Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    válasz Bandit21 #6295 üzenetére

    Második autónak totál jogos, az ár a lényegesebb, mint +20% akku.
    Én hajlanék beáldozni a hobbi 2 személyes benzinest (feleségem nem igazán vezet, pedig ezért lett az I3), de nagyon matekozok, mert azért bármikor lehet az a szitu, amikor kell kettő auto.
    Illetve a kettő árából, nem érzem azt, hogy lenne olyan vétel, ami annyival kardinálisan jobb, mint az I3.
    120aH-s I3 alja 10M körül van most épp, 3-3,5M-ót nem ér itt se az a 27% extra, akku csere meg megint értelmetlen, mert 4M egy 120-as akku pack +500k a beszélek, de csak 2,3-2,5M-ót adnak a 94-esért. :)
    Babakocsi befér hátra, netalán szükséges 2 gyerekülés is, nem mellesleg egy rakéta, ha meg módjával használod kiemelkedően keveset fogyaszt, szóval dilemma nekem ezerrel.
    Nekem ugye kész a napelem, az is szólna a nagyobb auto/akku mellett, hogy méginkább csökkenne az útközben töltési idő/költség.
    Pl ma is el kellett szaladnom egy 70-80km-es oda vissza körre, nem volt gond, hogy gyorsan mentem, mennyit evett, mert tudtam, így is többet termel a napelem ilyenkor már, mint amit elfogyasztok, ilyen téren egy 22-25 kWh/100km is beleférne, meg egy batár akku.
    Én azért ha egyedül megyek szeretek gyorsulni, szóval ilyen 8-10 sec/100-as autót nem igazán szeretnék.

Új hozzászólás Aktív témák