Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Źşë'

    addikt

    válasz Crytek #128636 üzenetére

    Steam kliens mai napig fejlődik, mikor indult? már 16 éve... és van hogy irtó moslék ^^) 2011-12ben kezdett talán fejlődni, akkori/azon koncepció alapján, hogy a kliens is termeljen lóvét ha már új játékot nem akarnak csinálni ami bevételt hoz, éljünk vígan míg élünk felfogás legegyszerűbb tunyaságával.

    Legnagyobb probléma amúgy hogy a steam elindított rengeteg embernél egyfajta betegséget: gyűjtsünk játékokat, minél többet annál faszább ember leszek a +1sorommal - és már már annyira nem veszed észre hogy függőjévé váltál, hogy nélküle nem bírsz létezni... ill. a tény, hogy rengetegen kidobálják az irtó nagy lóvékat az ablakon csak, hogy ott virítson egy szám a profiljukon ami az adott egyén profil-szintjét igazolja (értelme 0) - ez a legjobb ficsör a kliensben :R

    (#128647) FunPro "Szóval ha az epic is előrukkolt volna valami hasonlóval:
    Egy új unreal tornament, ami jelen esetben lehetett volna epic exluzív."

    az ilyen shooterekben nincs már jövő, mindenki a Fortnite ill. PUBG féle battle royalokat isteníti, kb semmire nem lenne elég egy új unreal játék a maiak mellett, a mai fiatalság (tizenéves korosztály) teljes mértékben megváltoztatta a gamer világot, nekik erre van igényük. Illetve a fejlesztők is próbálnak új dolgokat elkészíteni, és ritka az amelyik nagyon merész módon visz bele apait anyait, mert legtöbb esetben bukta lesz a project: egyik jó példa talán az Evolve.

    (#30506) Crytek az ON topikban lévő hszedre válaszolva, a fentiekből kiindulva nem hiszem hogy érdekelne téged, mivel már a BO4 óta battle.netes a game ^^) szóval ez is beintett a steamnek ^^)

    [ Szerkesztve ]

    "Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."

Új hozzászólás Aktív témák