- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
-
axioma
veterán
válasz sajtos365 #898 üzenetére
Nem is ellenerv akart lenni, ez azert ritka az tipustarsainal hogy ennyit megy... de varosban napi szinten (covid nelkul is) eleg.
Azt nem szamolod jol, hogy az akkucsere az szinte sose egy az egyben csere; masreszt hogy akkora valoszinusegu mint a motorcsere. Mar persze ha olyat veszel amiben papiron benne van me'g 5 ev, csak jon egy meghibasodas.
Hasznalt elektromos autonal elegge nehez dragabb autozast kihozni mint benzinesnel, ha napi nem tul nagy tavolsagokra veszed. Pont egy kivetel van: ha nem tudsz otthon tolteni. Akkor igen spec. eset kene legyen, hogy megerje... a toltohalozatos megjegyzesed meg erre utal.