- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Azért ez nem egészen így van - kb ilyen arányú a kettő autóm közti különbség, de 100-120-as tempóig villanyos nagyobb élmény, ha csak a hirtelen feltűnés nélküli ugrást nézzük, város/gyorsforgalmi bármi ilyen viszonylatban. Általános közlekedésben egyértelmű az elektromos. Szélsőségek tekintenében meg nem. Teszem azt 130 felett, vagy 4-500 km-es távot nézve, inkább a benzines, vagy kanyargós szerpentinen ha az élmény a fontos, tuti megint a benzinest tenném előre. Fogyasztást ne keverjük bele, az más mérlegelés.
Napokban vicces volt, egyik nap Z4-el mentem, egy I3s próbált megszorongatni, pályán, nem is értem mit gondolt, pályatempó közelben, váltón pöccintettem egyet, meg nyomtam egy padlót, pillanatok alatt eltűnt a visszapillantóban.
Tegnap szokásos Szerémin meneteltem volna haza kifelé a városból - a jobbra tartást hírből se ismerik az emberek, állandóan meg kell állapítanom - egy Z4-es mellett úgy mentem el, mire észbe kapott, hogy szabad az út, 3-4 autóval voltam előbbre, pont elég ahhoz, hogy egy lámpán még átérj és egy hullámban kiérj a városból. Duna mentén a 6-oson meg ezerrel előzött meg…