Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 42861

    senior tag

    válasz duvi #36417 üzenetére

    Neked (vagy bárkinek az aktív játékosok közül) van bárminemű tipped/elképzelésed arról, hogy milyen logika, milyen értelem áll az ilyen korlátozások mögött?
    Létrehozzák a remote workshop funkciót. Tök jó, nem kell rohangálni 10 felé a mérnökökhöz. Feltételezem, hogy a fejlesztők fejében is valami ilyesmi "könnyítés" járhatott, ha már megszívattak azzal, hogy nem 3, hanem 10-12 féle materialra is oda kell figyelni fejlesztésenként. Erre mit dobnak mellé?
    - Nem lehet pinelni, csak egy blueprintet, a többiért már oda kell menni. Miért nem lehet többet, mi ebben a logika?
    - Nem lehet grade-et növelni a távolból, oda kell menni. Miért nem nőhet a grade, ha úgyis fejlesztek? Nem ugyanaz a fejlesztés zajlik a távolból, mint ott a mérnöknél?
    - Nem lehet experimental effektet rárakatni a távolból, oda kell menni. Miért nem? Az is egy fejlesztés, mint a többi. Ebben is hol a logika?
    Elmondhatatlanul rossz lett ez a mérnöközés így, inkább hozzá se nyúltak volna. Az egyetlen része volt a játéknak amivel semmi gond nem volt.
    A Beyond premierje óta gondolkodok ezeken az idiótaságokon, és egyszerűen nem jutok másra, mint hogy egyszerű rosszindulat. Semmi több. És ilyenkor még megjelenik előttem Ed Lewis tenyérbemászó köcsög feje... komolyan mondom a gamer világ legellenszenvesebb szereplője..
    Áhh, mindegy... megint le kéne rakni egy kicsit a játékot..

Új hozzászólás Aktív témák