- iPhone topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Yettel topik
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
- Mobil flották
Hirdetés
-
Új fülesek kísérik a Realme GT Neo 6-ot
ma A készülék már előjegyezhető, bár hivatalos premier még nem volt, a Buds Air 6 és Buds Air 6 Pro viszont már bemutatkozott.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #75945 üzenetére
De ennek igazabol semmi ertelme. Ez mar regota csak p.csmeregetes.
A 25e dollaros tesla, a 100 dolcsis kw/h akkupak es a 4680 cella szerintem sokkal fontosabb. Meg hogy kivezetik a kobaltot.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
Na igen, bár a többi amit bemutatott lehet jobban fog fájni az iparágnak.
Az olcsóbb akku, 25k$ autó, olcsóbb gyártás, stb.
Hogy mikor az majd kiderül, 2-3 évet ígér, ami persze lehet 4-5 is, de a lényegen nem változtat.Szerk: Samott megelőzött, amíg a képeket kerestem és írtam.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz -NoVa- #75955 üzenetére
Jah, az lehet. Cserében a német verzió messzebb bír menni :D
Emlékszem Taycan specnel is magyarázták, hogy ők máshogy mérik a gyorsulást, de higgyük el, az a gyorsabb. Bizonyítékot azóta se láttam erre ;)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
eattila
csendes tag
De onnantól, hogy egy fedél alatt élnek, a másiknál is ott lehet a lehet.
A bajom, hogy el van felületeskedve a szabályozás. Vagy elb_szva ha úgy tetszik. Ahogy pl anyu covidos, karantén, stb. Apu meg a gyerek meg mehet amerre akar. Olvastam ilyet.
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #75955 üzenetére
60 mph nem egyenlő 100 km/h-val sem.
Ha 1 lábnyi (12") távot gurult a kocsi és onnan számolsz, akkor be tudott feszülni az egész hajtáslánc beleértve az abroncsot is. Ugyanis az spirálisan berugózik, mint a top fuel dragstereken, csak nem annyira. Valamint a kezdeti slip így nincs benne a számított időben.
Összeesküvés elmélet verzió: Amerikában minden jobb, azért rövidebb az idő, ott nem hígítják fel az áramot sem...
-
Gabibácsi
tag
meg milyen mérföld, szárazföldi, tengeri ...
nekem mérföldes az órám , de km is van rajta, én magam szereltem be, de mivel az óra az totál más w értekű volt és összevissza mért, csak számlapot cseréltem, így fasza Gyereknek mindig magyarázom hogy csak 90-nel megyek, ne aggódjonHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Samott
addikt
válasz qnadam #75968 üzenetére
En csak vegigkattintottam, de szerintem eleg szerencsetlen dolog fekete-feher kepet hasznalni kozepkoru, borostas embereknel. Az egesz ugy nezett ki mint valami rossz szocio doku. Nehez sorsu emberekrol.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Gabibácsi
tag
válasz qnadam #75975 üzenetére
a stampsback-et nyomtam én is, egyszer buktam csak le majdnem, már nagyon tropa bélyeg volt, és somogyváron megkérdezte a postásnő hogy ez nem volt már használva? Mondtam hogy ááá nem, csak véletlen elázott...
voltak jó trükkök, nebuló ragasztóval kellett bekenni a bélyeget, és akkor arra ha pecsételtek, tök könnyen le lehetett áztatni...Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Samott
addikt
Par napja volt szo itt a focidrukkerek szellemi kapacitasairol, itt egy friss pelda:
"Jómagam legutóbb szombaton voltam meccsen, Ráckevén a Ferencváros vendégjátékát néztem meg. Másik kétezer emberrel együtt. Kis túlzással egymás nyakában csüngtünk, a vírus, ha akart és tudott, tobzódhatott. Mégsem rettegtünk."
Egyenesen a partlapbol: Emberkísérlet(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #75978 üzenetére
Felénk újságok válaszborítékjai mentek átreszelt címzéssel. Akkor alakult a Blikk, mikor valamire felkeveredtem és TomCat még ilyesmikre járt tüntetések helyett, aztán marokszám szerzett újságoknak szóló válaszborítékot. Ezekkel sokat nem sefeteltem, hamarosan jött a modem, előtte meg már fogalmam sincs merről érkezett a TerrorNews.
-
FőDudu
addikt
Tegnap beszelgettem egy angollal. Feligmeddig kollega.
Naluk a kovetkezo van:
- szemetdijon felul, carbon ado. Azaz merik a ceg carbon footprintjet, ezutan durva ado.
Azt mondja a mi szallodankra (182 szoba) lenne kb. 250e Euro per ev. Pedig mi full energia hatekonyak vagyunk. Minden ledes, klimak meleg aga futi a medencet, a szobakban is minden van ami ezt elosegiti (klima csak akkor megy ha ajto/ablak zarva, eszkozok akkor mukodnek ha a szobakartya az olvasoban van).- szallodaba nem engednek bevinni semmit (se kajat se piat) meg eskuvore sem.
Hiaba ad a szarmazasi hely megfelelo papirt a kajarol/piarol.
Mindezt azert, mert volt ra precedens, hogy megbetegedtek a rendezveny resztvevoi, a szalloda buszken lobogtatta az alairt waivert, de az ugyben eljaro biro pont azert itelt ellenuk. Hiszen ha tudtak, hogy kockazatos, akkor miert engedtek meg megis?Azaz lehet keszulni a carbon adora meg hasonlokra, eloszor ugyis USA/Anglia aztan EU is atveszi majd elobb/utobb.
Mar kezdik nyomni az Earthcheck nevu ceget - ami semmi masrol nem szol csak energia hatekonysagi tanusitasrol... Sok sotetzold mar manaopsag is csak olyan helyre megy ami ez ek altal tanusiitva van. Szoval a turizmusban is a feje tetejere all minden.
Beindultak a konferenciak, de ilyen elozo este lefoglalt last minute meetingek kepeben.
Hazamegy az ember este es reggel lehet, hogy 2-3 meeting van amirol addig szo se volt.
Technikusok orulnek.FőDudu
-
Samott
addikt
válasz FőDudu #75987 üzenetére
Ha mar angolok ezt kulon neked: The new road rage: bitter rows break out over UK’s low-traffic neighbourhoods
Ez a LTN az uj megoldasuk, ez jon a behajtasi dij utan. Egesz egyszeruen lezarnak negyedeket az atmeno forgalom elol, ahol van fout ott azt kell hasznalni, nem engednek be senkit a lakoovezetbe. Nem lehet egerutat keresni, allsz a dugoban a fouton. Aki ott el orul neki, aki atutazna az balhezik. De ugye az onkormanyzatot az valasztja aki ott el.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz Samott #75988 üzenetére
Szeretem az ilyen képeket, amikor az "alternatív" közlekedést kell propagálni. Kellemes őszi napos délután, kábé 22 fok, nincs erős szél, eső vagy hideg. Könnyű ruházatban tudsz kényelmesen suhanni a kerékpárral a naplementébe....
Ahogy én is szoktam
Igazából mostanra kezd elég sok ország olyasmi szigorúbb gépkocsis közlekedési mintát bevezetni, ami már például Dániában vagy Hollandiában ment régóta. Hogy kifejezetten lassítják vagy konkrétan blokkolják az autózást egyes helyeken.
Ameddig van alternatíva, addig jó. De sok embernek gyökeresen át kell strukturálnia a napját, ha a korábbi logisztikája valami miatt autóra épült. És ez nem feltétlenül rossz a nagy képet nézve, de elég sokan durván tudnak szívni ilyenkor. És persze sokan csak indulatból tudnak reagálni.
A gond az, hogy sok helyen olyan mértékben nő meg az adott polgár közlekedési ideje ami gyakorlatilag hazavágja az egész napot. És nem mindenkinek könnyű váltani munkahelyet vagy lakóhelyet.
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #75988 üzenetére
Welcome to Slovenia.
Nalunk 200 Euros buntit kap a nem helyi ha behajt a falunkba es nem tudja igazolni hova megy es milyen cellal. Azaz a foutrol nem hajthat le csak ha szallasa van vagy igazolhato celja a kornyezo falvakban.
Nyaron a rendorok ott allnak az ilyen tablak mellett es nem engedik lehajtani a kulfoldi rendszamos autokat. Ha nem rendor akkor polgarorok, es ha szukseges rendort hivnak.
Mar tobbszor leirtam, hogy barmi aron meg akarjak orizni a lakosok nyugalmat, nyaron az atvonulo turistak durva dugokat okoznak es megprobalnak minden lehetseges menekulo uton roviditeni a hatar fele. A roviditessel pedig bedugitjak a nyugalmas mellekutcakat is.
Volt akit a volgyben levo arokbol huztunk ki es nem akarta elhinni, hogy nem tud atmenni a hataron levo folyon autoval. Sajat autoval nem is tudtam kihuzni, szolnom kellett szomszednak aki traktorral kihuzta az oreg Opel Kadettet.
Lathato, hogy mekkora szivas a hatarra vezeto ut, nem nagyon halad a sor.
[link]
Ez Julius kozepe volt, pedig iden igazan nem is volt durva a turizmus.
Szerintem tervezze be, hogy ejfelkor erjen a hatarra, akkor nincs olyan sor mint nap kozben.Meg szerencse, hogy siman ki tudjuk oket kerulni, mert helyieknek nem tilos az ilyen tiltott utszakaszra a behajtas.
FőDudu
-
FőDudu
addikt
-
Samott
addikt
Ez pont arrol szol, hogy szarabb legyen autoval jarni. Hogy ne azok szivjanak, akik ott elnek hanem azok akik csak athajtanak. Ha jol ertem csinaltak egy csomo zsakutcat. A mellekutcaba az ottlako bemehet, de tavolabbra nem mehet a kertek alatt o se. Arra a fobb utvonalak valok.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #75989 üzenetére
Meg akartak fűzni interjúra, mert itt-ott felmerült a nevem, aztán egyelőre nem vállaltam mert annyi jót nem biztos, hogy hozzá bírtam volna adni, mint ami másoktól várható.
Aztán meglátjuk.
Meghagytam a helyet ismertebb koponyáknak. Időpont is hamar lett volna, összefutni is nehéz volt a stúdióban, mellé nem árt egy előzetes tervezet, hogy mégis hol a helyünk a világban (melyik csapat, hardver, miről szól a fejezet) nem csak így beesni és próbálni összekapni a zavaros gondolataid, hogy mi volt 25+ évvel ezelőtt itt-ott ebben a zűrös univerzumban.
-
Jahno
őstag
Tegnap belefutottam az elektromos rásegítős bicajok pályázatának híreibe, azok is bekaphassák, idézem "az érdeklődők számára leginkább elérhető, olcsóbb márkák felé szeretnék terelni, ezért a támogatott járművek nem kerülhetnek többe 900 ezer forintnál,"
Nálam az olcsóbb és a 900ezer kicsit más szint.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hatalmas Akció a Készlet Erejéig & Ingyenes Szállítás - Új, Bontatlan AMD Ryzen 9 7950X3D - Cégtől
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó egy ballagási ajándéknak szánt iPhone 12 purple 64 Gb telefon.
- Sony KD-55X80KAEP 55" 4K Ultra HD Smart LED TV - Bontott Csomagolás
- Thrustmaster TS-XW szett Ferrari F1 wheel
- ASUS HD 6970 DirectCU II EAH6970-DCII/2DI4S/2GD5
- Gigabyte Z790 AORUS ELITE AX DDR4 (REV 1.0) Alaplap Intel Z790 LGA 1700 ATX - Bontott Termék
- Dell P2722HE MONITOR
- Gainward Ghost RTX 3060Ti csere RX 6600XT, RX 6700XT
- SZÉP 15,6"! Lenovo Thinkpad L15 G1, Ryzen 7 Pro 4750U, 16GB/512GB, FHD/IPS, gyári garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen