Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bibgr0

    aktív tag

    válasz Menthirist #829 üzenetére

    A kamionozás miatt én is beneveznék egy autopilotra, mert idővel a supercruise eszméletlenül unalmas. Közben ugye nem látsz semmit. Átalakul az egész egy fura játékká, ahol 2 kék zónát nézegetsz a távolságra és a sebességre. Ez idő alatt lehetne tervezni a dolgokat, de mivel én vezetek, nem lehet magára hagyni a gépet.

    Más: ti kiigazodtok a térképen? Nagyobb hajókkal annyi irányba lehet utazni, hogy látni már nem sokat lehet. Ha bekapcsolom, hogy full teherrel merre lehet menni, akkor egy fokkal jobb a helyzet, de mégis gyakori, hogy azt mutatja lehet ugrani egyik rendszerből a másikba, de a gyakorlatban nem megy. Vagy a mi a legjobb: egyik irányba megy, a másikba viszont közbe kell iktatnom egy rendszert. Lesz útvonaltervező? Leggyorsabb, legkevésbé veszélyes, stb módokkal?

    [ Szerkesztve ]

  • Diopapa

    addikt

    válasz Menthirist #829 üzenetére

    A supercruise hihetetlen! Nem tudom játszottál-e a Frontierrel, ugye abban is valós égi mechanika alapján mozogtak a bolygók és a te hajód is valós newtoni fizika alapján gyorsult-lassult. Ezt úgy kell elképzelni, hogy beestél valahova a naprendszerbe, kiválasztottad a célt, majd elkezdtél gyorsítani valameddig, majd "sodródás", majd lassítani, de ugye kellett időgyorsítás, mert nem tudtál a végtelenségig gyorsulni, illetve elfogyott volna az üzemanyag. Így akár hetekbe(!) is tellett mire eljutottál valahova a naprendszeren belül. Ugye ez a multi miatt már nem járható, ezért lett a supercruise, de ha belegondolsz, akkor nagyon jól átültették a régi rendszert. Egyszerűen zseniális belegondolni, hogy a lényeget benne hagyták, még sem kell időgyorsítás.. :C Igaz, kicsit sérül itt már a newtoni fizika (meg az einsteini is), elég ha a fénysebességnél gyorsabb közlekedésre gondolok, de nekem nagyon tetszik, hogy így sikerült ötvözni a régit az újjal. Vagy elég megnézni az "Old Worlds" régiót, ahol ugye egy az egyben ott vannak a régi rendszerek a legelső részből (btw a Frontierben is benne voltak :) ), vagy nézzük meg pl a radar jobb felső sarkában azt a kis "célkereszt" szerűséget, amit átemeltek az első részből, de még ugyan olyan böszme pixelekből is van.. :) állat retró! :) Szóval én emiatt megbocsájtom az űrállomásokat is, bár nyilván nem lett volna rossz valami teljesen más, újragondolt állomásokat is látni. (remélem azért ilyen is lesz) Hajók... Lehet nem túl változatos formájúak (bár nekem tetszenek), de az irányítás kárpótol mindenért! Lehet mondani, hogy nagyon árkád, de szerintem pont jó, a viper harap mint az állat, BSG feelingben lehet vele tekerni, az Anaconda meg... egész jól fordul, de utána egy darabig sodródik az ellenkező irányban mint egy kicsúszó / driftelő autó, feelinges! Azt gondolom észrevettétek, hogy az állomásokon több méretű dokkoló platform van? :) Egy komoly hiányossága van jelenleg, ez ugye, hogy "üres" a játék. De ha az belekerül, mint amit a 100 mb-os PDF-ben ígérnek, én már elégedett leszek. Jah, az aszteroida mezők meg marha jók! :)

    szerk: központi csillag mérete: Talán 1-et láttam, ahol kevésbé volt sárgás a nap és sokkal nagyobb volt mint a többi, de ugye a méretét nem tudjuk amíg nincs leírva sehol, simán lehet, hogy a nagyobbaktól messzebb lépsz ki a hipertérből, szóval azért nem tűnik nagyobbnak. :)

    @Bibgr0 : Szerintem a térképen tuti finomítanak, ráadásul elég bugos is még, ha szűrőket használsz pl, akkor nem azokat jelöli ki mint amit szeretnél, hanem kb össze-vissza, az útvonal tervezés nem csinál semmit stb... Ezen tuti alakítanak még.

    [ Szerkesztve ]

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

Új hozzászólás Aktív témák