Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gorbep

    senior tag

    válasz cinemazealot #9665 üzenetére

    Amennyire én találkozom vele, a fűtőszálas fűtés gyakrabban hibásodik meg mint a hőszivattyú... nem is értem hogy nem bírnak egy redvás fűtőszálat üzembiztosra megcsinálni... és X 100e-es tétel a cseréje, pont mint a hőszivattyú :Y Másrészt a hőszivattyú az akku temperálásban is részt vesz, úgyhogy sokkal fontosabb, mint hogy csökkenti az utastér fűtési energia igényét. Most a nagy mínuszokban még a Type2-es töltésnél is nekem azonnal indult az akku hőszivattyús felfűtése... a legtöbb hőszivattyú nélküli kocsiban csak az akku villamos vészfűtés van, ami a fagykártól véd valahol -10°C környékénél... nem tudom mennyire növeli a hideg üzem a degradációt, de jót biztos nem tesz neki, ha a -5°C -os akkut megpadlózod egy gyorsításnál 200 kW-al... :U

    [ Szerkesztve ]

    - Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......

Új hozzászólás Aktív témák