esetleg arra gyanakszik hogy a gumiharang cserénél valamit nem csinálhattak meg.. Létezhet ilyen?In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz Joker88 #32270 üzenetére
na,válaszolva, szervíz ellenőrzés után..
féltengely, meg a futómú jó,ellenőrizve. futóműbeállítás jó..
a hang továbbra is jelentkezik, szerintük váltó-kopás.. van benne valami tengely ( nem értek hozzá) és az lehet kikopva,az mozog az "alagútban" . persze,szét lehet szedni a váltót, meg is csinálnák, ha kérném,de nagyon nem éri meg, röviden GTK lenne számomra a kocsi értékéhez képest
de korrekt volt a szervíz ,egyből foglalkoztak,nézték ,ötleteltek.. egy szavam nem lehet rájuk !In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
ha már kuplung.. és ismét én
[Youtube videó link]
MK4, 1998, benzinIn loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #32621 üzenetére
hát a magadra kötésnél még egy opció maradt és nem a nyak az ..
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
egy olyan kérdésem lenne, hogy (bár nemtudom mennyire tudtok segíteni ), elvittem egy maszekhoz a kocsit, idegesít a nyikorgás kuplung benyomásakor, és amint megnézte, annyit mondott hogy több mint valószínű hogy kuplung felső munkahenger ( a benne lévő rugó a végét járja )
Ellenben, konkrétabb árajánlatot nem tudott adni még.. Szerintetek,aki már volt ilyen szituban, annak mennyiért csinálták meg? mivel a kuplunghoz totál nem értek,azért fordulok hozzátok..
1,3 benzin,1998, Fiesta.
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz radi8tor #32702 üzenetére
2 ember kell hozzá.. nyitott motorháztetőnél az egyik figyelje,próbálja figyelni a zaj forrását míg a másik gázt ad. Lett valami mostanában buzerálva a motornál?
( nekem anno azt mondták hogy a nem megfelelő fajtájú olaj pl rásegíthet,de lehet a szíj(ak) öregedése is,vagy akár a görgőké... )In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz radi8tor #32722 üzenetére
magas, ha nem is fémes, fütyülős hang volt, és sajnos ahogy jobban pörgött a motor ( fordulatszám-mérő hiányában nem tudok pontosabb értéket mondani ) ..
szerk1.: megpróbálok valami videót keresni,hátha akad..
Szerk2.: talán, de ez inkább alapjárat.. --> [link][ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #32731 üzenetére
És ez pedig a mostani, igaz hidegindítás, mert 2 napja nem volt használva..
[Youtubevideó]
/majd az esetleges összeröffenéskor megszaktekintjük /
Ha felmelegszik a kicsike Endura, akkor csak kopogást hallani alapjáraton,gondolom szelepek... /majd ha lesz rá alkalmam akkor is nyomok egy full videót /In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
amúgy, a régi álmomat, a benzinszintjelzőt hogyan lehet normálisan kalibrálni ?
már csak azért,mert ha pirosba ér a mutatóm ( ---> [kép] ) akkor full kattanásig 22-24 liter körül csorog bele.. (állítólag 42 liter a kapacitás.. )In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #32736 üzenetére
hát ezt a szelephézagosdit rábízom majd arra aki ilyeneket szokott csinálni (sem az a 'pálcika' , sem bátorságom nincsen )
A csapágy meg ahogy nézem pár ezer forintos tétel,gondolom megint a munkaóra mire kicserélve lesz .. Feszítőgörgőt/ görgők meg elméletileg lett cserélve (március 18. ) , látszik is talán a videón a fényesebb görgő. (számlán 'vezetőgörgő és "hosszbordás szíjfeszítő görgő " szerepel, 2 tételben. )
a szintjelzőhöz meg annyit, hogy mivel én mielőtt kihajtok a főútra, egy kis emelkedőn kell felmennem, [kép] , ott szokott lefelé kúszni,de gondolom ez normális. / a képen épp fordítva van , ilyenkor 'tankolni' szoktam /
'Agresszív' vezetésnél is mozog,de rögtön visszaáll (egy pl erőteljes fékezés után) .#32737 camelferr : gondoltam már rá,azonban 2013 óta ,amióta nálam van, nem mertem,az említett szutykok miatt az alján.. Azért szoktam -óra szerint- negyednél tankolni.. Biztos alapon.
A benzinszűrőt meg minden második olajcserekor szoktam (2 évente, április tájékán) .Mindennap tanulok valamit ebből a topicból
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
nem kell semmitse beíratni a legjobb ha van műbizonylat (írtad hogy van..) azt behajtogatva (esetleg másolat) a forgalmi mellé és kész. / egyik céges autón is van fólia B oszloptól hátrafelé,kis plasztikkártya a műbizonylat (régebben nem tudom mit adtak) , be van téve a forgalmi mellé és nyugta a dolog )
" A fólia felszerelését és megjelölését követõen a kivitelezõ a rendelet alapján fóliázható üvegfelületekrõl MŰBIZONYLATOT állít ki, és ezt átadja a gépjármû tulajdonosának. A Mûbizonylat a közúti ellenõrzések és a vizsgáztatások alkalmával igazolja a fólia szakszerû kivitelezését és "H" minõsítését. Amennyiben a fóliával ellátott gépjármû tulajdonosa nem rendelkezik ilyen mûbizonylattal, akkor a gépjármû mûszaki vizsgán visszahívható valamint közúti ellenõrzés során bírságolható. " --> [Forrás]In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
Olyan kérdésem lenne, hogy decemberben kicseréltük azt az alapjárati motor nevű valamit. Ellenben mostanában megint kezdi a hülyeségeit az Endura.. Magas fordulatról leejtve szépen vissza is áll,semmi gondja, de kb fél perc elteltével elkzed ugrálni az alapjárat,kis híján lefullad ,rezegteti a bódét.. Ha nem nyúlok hozzá a következő cirka másfél percben, le is fullad,kidobja gyújtásra.. (persze ha nyomok kis gázt,vagy folyamatosan kis gázd adok ,semmi gond.. ) Tudom, látatlanban nehéz,de mi szokott még lenni a probléma forrása? Levegőszűrő is decemberben cserélt,eggyütt ezzel az alapjárati bizbasszal.
( Akkoriban ez volt,persze sokkalta drágábban --> [link] )
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #32791 üzenetére
akkor holnap végigtapogatok minden csövet,hátha kezembe akad.. Aztán ha az,akkor meg majd kitalálom a folytatást..
Továbbá köszi [csabex2007] és [DeFranco]In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz Csabex #32795 üzenetére
jah,fater már készíti hétvégére a nőgyógyász ujjait
Ő jobban érti ezeket a káromkodós kifejezéseket,mint pl vákuumcső
csak az bosszant, hogy tavaly rakattam rendbe a kasztnit,idén meg már 200+ -ban vagyok megint /fék,olaj,fékolaj,stb../ igaz, 7 évig nemigazán kért magára pénzt,amióta 2014.04.07.-én hozzám került . de olyan idióta formája vanIn loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
Na, ma az eddigi percig bütyköltük a Fiesta motrát..
Mint írtam, gázelvét után elkezd dadogni alapjáraton,majd nemsokára leáll..
Szereztem kölcsönbe egy ugyanolyan,tuti működő alapjárati motrot. Hibajelenség maradt.
Végigtapogattuk a vákuumcsöveket,nem érezni hogy gond lenne velük (kis féktisztító spray-t is bevetettünk ha ugye repedt valamelyik,akkor beszivja/prüszköl és változna az alapjarat..)
Ahová becsatlakozik a légszűrő házból érkező cső,oda fújtunk be kis sprayt, hátha csappantyú/kosz ..
Probaút alatt annyi történt,ha ötödik sebességből kiveszem üresbe, kb 90-nél és elkezdek gurulni marad magas fordulaton a motorjárás. Ha megállt az autó,2-3 másodpercig továbbra is üvölt a motor,majd leesik a fordulat és leáll.. Ha lassítás gyanánt kereszteződéshez érve kiteszem üresbe,dadog a motor majd OFF.
Leszedtük álló helyzetben a légszűrő házból induló 'S' alakú csövet,és úgy probalgattuk a motort, talán akkor nincs az az alapjárati nyöszögés.. De ez csak allohelyzetbeni próba volt. Itt esetleg a légszűrő házban van valami szabályzó ? Mert a szürke fémbe is megy elektromos kábel,meg magába a légszűrő házba is..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #32944 üzenetére
Ígértem,hogy jelentkezem..
Frászbúkon kaptam tippet még..
Na,talán sikerült orvosolni.. A sebesség jeladó "csokit" széthúztuk a fűtéscsöveknél ,homok volt benne, kitisztít, WD40, megszáradt, utána kontaktspray,majd összedug.. Teszt. Nem röfög,nem esik be a fordulat,nem visít ha ugyanugy 90nél üresbe rakom, talán jó. persze nem kizárt hogy a véletlen műve. de egyenlőre OK.
A fekete légszűrőházba menő vezeték meg állítólag a beszívott levegő hőmérsékletének érzékelője..
És a Xiaomi Redmi Note 9 széleslátószögű kamerája is tesztelve :
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz radi8tor #33005 üzenetére
igen
lebuktam fake news 444!
[Egyre több a hó a Bakonyban]In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz zsolt1225 #33050 üzenetére
a teljes polír, (40.000 körül) reális.. az én kis Fiestámra,ami sokkalta kisebb, egy neves, jó hírnévvel rendelkező cégnél, 30.000-es ajánlatot adtak rá.. Úgyhogy MaNCika egyenlőre nem fénylik (annyira)
#33051 flymi : ez nem játszik ? (2 évre visszamenőleg a benzines blokkok aktuális km.óra állással)
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz Csabex #33057 üzenetére
még sokalltam is egyszer már írtam, hogy ha kis híján fekszik a mutató (a piros kis jelzésben van) akkor tudok kattanásig beletenni 23-24 littyót.. és állítólag negyven-akárhány literes a tank , de, noli perterreri
napi ,ugye akkoriban a keződő vírus miatt a kocsira szavaztam.. és 5 nap * 70 km belement ( kb 350- 400 km)In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #33101 üzenetére
hát te még jobban jártál mint én
mikor ősszel visszahoztam a a karosszériástól a kocsit, én is OMV-> tankolás -> egy ideig ment,majd locsogott a benzin a hátsó kerék mögül
kiderült, hogy a drága lakatos,miközben csinálta a hátsó sárvédőt,benzintöltős részt , ugye flexelgetett ott,véletlenül belenyírt a tankolócsőbe a benzin míg kis sebességgel csorgott,semmi gond nem volt,de ahogy engedtem jobban, megtalálta a benya a lyukat
/persze,utána javította,kicserélte a csövet garanciában /
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #33138 üzenetére
meg,bár annyira nem értek hozzá,de az ilyen dízelesekre mindig azt az egy szót használják,hogy " kettőstömegű lendkerék " ha tartalmazza az adott motor és ha rossz lesz,sok nulla szerepelhet a javítási árban.. de ezt mint nem hozzáértő mondom..
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
[MOL KENŐANYAG AJÁNLÓ] /persze MOL cuccokat fog a szemedbe tolni )
márkára, meg ahány fórumtag annyiféle választ fogsz kapni..[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
Utolért Murphy.. Kiégett a bal oldali távolsági fényszóróizzó.. Kérdés, milyen féle kell bele típusra, és melyiket ajánlanátok.( unixautó ugye még nem megy , nem tudok puskázni.. de talán H1.. ) Lumenetről szoktam rendelni,bennük még nem csalódtam,még garanciás ügyben sem. Szóval onnan gondoltam beszerezni :)
Meg ha már rendelek, teszek hozzá tompítottat is, ha minden igaz ilyen van most benne : Tungsram Spotlight Ultra H7 4200K[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #33342 üzenetére
Ha jó a kalkulátoruk, elméletileg H1 típus kell bele.. ( a tompított H7 55W,annak meg van a doboza tavalyról.. )
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
Az elmúlt napok megfigyelése.. Megy a kocsi,semmi gond.. azonban ha alapjáraton ketyeg, és az irányjelzőt kirakom elkezd az alapjárat ugrálni,akadni,majd egyszer csak megáll a motor.. Ellenben, ha a vészvillogót kapcsolom be,semmi ilyen probléma.. Ha felkapcsolok minden fogyasztót (lámpák,fűtás,ködzáró,ablakfűtés ) alapjáraton, szintén normális. De ha ráadom az egyik irányra az irányjelzőt,elkezd dadogni majd lassan megáll a motor.. Kidobja gyújtásra. A mérőműszer szerint nem ingadozik a feszültség,megáll 13,5 - 14 volt körül.. valami ötlet? találkozott már ilyennel valaki ? 1997-es, Fiesta, 1.299ccm Endura-E motor
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
valami mágia biztos van a 'premium üzemanyagokban '
Én spec , ha tehetem, OMV Maxxmotion 95 vagy 100-ast tankolok.. De olyankor,mivel nem esik útba az OMV, ilyen önkiszolgáló kutakon állok meg és durr be a benzin.. Na az ilyen tankolások után,nálam az alapjárat szokott ingadozni, míg az OMV-féle verzióval szép csendes,egyenletes az alapjárat.. És érezhető,hallható a különbség.. Fogyasztást meg ne kérdezd,azt sosem szoktam nézni..
( ja és ne hogy azt higgyétek,hogy gazdag proli vagyok,azért járok OMV-hez,egyszerűen van oda kedvezményem.. )In loving memory of Garrett Lockhart
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen