- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
aktív tag
válasz AddyKing #606 üzenetére
Teljesen kezdőként arra figyelj, hogy ha meghalsz, eldobod az összes rúnádat (szintlépéshez kell, illetve fizetőeszköz is). Ha visszamész fel tudod szedni, de ha meghalsz mielőtt visszaérnél, elvész az egész.
Következésképpen soha ne menj be veszélyes helyekre, csak ha előtte elköltötted az összeset (ha nem elég szintlépésre, akkor vásárolj valamit), mert elveszíted az összeset. -
persil
nagyúr
"Csakhogy ez mesterséges nehezítés, ami az irányítás lebutításából fakad."
Jaj...
Milyen jo is lenne, ha minden jatekban witcher/skyrim szintu harcrendszer lenne, ahol az jobb trigger nyomkodasaval kijatszhato a sztori. Igen, ehhez tobb esz kell, mint a button mashing-hez. 🤷
Sokan orulunk, hogy olyan jatek is van, amihez nem eleg az angry german kid mindset.Egyebkent a fenti peldad borzaszto rossz. Probalj meg inkabb gurulas kozepen meginni egy kolat, mert epp az jut eszedbe... Khm. Na most a jatekban van animation cancelling, ami koszoni szepen szuperul mukodik, ami meg fix es nem roviditheto, az szandekos. Dodge-dzsal, utessel, block-kal rengeteg folyamat megszakithato/leroviditheto.
Neked, jatekoskent kell meglatni azt az ablakot, amikor van ido biztonsagban megtenni ezt-azt. Kulonben csak nyitnank 1 hp-nal egy inventory-t, ledontenenk 3 potion-t es meg van nyerve a harc.
Szuper lenne tenyleg... De szerencsere erre van ezer jatek, inkabb orulni kell, hogy nagy ritkan olyan is van, ami nem faek.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Ctrl+Alt~Del #649 üzenetére
Nem igen jott at, amit irtam...
De en, mint beszari senki, tettem mar felre nehany igazi ferfit ket scimitar-ral...
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Shadowguard
senior tag
válasz Imilenni #650 üzenetére
Mondjuk bizonyos esetekben szerintem is zavaró. Godricknál például P1 végén elvileg lehetne spammelni az R1-et, de akkor a videó után a karakter még csap egyet a levegőbe A másik ilyen kedvenc, hogy ha már megnyomtam az ivást, de az animáció nem kezdődik el, viszont az ellenfél fellök akkor hiába nyomok én bármit a karakter bizony inni fog. Mondjuk ez egy ideje nálam nem probléma, a karakternek annyira kevés a max HP-ja, hogy ha nem fullon van akkor a legtöbb támadás meg is öli...
És akkor lelövöm a poént, Radahnnál van egy glitch, véletlenül fedeztem fel. Gyakorlatilag nem volt P2, de még P1-ben se dugta le a kardját a földbe. Kiszámoltam, 7 ütés vitte át a P1.5-be, egy kombónál jó esetben háromszor tudtam megütni. Viszont a fázisváltásnál több csapás is beleért. És nem ledugta a kardot, hanem próbált tőlem távolabb menni. Én meg mentem utána és levágtam a francba.
Ezért mondtam, hogy egyszer még meg kell ölnöm rendesen is. Egyébként azóta megnéztem, ismert glitch, ha előre tudok róla nem csinálom meg... -
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #654 üzenetére
Amikor ilyen nyolcas alakban menekülne előled? Az nekem is előjött egyszer
De nálam eltudott menni p2be és meghaltam a csicska meteoroktól. Utána letettem a lovas verzióról és gyalogosan csaptam agyon, nekem úgy osszessegeben könnyebb volt meg rövidebb is jóval -
krokk
senior tag
Jah mivel privátban előkerült a kérdés az idézéshez használt csengő kapcsán amit a játék elején egy NPC ad: Ma reggel láttam egy cikket erről, hogy sajna ezt el lehet véteni, ha a játékos nem megy vissza az első kis templomba a játék legelején miután megkapta a lovat akkor elmulaszthatja az idéző csengőt és csak később lehet megvenni árustól. Szóval a kezdők erre figyeljenek nagyon. Ha megvan a paci akkor egyből vissza az első árushoz este!
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
Shadowguard
senior tag
Igen, olyasmivel próbálkozott. Lehet sokkal hamarabb beadta volna ezt, de inkább igyekeztem biztonsági játékot játszani vele és mindig elszakadtam. Aztán gondoltam megpróbálom inkább gyorsan átütni P2-be onnantól, hogy bekövezi a kardjait, mert addig nem csinálja a bunkó pullolós támadást (Tényleg, arra mi a megoldás?).
Kicsit rossz érzés, hogy így öltem meg, nem szoktam glitch-elni bossokat. Bár ha azt nézem nem szándékosan kerestem rá, csak véletlenül felfedeztem. És valahol igazságos is, egy ilyen boss pontosan ennyit érdemel
Attól függetlenül egyszer meg kell ölnöm majd becsületesen, eddig minden soulslike játékban megöltem legalább egyszer minden bosst rendesen.Viszont nyugtass meg... Vagy valaki aki előrébb van a progressben... Lesznek normális, (jó értelemben) emlékezetes bossharcok a játékban? Arról letettem, hogy olyat kapjak, mint Gael volt, de legalább a Nameless szintjét megüthetnék. Legalább a főbossok.
-
Rony949
őstag
válasz Ctrl+Alt~Del #649 üzenetére
Nem igazán férfiasságról szól a dolog. Szimplán dex build-et nyomok. Legközelebb jöhet a strength vagy a sorcerer build, ahol lehet már használni fogok pajzsot. Ez a jó a Souls-like játékokban, hogy egyszer kijátszod a játékot egy adott build-del, egy másik build-del pedig teljesen más lesz a játékélmény.
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #659 üzenetére
Gael szerinted jo/normalis bossharc volt?
Ne erts felre, nem kotekedes, de szerintem egy margit/godrick, vagy akar agheel LAZAN hozta azt a szintet. A nameless az mas, arra tenyleg emlekezni fogok evek mulva is(vagy midirre, de miatta egesz mas miatt... ).
Szerintem itt is baromi jok/hangulatosak a bossharcok, az a nehany copy-zas messzirol nem erdekel, mert elvezem es 83 boss-ba mindenkepp kellett duplikacio is, szerintem siman csak "mindent" lattunk mar. Most akar mit tettek volna le, valaki mondhatna, hogy hat ezt mar lattuk. 🤷
De meg, ha ebben gyengebbek is a bossharcok, akkor is kijelenthetjuk, hogy ezen a teren a fromsoft-ot eleg nehez lekorozni.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #659 üzenetére
Nálam egy volt eddig amire azt mondom fun volt és szívesen emlékszem majd vissza rá (omen King a capitalban) de amúgy semmi
Van elméletileg 3 demigodom (meg gondolom egy külön final fight majd) de most pl találkoztam egy Ornstein and Smough copyval, ami természetesen kötelező, baromi unalmas de legalább köcsög isTalálkoztál már ezzel külön? Na és ezzel? Mit szólnál ha egy arénába raknánk a kettőt te nyomorult aztán szenvedj te csicska..... Ja megölted az egyiket? Akkor mehet a respawn
Nevetséges, sosem értettem miért érzi a fétisének a from hogy dupla bossokat rakjanak a játékaikba, de a legrosszabb hogy sokan élvezik hogy "uhh nehéz, ez igen"
Legyen nehéz de ne így, alkossanak normális dolgokat ne ilyen idióta szarokat istenem -
-
Bad Pritt
nagyúr
szerintem siman csak "mindent" lattunk mar.
Valahol ez a baj, ha valakit játszott a Demon's Souls óta az összes From játékkal, annak itt nem lesz újdonság.
Viszont az tényleg kicsit érdekes, hogy megvan az a talán féltucat archetípus, amit a From használ és ezt mixelgetik a bossokkal, csak most tízszer annyi van belőlük, szóval jobban kitűnik ha már harmadszorra csapod le pl. a Burial Watchdog bosst.
Kicsit olyan, mint a Bloodborne chalice dungeonok, azok sem a változatosságukról voltak híresek, csak most egy interkatív open worldbe helyezték őket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
Ezt is ertem, meg jogos is, de mar ennyi van, ami igy fert bele. 🤷
Masfelol mondom - a magam neveben legalabbis - mivel magat a harcot baromira elvezem a from jatekokban, ezert nekem total belefer, ha par orankent talalkozok egy olyan boss-szal, akit mar lattam.
De azt is megertem, ha valakinek ez igy nem oke. Nekem bejon a rengeteg boss.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Shadowguard
senior tag
Gael nekem a DS-széria legjobb bossa a mai napig, egy méltó lezárása az egész sorozatnak. Végig intenzív és pörgős az egész fight, de mégis tanulható és lehet nagyon jól csinálni. Csak azért toltam végig a DLC-ket NG+2ben is amikor achiztam, hogy újra megküzdjek vele.
Nameless nekem picit csalódás volt annyiból, hogy mindenhol azt hallottam, hogy na AZ a nehézség és ahhoz képest rekordidő alatt lement.
Midirnek szóljon mentségére, hogy legalább jól nézett ki... Bosszantó volt az ütközésig kihúzott HP-csík, különösebben nem is volt ötletes, de jól nézett ki.Margit nekem nem ütött akkorát, lehet azért, mert róla láttam videót a network teszt alatt. Godrick tényleg jó volt, még a beakadás ellenére is, de azóta én azt érzem meredeken zuhan a színvonal. Meg értem én, hogy muszáj ismétlődésnek is lennie és például az se zavart, hogy gaol-os minibossként visszahozták a DS3-ból a boreal outridert (valami Bloodhound néven), de amikor a negyedik dungeon-ben találkozok a kőmacskákkal (az nem kutya) az nem vicces. Meg az sem, hogy minden Erdtree-hez kell egy nem mondom milyen fejű ent. A kristályizéknél meg azt éreztem visszacsöppentem a DS2-be*. Mint egy másik dungeon végén, ahol egy csiga volt a boss... Egy CSIGA!!!
Vagy bánja a fene, legyen ismétlődés a minibossoknál. De akkor a főbossok olyanok legyenek, hogy leessen az állam és katarzis legyen megölni őket. Godrick óta nem éreztem ezt a játékban.*Na ott volt még ilyen bossdömping, de azokból is inkább arra emlékszek, hogy sok volt. Aki emlékezetes az meg DLC (na például egy Sir Alonne fightot elfogadnék itt is). Pedig utáltam, az odavezető utat meg annál is jobban (annál csak a cicákhoz volt rosszabb eljutni), de amikor lement azt éreztem, hogy ez egy jó fight volt és kihívás.
De ez a szikkadt lovon ülő klónozott Shibata Katsuie... Ha becsületesen hal meg is csak annyi maradt volna meg belőle, hogy mekkora rakás sz@r a mechanikája és ki volt, aki ezt jóvá hagyta...
-
Yodamest
addikt
Na kedves fan társak, hamarosan beleugrok én is a játékba, instant nem vettem meg, ilyenkor mindig kivárok pár napot/hetet, hogy ne érjen meglepetés. (lásd, törlődő mentések stb. anomáliák)
Korábbi kommentekkel kapcsolatban:
Látom nagy sírás ment a 21:9 miatt, de ezt lehetett tudni előre, a from játékok soha nem támogatnak 21:9-et. Ezzel nincsenek egyedül teszem hozzá, úgy mondja itt pár ember mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, de a játékok kb 50-60%-a nem támogat csak TV szabvány felbontásokat, 16:9-et esetleg 16:10-et. Jellemzően a sport játékok, e-sport játékok fifa, dota, lol, stb. japán rpg-k, régebbi címek, nagyon sok minden nem támogatja, aki ilyen monitort vesz legyen ezzel tisztában, ez egy réteg felbontás.Ugyan ez a 60Hz feletti támogatás, szintén from játékok soha nem támogatnak 60Hz-nél magasabb kijelzőket, ezen sem kell meglepődni, de megint csak azt tudom mondani, hogy elég sok játék nem támogatja, összes konzolport, szinte összes jrpg ilyen, szóval megint csak réteg dolgoról beszélünk.
A játék grafikáját illetően a fikázóknak rá kell hogy "álljon" a szeme erre a stílusra, mert művészileg nagyon ott van, nagyon szép, de ehhez fel kell nőni látásban, hogy ne csak azt figyeljük a naplemente mennyire szép ray tracinggal csillag meg a sziklákon és a vizen, hanem a művészi összhatást is tudjuk önmagában értékelni. Persze maga a motor ami alatta van nem a legújabb unreal engine, nem csillog minden szikladarab, de csodás világot építettek fel, ezt látni kell.
Kérdésem is lenne: a performance gondok mennyire komolyak még? Hatalmas sírás van amiatt is, de szerintem kicsit túl van ez tolva...
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #669 üzenetére
DS2 dupla macska, az volt a mélypont, semmit nem láttál amíg odamentél, eltört közben a fegyver, dupla boss..... Legalja mai napig nálam
-
Shadowguard
senior tag
Igen, az odavezető út valami pokol volt, egy ponton túl teljesen elvesztettem ott is a lelkesedésem, de maga a fight annyira nem volt borzasztó. A Benny Hill-es Havel és társai (nem jut eszembe a neve) hárombossos kergetőzéstől inkább kiráz a hideg.
De különben a dupla bosst is meg lehet oldani jól is, megint a DS3-at hozom fel. A Demon Prince hiába volt dupla P1-ben, de mégis a jobbak közé sorolnám. Kellett taktikázni is, nem volt unfair, nekem tetszett.Yodamest : Én egy helyen futottam bele teljesítménygondokba, amikor a Tree Sentinellel küzdök. De ott valami kegyetlen, amit produkál a játék. A többi részen nagyon ritkán van egy-egy pillanatnyi megingás, de ennél sokkal rosszabbul optimalizált játékokkal is találkoztam már.
-
lastmohican2
tag
A "Remembrance"-ekkel mit csináltok? Az "All Legendary Arnaments, Talisman, Ashes" achievementek miatt kérdezem. Gondolom ezek mind legendary itemek, ha átkonvertáljuk őket. Előtte érdemes lemásolni, hogy bossonként mindkét legendary itemet megszerezzük. Van ehhez elegendő walking mausoleum? Eddig csak 3-mal találkoztam.
-
Yodamest
addikt
válasz Shadowguard #672 üzenetére
-
ThySoul
senior tag
Még az, hogy az opcionálisoknál van copy el is megy (bár ez is soso egy idő után) viszont az, hogy kötelezőnek beraknak 2 olyat, akikkel fix találkoztál már külön külön, úgy hogy sunmonolni tudják egymást ha az egyik meghal az nevetséges. Ráadásul úgy ölt meg nem tudom hányszor hogy átütött az oszlopon természetesen
Írták lentebb a démon princet a DS3ból, ott is dupla volt a P1 mégis jó emlékeim vannak róla, ezt olyan gyorsan megutaltam (mikor meglattam hogy feltámasztotta akit megöltem azt hittem letörlöm)De legalább kipróbáltam a summont a bosshoz.... Egy hitelte az egyik fele őket
-
batai15
félisten
A moonlight greatsword az dexes vagy str ? Nem vágom még ezt a buidelest még .
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #672 üzenetére
Én Ornstein és Smought is szerettem valamilyen szinten, annyira szidták mindenhol, ahhoz képest szerintem nem volt durva. Egy dupla macskát, vagy midirt hamarabb kívánnék a pokolba.
Lehet dupla valami, ha van rá egy értelmes ötletük hogy ez miért kell, és nem csak annyi hogy így aztán meg nehezebb!!! -
ThySoul
senior tag
Godskin Duo annak a két nyomorultnak a neve ha valaki megnézne egy harcot előre hogy mire számítson.....köpedelem egy valami
-
Rony949
őstag
A fegyverek leírásánál láthatod hogy melyik fegyver milyen stattal skálázódik. De általában amelyik fegyver nagy, az a strength, mint pl greatsword, axe, greataxe, club stb. Amelyik pedig kisebb és gyors, azok a dexterity fegyók, mint pl rapier, scimitar, falchion, dagger stb.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
válasz ForRedGlory #680 üzenetére
idővel egyre jobb lesz, ez most a Horizon PC portra emlékeztet, ott is 40%-ról indult a steam user értékelés és szép lassan ment fel oda ahol most van (90 körülre), na hát itt is ez lesz
Egyébként ez mindig olyan fura nekem, hogy egy játék megjelenése előtt komolyan 20 percre nem ül le vele az egyik fejes vagy egy tesztelő játszani kicsit, hogy mégis lesz e népfelháborodás vagy nem? vagy tudják, hogy ilyen lesz csak nem érdekli őket, mert "majd kijavítgatjuk ha már kint van" címszóval?
[ Szerkesztve ]
-
Imilenni
addikt
Mi történt az invaderekkel?
Már lassan 50 órám van a játékban, és nem találkoztam egyel sem, mit rontok el?Press "F" to pay respects.
-
Owo
kezdő
17 percig bírtam, ment is a refund
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Imilenni #682 üzenetére
NPC vagy játékos? Játékosnál az van, amit Warcat ír, NPC-ből nincs túl sok, én eddig négyet vadásztam le teljes Limgrave, Peninsula, Liurnia területeken (illetve egy meglepi ötödik is volt) és azok közül is egy csak éjszaka spawnol.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ForRedGlory
félisten
Biztos én vagyok a hülye, de hogy kell értelmezni az affinitynél az FP costot? Látom a számokat "10(-6) 8(-4)", de mi a bánat ez? Egyáltalán, hogy használom az affinityt? Vagy passzív képesség? Ha igen, akkor mi az az FP cost?
[ Szerkesztve ]
-
Rony949
őstag
Valami konkrétabb vélemény a játékról hogy mi nem jött be rajta, már az ELSŐ PERCEKBEN sem?
Mert ez így egyelőre egy "mindenki imádja a játékot, ezért én lehúzom" komment volt, már ne haragudj. Nem bántottál meg és semmi ilyesmi, csak "imádom" az ilyesfajta beböfögéseket, amiknek semmi értelmük az adott topikban.
-
Owo
kezdő
Már miért lenne beböfögés, vagy értelmetlen? - főleg, hogy off topickba is raktam, hogy a hozzád hasonló véleménnyel rendelkező embereket (még) véletlenül se sértsem meg.
Egyszerűen nekem nem jött be, teljesen optimalizálatlan játéknak tartom. Főleg úgy, hogy volt szerencsém PS5-ön is kipróbálni, és ahhoz képest amit ott kaptam játékélményként, teljes mértékben ellentétje (és számomra már elfogadhatatlan) a PC-s verzió. Nem kell messzire mennem (steam) hogy olvassak hasonló véleményeket. Nekem nem jött be, neked (lehet) igen, de attól még nem kell tiszteletlennek lenni és kést rántani, hogy megvédd a játékot.
-
donki
aktív tag
Ez a nyílt világ kezd egy kicsit unalmassá válni, mert túl nagy, és relatíve üres. Interaktív map nélkül a legtöbb helyet meg sem találnám.
-
persil
nagyúr
válasz ForRedGlory #687 üzenetére
Elso szam az alap koltsege az ash-nek, a kovetkezo egy, vagy ket szam a follow up light, vagy heavy attack.
De ez az ash of war(gyakorlatilag a skill, regen weapon art), az affinity az mas, az a skalazodasra vonatkozik. Pl. Keen affinitas noveli az ugyesegre skalazodast es csokkenti a tobbit.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
-
persil
nagyúr
válasz ForRedGlory #697 üzenetére
Ezek aktiv kepessegek, vagy kilikkre elsuti, vagy nyomva kell tartani(skill fuggo).
Nem tudom min jatszol, de boxon/ps-en a bal ravasz(alapbol legalabbis). 🤷
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
donki
aktív tag
válasz ForRedGlory #699 üzenetére
Ha skillt használsz, a bal fegyverben lévő skill aktiválódik. Akkor aktiválódik a jobb kézben tartott fegyver skillje, ha a baloson nincs skill (például mert beleraktál egy no skill ash-t a pajzsba, hogy ne legyen parry).
Új hozzászólás Aktív témák
- 1 NAPOS AKCIÓ:Ryzen7-Asus TUF Tervező & Gaming FX505DA Laptop-Kitünő állapot-Legolcsóbban!!!
- Xiaomi Mi Max 3 64 GB-os
- 1 NAPOS AKCIÓ: Exkluziv,12.Generációs-Core i5-Érintős Dell Latitude 5430-2026-ig Világgaris-Mesés Ár
- Két laptop alkalmi áron! (Mindkettő Intel cpu - SSD - ddr3 - HDMI - USB 3.0 - jó akku)
- Ps5 Slim 1Tb közel 2 év Media Markt garancia