Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i2k

    senior tag

    válasz DaVE-1 #142714 üzenetére

    Mantrám, hogy jobb fizikát és ütközésmodellezést a játékokba. Sokkal élethűbbé tenné azokat a játékokat, ahol ezeknek látványosan szerepe van --- ilyen szempontból a Stellar Blade-es Eve haj vicces lesz, amikor mindenen és mindenkin át fog repülni ---, és közben nem csillogna minden irreálisan, mint Salamon töke (és a fejlesztők sem tennének semmi csillogót oda, ahová nem való... tükörfényes fabútorzat, korlátok etc., vicces).

    Talán azok, akik most RT(X)-n csücsülve '4K RT'- nekem elvárásokkal ülnek a gépek előtt, elfelejtették, hogy talán (!) ők is azok között voltak, akik folyamatosan felröhögtek a csillogó taknyos útfelületes Need For Speed-eken... én is köztük voltam. S még mindig rühellem ezt a bazári megoldást.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

Új hozzászólás Aktív témák