- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
Ez a kinek mi szimpi kategória, mert nekem meg éppen az irrealitás nem tetszik. OK, legyen nehéz kivégezni az ellent, de ne lehetetlen (ezért hagytam abba már 6x a Morrowind-et). Az totál hülyeség, hogy közelről telibe fejlövéstől nem pusztul el egy akármilyen erős ellenség is (vagy MW-ben nyíltól, bárddal fejbe vágástól, amikor pl. láthatóan nem védekezik semmivel). Ezért nem szeretem, nem a nehézségi szintek miatt, mert OK, legyen, de annyi kivételt nem lehet olyan nehéz leprogramozni, hogy fejlövéstől pusztuljon már meg valaki.
KotOR-ban remekül meg volt csinálva, hogy ha meggebedtél, akkor azért le tudtad nyomni az ellent, így jártam, amikor 1x-re 2 sith nagyurat kellett lenyomni, ill. ugyanott 2 rankort, csak mert találomra, kezdőként, rögtön a Sith akadémiára mentem.
Járműves szerepjátékra ott a Far Cry 2.
frame>24: Hát, nekem a baseball-ütő bejött közelharcra.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!