- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
csendes tag
válasz
blueboi69 #109665 üzenetére
Totalcar tesztje, amit sokan nem hisznek el elsőre:
Száraz, hideg aszfalton mérve melyik a legjobb gumi?
Ugyanez meleg aszfalton:
6, azaz hat százalékkal jobb a nyári, mint a négy évszakos a féktávon. Annyi simán elmegy máshol (fék légtelenítés a megfelelő, nem vizes folyadékkal mikor volt utoljára pl.).
Az egyetlen komoly eltérés nyáron a kopás. A négy évszakos sokkal jobban kopik, mint a nyári, ahogy az várható. Tanulság? Aki évente 5-8 ezer km-t megy, az nem koptat el 5-6 év alatt egy szett négy évszakosat a nyári intenzív kopással sem, neki bőven elég egyetlen, négy évszakos gumiszett.
Talán még évi 10 ezer km esetén is elég. Fölötte már érdemes cserélgetni csupán a kopás miatt is.
Nálunk nincsen érdemi hó, tehát a mély hóban kicsit nagyobb hatékonyságú téli gumi sem valid indok. Mikor síelni megyünk, akkor pedig mindegy, hogy négy évszakos, vagy téli, mert a végén (vagy a pálya parkolóban, vagy a szálláson) úgyis kell a hólánc/hókarom...
Szerk.:
A képek forrása: [link][ Szerkesztve ]