Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    válasz dejaris #42741 üzenetére

    Nem, ez máshol nem fordult elő velem.
    Máshol a support megpróbált segíteni, nem pedig elhallgattatni.

    Olvass utána az acc törlés procedúrának, nem egyszerű - pont azért, hogy bolondbiztos legyen.
    Hiba előfordul, de a hozzáállás már más téma.

    Origin support pont ugyan ez volt: hozzánemértés, káosz, a segítőkészség legapróbb jeleinek hiánya.

    Steam support sem egy gyorsvonat, de legalább érdemleges válaszokat adott.

    (#42742) WayneGace

    "Miért volt két fiókod? Ha meg kettő volt, miért akartad töröltetni az egyiket? Csak nem használod és kész."

    Mert anno elfelejtettem, hogy volt régesrégen fiókom és ujat kreáltam és a legtöbb játékom erre az újra került.
    Zavaró volt átlátni, hogy melyik-melyik (usernevek nagyon hasonlóak voltak). Azt sem akartam, hogy majd feltörjék, visszaéljenek vele - hiszen ha nem használom, nem váltok jelszót, nem nézem a security team leveleit se, stb. Remélem nem én vagyok a hibás, amiért felelősen akartam viselkedni ;)

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák