Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Mobil flották
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz mézespálinka #6941 üzenetére
Melyik cikk? Bár totál hülyeségnek hangzik.
Az EVSE kb semmit nem csinál, csak átengedi az áramot, a fedélzeti töltőn múlik minden.Ami különbség lehet az a töltési teljesítmény miatt lesz. Mert ha a töltéshez van mondjuk fix 400 Watt ami a rendszerek működtetéséhez kell, akkor nem mind1 hogy egy konnektorba dugott EVSE-vel történő 10A - 2.3 kW töltésből megy el 400 Watt, azaz 17% vagy 3x16A - 11 kW töltésből kell levonni, ahol ez máris csak 3.6%
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Noukoum
veterán
válasz mézespálinka #6941 üzenetére
Elektromobilitás témában a totalcar nem mérvadó, ők leragadtak a hagyományos autózásnál.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
titán
válasz mézespálinka #6941 üzenetére
Ott nem az evse a különbség, hanem a töltési teljesítmény. Az evse nem más, mint egy kapcsoló. Nem csinál semmit az árammal, nincs vesztesége.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen