Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peterk

    senior tag

    válasz cidalain #2807 üzenetére

    Az a lényeg, hogy fel tudsz menni a Samsung magyar oldalára, és a sorozatszám alapján be tudod regisztrálni a cuccot. Utána csak fel kell hívni a Samsung hotline-t és segítenek, hogy hova vigyed, hol javíttasd. Egyébként még 2 hónap plusz garit is kapsz, ha beregisztrálod. :)

    (Megjegyzem, a Samsung prémium termékeire házhoz menő garancia van. Egy ilyen SSD nyilván nem premium termék - ezt ki fogja írni regisztráláskor, ha az -, de egy komolyabb LCD TV, mosógép, hifi már igen. Nekem van is ezirányú tapasztalatom, mert az LCD TV-m prémiumos, és amikor elkezdett csúnyán bevilágítani az egyik sarka, akkor házhoz jöttek, elvitték és 4-5 napon belül hozták a cserélt panellel. Kényelmesebb, mint becuccolni és bevinni a szervízbe, még akkor is ha amúgy Samsung szervíz - vagy Samsunggal szerződött szervíz - szinte minden kisebb városban is van.)

    Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

Új hozzászólás Aktív témák