Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KaitouP

    veterán

    Demó végre végigjátszva! :DD

    Huh... emlékszem arra, amikor bejelentették, arra, amikor elmondták az elképzelésüket, a megvalósítás ötletére, és arra is, hogy mennyire kételkedtem abban, hogy ebből bármi jó kisülhet. Nem akarom elkiabálni, de úgy érzem, minden kételyt eloszlatott ez az 1-1,5 órás igazi, tömör Final Fantasy élmény!

    Vesézzük ki akkor a dolgokat:

    A játék audiovizuálisan top tier, grafikailag gyönyörű, szerintem majdnem minden ki van hozva a konzolból. Egy hangyányit zavaró a 30 képkocka másodpercenként, de élhető, talán megy ez majd a következő generáción 60-al is, valamint néhány helyen a textúra nem a legélesebb, na de efölött egy legyintéssel szemet tudok hunyni. Minden más kárpótol. Gyönyörű a grafika. :K Még a mellékkarakterekre is extra figyelmet fordítottak, eszem megáll. :D A hangzás is remek, pedig most csak egy basic Logitech PC hangszórópáron játszottam végig, kíváncsian várom hogy mit tud fejhallgatón - megér még egy próbát a demó, azt hiszem. :D A szinkronhangok közel tökéletesek, bár mintha az Advent Children movie szinkronhangjai egy csöppet szimpatikusabbak lettek volna.

    A harcrendszer... az állam a földön, a hajamat leteszem... hogy jellemezzem még? Zseniális! Na ez az, ami többek között a legutolsó "csodajátékban", a XV. részben nem volt meg. Itt végre nem szimpla kör-gomb nyomogatásból áll az egész (PS4-ről beszélünk, ugye), minden egyes spell, ability, Limit meg van tartva az eredeti játékból, az ATB kell, az alap attack parancs használható amíg nem lehet egyéb parancsot adni, tehát amíg az egyelőre két részre osztott ATB gauge nem telik meg, vagy legalább az egyik - és végre ésszel, megfontoltan kell harcolni. Van létjogosultsága a Potion/Ether item-nek, ki kell taktikázni hogy a használható ATB-t mire lövi el az ember, inkább spell legyen vagy HP recover - ömlik a szivárvány a számból, hogy mennyire zseniálisan sikerül úgy modernizálni a harcrendszert, hogy közben fluid legyen és látványos, de legyen meg a körökre osztott, parancskiadós jelleg.
    Király a harc közbeni karakterek közti interakció, a néha mókás odaszólások. :K

    Összesítve:

    Ha az egész játékot ilyen részletességgel valósítják meg, nem lesz összecsapva, összehányva, akkor miattam mehet akár évekig a különböző szeletek kiadása. Tetszik, amit eddig láttam, mondanám, hogy 10/10, de persze azért várjuk csak ki a végét. Mindenesetre a bizalmamat elnyerték egyelőre. :K (Amit a XV-vel elvettek.)

    Ami kevésbé tetszett:

    - Cloud arca túlságosan femininné lett animálva, ezen csiszolhatnának még, viszont Aerith, Jessie... atyaég! :Y Tökéletes modellezés! :K
    - A map-en még variálhatnának egy kicsit, túlságosan puritán, egyszerű

    God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

Új hozzászólás Aktív témák