- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz qnadam #65037 üzenetére
Szervó nélküli autót szerintem kellemes vezetni. Sosem gond tekerni a kormányt, ha már gurulsz picit. Álló helyzetben szervós kocsiban sem tekergetem a kormányt, tehát igazából nincsen probléma.
A gyenge autók varázsa, hogy padlógázon lehet gyorsítani sokáig és csak utána mész 40-el. A száguldás élménye adott a sebességkorlátozások megsértése nélkül...
-
hobizoli
nagyúr
válasz qnadam #65037 üzenetére
faternak a 1.3-s big blokkos vezérgepe volt, ami 68paripas, ugyanezzel a bodeval, kékeslilás szinu
az mondjuk jol ment
az a 140-145-t siman vitte az M3-son, GPS szerint sem csalt sokat, esku az 93lojjos Ignis- nem szereti annyira azt a sebesseget marnem volt rajta egy ep elem, de egyiket sem o csinalta ra
a parkolo autot megtolattak a haz elott, a Tesco-nal, ott nekitoltak a bevasarlokocsit is meg ilyenek, el votllt pattanva a loki illeszto bolhak, meg karcos volt az ajtoknal...
de pocc-roff.... na jo, egy extra csavarozhato testkabel azert beleugrotttöbb drón kell ;P