- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
tahepa
senior tag
válasz Silentfrog #148 üzenetére
Sajnos megfordult a trend. A megrendelő-vásárló alkalmazkodik a futárhoz-szállítóhoz.
Rendelsz valamit akkor legyél otthon egész nap ( hűtőt nem kérek munkahelyre ha már egyszer otthon akarom használni) mert infót nem kapok az érkezésről ..még most sem amikor már minden PDA-n van rögzítve.
Nem egy esetben vártam a küldeményt és nem jött ..csak egy értesítés hogy nem voltam elérhet vagy otthon....és fussak a rendelt cuccaimért köröket főleg ha már előre ki is fizettem.
Szóval mostanában nem a szolgáltató van a megrendelőért hanem én menjek le kutyába , alkalmazkodjak és persze fizessek. Ennek így kell lennie?
Megoldanám én a szállítást ha lenne választási lehetőségem , de nincs.