Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz BoB #20101 üzenetére

    "Csapatmunkára randomban valóban nem lehet számítani"

    Nekem teljesen mások a tapasztalataim, igazából azt vettem észre, hogy minél "összetettebb" vagy legalábbis messzebb áll egy játék a KD-ra verős modermilitaryshooterektől, ill maguk a fejlesztők is tettek a csapatmunka eléréséért(pl VOIP integrálással, esetleg maga a játék vs helyett coop :) ), annál inkább lehet számítani valami összjátékra. Kooperatív játékok tipikusan ilyenek, Left 4 Deadben, és Killing Floorban igencsak félh@lye vérpistikének kell valakinek lennie, hogy legalább minimálisan ne a csoporttal haladjon, és segítse a társait. De erősen csapat alapú játékokban, mint a Nuclear Dawn, Natural Selection 2, Empires mod, ahol a "főnök" VOIP-en simán fejmosást tud tartani az újoncoknak és szándékosan linkeknek(akik amúgy is kilépnek vagy kirugdalják őket ha túl sokat ártanak), ott a csapatmunka átlag feletti. És akkor az MMO-król nem is szóltunk, amik tipikusan minden porcikájukkal a csapatjátékot támogatják(már amelyik), illetve azt, hogy a randomok is csapatba illeszkedjenek. EVE Online-ban a több ezer fős koordinált űrcsatáknak, vagy Planetside 2-ben a 150 fős összehangolt bázis foglalásoknak nincs párja. :K

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák