- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Phülöp #138104 üzenetére
Szülni mentek. És már elfolyt a víz. Próbáltam. Működik.
Erősen vérző gyereket kórházba vinni. Próbáltam. Működik.
Egyszer saját magamat vittem kórházba, akkor nem gyorshajtottam, mert magam miatt kár sietni. Szépen nyugodtan....Máskor nem igazán megyek szándékosan jelentősen gyorsabban (értsd sebességhatár +100)....
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Phülöp #138109 üzenetére
Amikor egy hónapra kapsz egy fél órás time slotot, akkor sajnos jó odaérni, mert ha lekésem, akkor idén már nem intéződik el a dolog, az pedig euróban számolva is ezres nagyságrendű bukta lett volna. Baleset veszély nem igazán volt, nem a lakópihenőben mentem ötvennel, maximum fotó dokumentáció készülhetett volna...
De az tény, hogy utána, ügyintézés után jobban esett lassabban hazajönni!
-
blueboi69
csendes tag
válasz Phülöp #138114 üzenetére
Háááát nézzük csak. Sztem logikus következtetés lehetne, hogy a jövőbeli okmányirodás időpontban való megjelenés idejében nem tud majd dolgozni és az ennyi bevételkiesést okoz. Nem lenne alaptalan Bujdy esetében
Vaaaagy esetleg valami útlevelet kellett intézni, ami ha nincs meg, akkor buknak egy drága vakációt. De ez csak tipp. -
Sipi-
tag
válasz Phülöp #138123 üzenetére
Itt nálunk a jövedelem alapú büntetésnél a 30+ milliós autóval járók fizetnék a legkevesebbet. De ha extrém alacsony bejelnetett jövedelem során megnéznék, hogy hol lakik, milyen autói vannak és az alapján lenne a büntetés, akkor lehet, hogy lenne értelme.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Phülöp #138120 üzenetére
Akartam is írni, hogy ez nem is igazi falusi megoldás, túl modern!
Itt a faluban az ment, hogy az udvaron volt egy kb. 8-10 m3-es gránitkő a szomszédban. Picit kiásták és mivel itt hónapokig van "éjjel fagy, nappal olvadás", ezért egy téli szezon alatt szétszedte a bácsi a "minden este meglocsolom" módszerrel...
-
sutszi
veterán
válasz Phülöp #138123 üzenetére
hát ez szigorú... szoktam túllépni... Mondanám, hogy sokszor indokolatlan korlátozások vannak. És egyenes úton mi baj történhet... de most még friss az élmény és mindenki mutogat az Árpád híd esetre... ami valljuk be speciális helyzet volt sok szempontból. Nem kizárólagosan a sebességtől ment félre a projekt...
De ez ugyanaz a híd aminek nagyjából a közepén a Buda felé vezető oldalon a külső sáv olyan nyomvályú van, hogy nagy esőbe 70-nél a vízzel megtelt több méternyi kis medence rendesen jobbra rántott. Korrigálás nélkül, padka és szalagkorlát...De ott van ennek az ellentéte...sokan azt hiszik lassan kell menni mert az biztonságos. Hát...nem. Illetve külön öröm mikor 50-60-70 vegyes szakaszokon valami félőrült 35-ös tempomattal megy... megörtént eset. Na azt is kéne büntetni.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
hobizoli
nagyúr
válasz Phülöp #138216 üzenetére
faterom unokaoccsenek 220-s vernyomasa volt, abba is halt bele
de azert az a 130-tol qrva messze van
haziorvos aszondta o 160/100-tol szamitja magasnak a vernyomast, erre a "135/80 magas"-ra csak legyintett
az 5.9-s magas vercukron meg megint nezett egyettöbb drón kell ;P
-
blueboi69
csendes tag
válasz Phülöp #138216 üzenetére
Hát igen, az összes férfi felmenőmnek magas volt, nekem is kb gyerekkorom óta. Még ilyen tini korban is volt rajtam 24órás vérnyomásmérő, de az alapján is rámondták, hogy nincs gond. Rendelőben amúgyis +10-el számolnak
Nem veszem félvállról, le kéne dobnom vagy 20kilót és többet kéne mozognom, most ezen vagyok, aztán ez már önmagában sztem vinné lejjebb a vérnyomást is.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #138271 üzenetére
A hét nem indult jól, de folyamatosan süllyedt a morál, aztán csütörtökön kórház, pénteken pedig elkezdtek mószerolni menedzsment szintről egy olyan feladattal kapcsolatban, amit még nyár végén deklaráltunk, hogy nem tudjuk megoldani a jelenlegi terhelés mellett.
Ma erre írtam egy olyan válasz levelet, hogy hárman is bocsánatot kértek, de ugyanakkor elérték, hogy azzal a feladattal kapcsolatban akkor sem fogok egy fűszálat sem megmozdítani, ha az úristen is könyörög érte. Motivációs szint kábé -7 jelenleg, de lehet jövő héten majd javul és elérem a nullát.
Jelenleg 2 olyan homologizációs teszt jön, amit az egész cégen belül csak én tudok megcsinálni. Meg kell tanítsak egy másik részleget a tesztre, hogy ne csak én tudjam megcsinálni. Ha minden jól megy, akkor át tudom adni, mielőtt még elmennék a cégtől.
Ha sokat szarakodnak, akkor a végén még rendesen felszívom magamat, ami sosem jó...
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #138322 üzenetére
FRP unlock a keresőszó a Motorola telefonodra. [link]
Párat végig kell nézni. Énnekem párszor segített a YT, amikor a céges telefonokkal kellett ugyanezt csinálni.A Factory Reset Protection lényege, hogy ellopott telefont ne lehessen "csak úgy" eladni.
Ha el akarja adni a koma, akkor elvileg ez úgy működne, hogy kijelentkezik az összes szolgáltatásból, de legfőképpen a google fiókjából (google account). Ilyenkor kell megnyomni a factory reset funkciójú gombot, és akkor újraindításnál nem kell baszakodni ezzel. Ha nem lépett ki, akkor amíg az FRP lock van, nem lehet másik google accountot létrehozni. Ha a régivel jelentkezik be az eladó, az se feltétlen üdvözítő, mert lehet, nem jól működik Tapasztalat, de az 8.x rendszerű Dtek 50 volt.
Samsung S10nél is lett megoldás, csak ahhoz kellett PC. Kis kitartással feloldható, csak meg kell találni az unatkozó pakisztáni videóját, hogy bemutassa ékes indiai akcentussal, hogy "háj! in disz vidió áj vill só jú haú to bájpassz faktori riszet proteksön for jor motorolá tinkfón. Firszt..."
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Grillo
senior tag
válasz Phülöp #138322 üzenetére
Kicsit hasonló helyzetben vagyok. Talált kolléga egy DJI Mini 3 Pro-t az erdőben, odaadta, hogy szórakozzak vele. Működik, annak ellenére, hogy a tulaj az utolsó videó alapján szépen belevezette egy fába, aztán zuhant pár 10 métert, majd eltellt vagy 3 hét, mire megtalálták.
Repültem is vele, de ugye 5 kapcsolódás után lezár a drón, mivel nem az én accomhoz van regisztrálva. Felvettem a kapcsolatot a DJI supporttal, elküldtem nekik a gyári számot, így meg tudja keresni a tulajt, és megdja neki az email címem, ahol el tud érni. Aztán vagy posta, bártávolkeleti az illető az SD kártya anyaga alapján, vagy meg tudja szűntetni a regisztrációt, és akkor akár használni is tudom.
Ha nem keres, akkor ennyi, a DJI úgy tűnik nem tesz ennél többet, marad porfogó. -
blueboi69
csendes tag
válasz Phülöp #138331 üzenetére
nálam meg szabad ég alatt áll mindkét vas :/
Garázs már inkább műhely/tároló lett, egy időben a fiestaval beálltam, de akkor meg nem lehet ott semmit csinálni/előkeresni, úgyhogy amióta asszony használja, azóta be sem állok vele. Majd egyszer ha jut rá zseton, akkor megcsináltatom a kaput tolósra, nem nyílósra és akkor be lehet állni majd két autóval is, de igazából nincs sok jelentősége, a ház/szomszéd előtt meg tudunk állni.
Egyszer sikerült 5 autót összelogisztikázni a ház előtt amikor valami nagyobb szülinapi zsúr volt. -
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #138364 üzenetére
Azt mondják rá, hogy "lift", csak vízszintesen. Beülsz, A-B pontok közt mozog, ahogy kell, de - énnekem nincs jogsim, szóval nem tudom igazából mit jelent - nincs vezetési élmény. Szerintem sokaknak teher, hogy még vezetn is kell, és "csak" A-B pontok közt szeretnék megtenni a távot, nekik kábé jó.
Amennyire követem az autós világot, a Prius az ilyen igásló, felénk a taxisok is sokat használják, szóval vélelmezhetően olcsón üzemeltethető és cca megbízható. Asszem az akkuja modulos, és nagyjából cserélgethető is, hazánkban van(nak) szagosodott műhely(ek) ilyesmire, ha már a végét járná.
A kinézete valóban kérdéses, de szerintem inkább benne ül az ember, ha birtokol egy ilyet, mint kintről nézi, szóval szerintem egy random Toyota beltér, ami cca vállalható. Kintről ha valóban ez a színe, akkor nehéz nem megtalálni, mert kilóg a tömegből.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #138362 üzenetére
Óóóóó
Én nagyon ajánlom. Ha nem vadulni akarsz az úton, hanem közlekedni, akkor ezt nehéz űberelni.
A csomagtere nem túl nagy, de van Avensis kombi nektek, ugye? Mert akkor kábé mindegy is.
A futóműve a mai kőkemény kocsikhoz képest puha és már-már billegős, de csak forszírozva érezni ezt. Normál polgári közlekedésre kábé mindegy is.
A motor hangja sokaknak egy kiütéses dolog, nekem semmi bajom vele. Ha ugyanazt a fejlesztést meglépték a Priusban is, mint a Corollában, akkor a következő bekezdés érvényes. MY19 óta van a váltóban launch gear, ami egy fizikai mechanikus 1-es fokozat, ami után átvált a CVT-re. Ezért elinduláskor eléggé vehemensen meg tud indulni, rendesen benyomod a gázt. Igen jót lódit rajta az elektromos részleg, aztán bekapcsolódik a benzines is és megszakítás nélkül húz, mivel CVT.
Az új váltóval nincs a "bégetés" sem, mert gázpedál lenyomástól függően megy fel a fordulatszám és ott tartja kábé, miközben a CVT nyújtja a sebességet. Finom gázra mondjuk 1500/min, erősebbre meg több. Kábé 2500-3000/min fordulatig benyomva már annyira megy, hogy az átlag svéd forgalomban elhagyom a többieket. Most nem a hergelt power-BEV cuccokra gondolok, hanem az átlag autót.
A fogyasztás röhejes már a nem túl áramvonalas kombi Corolla esetén is, de a Prius ugye a végletekig optimalizált. Ha ráérzel, hogy miként kell vezetni, akkor parádés a fogyasztás, nem bőg a motor és mégsem vagy útakadály. A fékezés is vicces, mert ha finoman fékezel sokáig, akkor meglepően sokáig el fog menni akksiról. Nekem 2,5 km a rekord.
Ebben szerintem már Li-Ion akksi van, vélhetően a hátsó ülés alatt. Ha jól sejtem az előtte levő generáció volt még Ni-MH talán, 2009 körülről.
A hajtáslánc végtelen nyugodt és pihentető számomra. Nincs rántás, a modern Volvóknál finomabban (!) lehet vele elkezdeni gurulni. A zaj abszolút nem zavaró, még autópályán sem volt bajom vele. Corolla 120 tempomatnál még alig evett, 130-nál viszont már zabált közel 7 litert. A tank kábé zippó, 33 liter megy bele. De így is elmegy nyugodtan 500 km-t nem kicentizve.
Bár kedvelem az erős kocsikat, a túl erőseket is, de meglepő módon nem érzem gyengének. Tökéletesen elég közlekedni, beleértve a Magyarország-Svédország autópályás veretést is. A csúcssebesség 180 km/h az egyik elektromos motor fordulatszáma miatt, ami szerintem FInnországban nem fog korlátozni.
Lehet még vonóhorog is mehet rá, Corolla tudja.
Alighanem el vagyok fogulva, de nagyon kevés kocsira cserélném le, annyira jó.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #138393 üzenetére
Ez egy nemrég módosult formája, hónapokig volt egy másik layout,ahogy készülnek a körforgalmak a munkaterületen. Ott volt egy trükkös "sikán" egy buszmegálló mögött közvetlenül, ahol a sikánban fém kerítésekkel leszűkítették a bringás részt, pedig ott egyszerre ment buszmegálló felé futó illető és bringás. Na, ott volt kábé 40-centis szintkülönbség (!), amit egy hevenyészett rámpával oldottak meg. A rámpa egy odalocsolt és kis úthengerrel lelapított aszfaltkupac volt.
Na, az trükkös volt. Se világítás, se semmi, de cserébe a buszmegálló mögül gyakorlatilag az intenzív forgalomba vezetett ki, és a forgalomtól csak lerakott műanyag fényvisszaverő lapok védtek. Ott kanyarodott ki a gépkocsi- és teherforgalom egy ideiglenes körforgalomból, ami előtt kábé km-es dugó volt minden irányban. Tehát alapból felspannolt sofőrök álltak a gázon, aztán te ott bohóckodtál a bringával egy 1-méteres virtuális sávban, oda-vissza bringás forgalommal persze.
Amikor első reggel arra lettem figyelmes, hogy van a sikán és ott eltűnik a bringa alatt az út és kábé "lezuhansz" az alsó szintre, akkor volt pulzusom. Előző nap még nem volt ott a "rámpa", mivel nem marták fel az aszfaltot és a beton alapot a becsatlakozó útról. Egy nagyobb bukkanó volt ott is, tehát lelassítva közelítettem eleve. De miután egyik nap felmarták az utat és az alapot, akkor hirtelen egy gigantikus meredélyre estél bele a sötétben.
A bónusz az, hogy innen kábé 400 méterre kezdődik az 1,2 km-es kitérő, amit bringásoknak és gyalogosoknak is (!!!) meg kell tenni, mert a körforgalmat nem vághatják át, ha arra akarnak menni, amerre én lakok. Ott van egy komolyabb logisztikai centrum, ahol sokan dolgoznak. Na, nekik most 1,2 km plusz séta az esőben. Ugyanis oda pont nem megy semmiféle busz természetesen.
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #138443 üzenetére
Az keci sokat ér. Gondoltam rá, hogy kipróbálom, csak nem tudtam megfejteni a bérlős rendszert és hamar elhaladt a gondolat, így maradt a gyaloglás. 20 kilométer gyalog meg némi tömegköz az lehet, hogy ér. Bicajokon lefotóztam 1-2 feliratot, majd téli szünetben lefordítom mit az és miért
Koppenhága vaze. Falu, ahhoz képest erősre méretezett tömegközzel és egyáltalán. Ott azért 1-2 megoldáson lehetett pislogni, persze arányaiban drágább árfekvéssel.
Én a Bubit is kipróbáltam, mégannyira elsők közt fizettem be a tesztre, hogy azt sem tudták mit kell csinálni, mikor aláírtam a szerződést és látszólag jobban sejtettem a működését, mint az ügyintézők Csak az sem vált be, majd ezt az újat megint megnézem.
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #138486 üzenetére
Nem mindenki ilyen sportember vagy vallásos. Mondjuk már az 5 fok alatti vagy az eső is tiszteletreméltó, én nem bírnám de ahogy lesem itt a városban hasonlóan van a nagy többség, ma Wolt/egyéb futárok sem nagyon vannak, átlag Sanyikák meg jajj hómofiszleszinkább verziót játszanak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Phülöp #138486 üzenetére
elobb voltam bevasarolni es egy bicajos nem sok, de annyit nem lattam ebben a 2-2,5fokban az esoben oda-vissza ~7km alatt
Auchan bicajtaroloja megint total ures volt szokas szerint
most eppen nem fenykepeztem le, de multkor igen
....biztos megint csak pont rosszkor mentem
szajjal meg annyi bicajos van mindenfele IS barmikor, hogy alig fernek egymastoltöbb drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #138521 üzenetére
Á, olyan keverék getvák vannak a világban, hogy mindenki ezzel döglik. Hetek óta vagy taknyos vagyok vagy nem, ilyen-olyan állapotban, kollégák fosóshányós és egyébbel fexenek, egyik lázas, másiknak minden csontja fáj, más baja nincs, harmadiknak leszakad a feje és azt sem tudja merre van arccal előre, oszt így tengődünk itt a világban szerteszét.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nintendo Switch
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Apple watch SE 44mm cellular 100% "hibátlan 4 hónapos!!!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen