- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zeon.hu #34546 üzenetére
Én Lenovo P70-en szoktam (5"), páromnak van tabja (7") szintén ettől a gyártótól.
Azt találtam furcsának, hogy mielőtt kinyírtam volna tavaly az ugyanilyen telefonomat, sokkal tovább bírta annak az akkuja mint ezé, pedig egyformák voltak, de közben mégsem. Persze lehet, hogy ez csak egy érzés, de előfordulhat ebbe nem éppen 4000mAh akku van, vagy talán még nem laktam be annyira az előzőt, hogy sokat fogyasztott volna, nem tudom.
Mindenesetre filmezéssel egész sokáig bírja, de a gémek rendesen szívják a naftát, pedig nem is AAA címekkel játszom. Family Guy meg Bunny Pop.Jó kis éjszakánk volt, éjféltől kettőig egy vonatunk volt, néhány személykocsi tolizása aztán szuszi. Rég volt ilyen nyugis éjszaka.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
demars
addikt
válasz kiezTe90 #34552 üzenetére
Aki fordot vesz, az gondot vesz...
Persze csak vicceltem. Elég gyakran beszélgetünk kocsikról, javításról, alkatrészekről, költségekről öcsémmel. Ő szaki, szervizben dolgozik, javítanak minden típust, sokszor itthon is maszekol. Arra jutottunk, hogy japánt kell venni! Suzuki, toyota, honda. Nekem kettő hondám van (civic, cbf600) , fasza mindegyik. Van jobb, erősebb, gyorsabb, stb... De ezek megbízható gépek, lehet javítani, nem kell rommá bontani. Szóval ezértÉs igen, átülsz a focusba és úgy érzed, hogy csak egy henger megy... De gondolom ezzel tisztában vagy, hiszem te magad is leírtad.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz zeon.hu #34554 üzenetére
Jahh! Akkor te komolyan nyomod.
Nappalosban előfordul, hogy 9x%-ról lemegy 20% alá, ilyenkor feldugom töltőre, de ha nagyon közel a szolgálat vége, akkor inkább hazaviszem így. Éjszakásba meg változó, attól függ milyen napot fogunk ki. Mert ha meló van akkor nem lehet tapizni, ha meg alszom akkor szintúgy./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zeon.hu
nagyúr
-
válasz demars #34555 üzenetére
Nekem ugyan nincs saját négykerekűm (még), de volt alkalmam vezetni egész sok kocsit, persze szervizelések költségeiről és gyakoriságairól így nem tudok nyilatkozni. Nálam egy csepplámpás kombi Mondeó viszi a prímet, imádtam. kényelmes, tágas utazóautó. Azt mondják a Fordok elnyűhetetlenek, szerintem is van benne valami. Tranzitot is vezettem egy ideig.
Civic... Aki ilyet vesz, abban fogják eltemetni. Legalábbis ezt mondják. Ha egyszer törik, akkor rommá.
Kábé mint egy Suzuki Swift. Régebbi fajtát toltam (sedan) egy rövid ideig, eszméletlen gyors, de pattogós és ütközni vele nagyjából egyenes út a kemencébe. Akkor már inkább egy Opel Vectra vagy egy F Astra. Utóbbin tanultam meg vezetni még asszem 2003-ban. G Astra szerintem ideálisabb, 1.2-est is vezettem, hihetetlenül keveset fogyaszt, de cserébe nem is megy annyira, mint egy 1.4-es, ráadásul tömegautó.
Ha lesz végre annyi pénzem kocsira, akkor szerintem egy G Astrát veszek. Messze van az álomautó kategóriától, de nem olyan lepukkant, mint egy Renault R19. Bár nem is a megvétel ami sokba kerül, hanem utána a fenntartás.
Ha japó kocsi, akkor szerintem Mazda vagy Toyota. Mazdából ami nagyon tetszik a 323 F, Toyotából az Avensis , természetesen a kombi, a szedánnak elég hülye fara van.
Bömbi, Audi és WV szóba sem jöhet, tudjuk kik vezetik őket.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
demars
addikt
Van egy f astra is. 1.4 , 8 szelepes. Csak benzin kell bele, no meg türelem hozzá, mert alig megy a hondához képest.
Az meg hülyeség, hogy a hondában meghalsz, tény, hogy mindenen spórolnak ma már. Meg az is igaz, hogy a suzuki még inkább spórolt az anyagon. De enyém 2008 -as, tele van légzsákkal, szóval ér annyit mint egy vw, vagy opel. Persze nem veszi fel a versenyt egy volvóval vagy egy felsőkategóriás kocsival, de nem is célom összecsukni.
Mazda jó, szép, megy... Egy bibi van vele: rohadnak (még az újak is, oly gané anyagból vannak. Nem vékonyak, csak szar az anyag és a kezelésük. )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zeon.hu
nagyúr
-
válasz demars #34560 üzenetére
Igen ezt vettem észre én is. Egy időben elég gyakran nézegettem a használt kocsikat, 10/8 323F-nél látható helyen is rozsdás volt. Volvo szép is, jó is, de nem vagyok fogorvos.
A régi Civic-ekre értettem, a modernebbek már gondolom sokkal jobbak.De ha már megemlítettem az álomjárgányt, akkor meséljetek már! Biztos mindenkinek van valami járgány, amit szívesen tudna a magáénak, legyen az kocsi, motor, csónak, repülő...
Nekem a 2000-es évek elején gyártott régebbi Jaguar XKR és XK8 tetszik, egyszerűen tökéletes a formája, mondjuk az automata sebváltót én kukáznám belőle, igaz túraautóba az kényelmesebb lehet.
De ha egy igazán alvázrohadós darabot szeretnék, akkor álmodnék a garázsba a Jag mellé egy TVR Cerberát, a korai nagy kerek lámpás verziót. Eszméletlen szép autó szerintem, csak a legtöbbje ugye sajna jobbkormányos... és hullik szét.Nektek?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
zeon.hu
nagyúr
Van minden, gyári és utángyártott is.
Nekem a turbóm szállt el és mivel gyári tuning verda, így persze jóval drágább.
Elvileg felújítható, de az is egy százas (plusz a szerelés ugye) és akkor már jó lenne az egyéb apró hibákat is megcsináltatni, szóval 300 körül tippelem.#?*@&!
-
-
demars
addikt
Igazából nincs álomautó amire vágyok. Sokáig a mustang volt nagy kedvencem, de úgy vagyok ezzel, hogy inkább kettő van akkor már..
Mustang GT, Bugatti Veyron szó szerint álom kocsik
Mociból zeont követem egy HD megdobogtatja a szívem, de ez is kétélű, mert egy böhöm túraenduró a másik vágyam, BMW R1200GS (vagy Honda VFR 1200F )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
#25954560
törölt tag
válasz demars #34569 üzenetére
erdekes, mert az otliteres v8-as mustang gt abszolut nem elerhetetlen egy kaliforniai fizuval. a veyron nagyon mas kategoria.
de ha egyszer is kurtyoghatna nekem is egy v8 a garazsomban...
[ Szerkesztve ]
-
válasz #25954560 #34570 üzenetére
Csak győzze az ember tankolni.
A Veyron kicsit felemás autó számomra. Elismerem h baromi gyors lehet, de ilyet magyar aszfaltra venni...
Ez egy túlárazott szteroidos WV bogár. Nekem tetszik, de nem vennék.
Astonból az origi DB9 vagy DB7 a favorit nálam.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
demars
addikt
válasz #25954560 #34570 üzenetére
Igen, lehet kifogni olcsóbb példányokat...
A veyron pedig valóban az álom autó, tisztában vagyok azzal, hogy ezekre az utakra öntökönrúgás egy ilyen kocsi, nincs hol meghajtani. De attól még a paraméterei csábítóak!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
kiezTe90
senior tag
Nekem a kedvencem a Nissan GTR. Nagyon szeretem a sportos autókat. Nekem nem feltétlen az kell hogy a "hangsebesség kétszeresével" menjen, hanem hogy hogyan néz ki. (Sajnos egy GTR is 30 millió, most nem volt csak 27 millió a kocsira nem akartam várni tovább. )
Amúgy majdnem egy Focus RS-t vettem de annyira drága lenne rá a kötelező hogy kihagytam. Pedig az RS Focus is nagy kedvencem. Na meg a szerelő (aki haverom) megmondta ha RS-t veszek felejtsem el hogy hozzá viszem a kocsit.Szerk.: Pont ma éjszakából hazafele láttam egy Volvo S90 (tavalyi modell). Majdnem elsírtam magam olyan szép. De ugye ez inkább a luxus autó kategória. Na de akkor is elfogadnám.
[ Szerkesztve ]
Egyre többször egyetértek Thanosal...
-
fant0mi
addikt
Egy jo kis KIA Stinger.
-
demars
addikt
Na go meló.
Koránban indulok, csajokat felköszöntjük.
Holnap meg este 6 ra megyek... Na az nem lesz fincsiAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
Idekeeredtem egy géphez, csak ezért tok írni. Dolgoznánk de nem tudunk, mert a Cargo bacik átvenni a vonatot már egy órája, de minjdárt átmegyek és rájuk borítom az asztalt. Mi az, hogy nem hagynak minket dolgozni, már rég szuszizhatnánk...
Kitartást az éjzakásoknak, neked is demars! De mars aludni ám reggel!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
demars
addikt
Köszi.
Az lesz! Ma időben végzünk, hagytunk el egy kis melót, így legalább beleférünk a műszakba kényelmesen.
Holnap ( fenét, ma már máma van már! ) megyünk hozzuk haza a motort. Tesóm is vett egyet
Jogsit most csinálja, így én hozom haza lábon.
Remélem valóban jó idő lesz és nem ver el az eső az idei első utamon.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
nagyúr
-
válasz Narxis #34593 üzenetére
Én csak csöndben lapítok, mert ahol eszem, oda nem piszkítok, de tudnék mesélni...
Csak egyetlen megjegyzés a beírásokkal kapcsolatban. Régen a csomóponti főnök ismerte minden alkalmazottját, pedig a létszám a mainak a többszöröse volt. Múltkor lejött a góré ellenőrizni (szondázás, napló, minden ami kell) és szóvá tette, hogy néhány dolgozó több, mint egy hónapja nem írta alá a parancskönyvet. Mire felvilágosították, hogy az említett nevek közül hárman már egy hónapja táppénzen vannak, a másik két kolléga pedig azért nem fogja aláírni a könyvet, mert már hetek óta nem tartozik a létszámba, ugyanis felmondtak.
Ennyit erről. Régen ilyen nem volt, ahogy az öregek elbeszéléseit szoktam hallgatni. De ma már ez nagyjából szerintem minden nem családi vállalkozás esetében így van/lehet.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
fant0mi
addikt
Nagy a fluktuacio minden teruleten. Jonnek-mennek a nepek.
A betett kep az csak a kiemelt csucsa a ganyesagoknak, alapszinten nincs azert ez igy. Egeszen elheto munkahely egyebkent. Nem is ertem milyen 30-on oras muszakokrol beszel. A kallerek nyomnak 16-ot asszem. Aki tobbet van ott, az keszenletiben nyomja, bizonyos osszegert keszenletben van, "penzert alszik", ha minden rendben van.
Volt kollegak elmondasa szerint a beremelesek szepen megtortentek, a ber eleri az elvart szintet, de epphogy csak annyira, hogy megtartsa a munkaerot, tuzoltas jelleggel.
Nagy mammut, ami nagyon-nagyon nehezen valtozik. Vannak torekvesek a jobbitasra, elobb-utobb be is ernek (mint a lent irt Pass2), csak mire a szabalyozason keresztulviszik, hogy ne kelljen duplan dolgozni a regi rendszerben is, az hosszu ido. Meg bosszanto. Meg idegorlo. Sokan megunjak a sok fssagot meg helybetopit. En is meguntam anno.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz fant0mi #34595 üzenetére
Ma elhoztuk a motort, a tulaj egy fiatal mozdonyvezető srác volt. Beszélgettünk vele kicsit, hívta tesómat, hogy menjen ő is, ha gondolja. Elég szép összeget mondott nettó keresetre (magán cégnél dolgozik).
Azt mondta, létszám hiány van, szóval biztos állás az övé és ha valaki nem hülye és levizsgázik biztosan kap munkát megfelelő fizetéssel.
Persze, felelősség van, de ahogy mesélte neki nem kell megszakadnia a munkában.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
fant0mi
addikt
válasz demars #34596 üzenetére
Magancegnel netto 400 korul van a fizu. A munkaido nem tobb, mint mashol, csak a tavollet sok. Cserebe kicsit ciganyelet. Kezdesz Debrecenben, vegzel Hegyeshomban, es Dombovaron laksz. Ha orvosilag alkalmas vagy (a jelentkezok felet/harmadat kiszorjak a pszichologusnal), vegigcsinalod a masfel eves tanfolyamot (ami alatt kb minimalber jar, de ezert csak tanulnod kell), azert magyar viszonyok kozott igen szepen lehet keresni.
Van kereslet a piacon. Ha valaki levizsgazott, van benne kalandvagy, meg tud nemetul, az keressen meg, tudok ezert tobb penzt is ajanlani. -
nagyúr
Amúgy milyen ez a mozdonyvezető állás? Gondolom monoton de közben meg nagyon figyelni kell? Stresszes gondolom főleg ha gázolás történik de azért kíváncsi lennék, hogy olyan mit mond aki ebben dolgozik.
Thanos was right.
-
válasz fant0mi #34595 üzenetére
Írja is, hogy csak volt blokkos. Így könnyen ugat.
Hangosbemondók nincsenek megfizetve szerintem. Vannak akik már 30+ éve űzik az ipart és 140-et visznek haza. Azért legalább az éveket meg lehetne becsülni, de nem az új bértáblával, mert azt kukázhatják.
A tényleges fizikai munkát végzőknél kellene még emelni a bért. Az asztal mögött ülők megennék a saját **arukat is fél százalékért (kezem a szívemen, hallottam kollégákat ordibálni egymással erről), aztán a székből nem tudnak felállni...16 óra a jv-nál meg akkor van ha bevállalja pénzért, tehát nem kötelező.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
fant0mi
addikt
Amig fiatal az ember, addig azert meltatlankodik, hogy pistabacsi a szomszed ketvaganyos allomason sokkal tobbet keres, mint en fiatalon egy 5 vaganyoson vonatkeresztekkel, iparvagany kiszolgalasokkal, tobb munkaval. Es igaza is van. Aztan ha megoregszik, meg meltatlankodik, hogy a nyikhajnal nem keres tobbet. Es tegy igazsagot.
Valamilyen modon azert persze jutalmazni illik a huseget, de en nem szignifikansan az alapberrel oldanam meg. Lehessen tobbet keresni, de azt tulnyomoan teljesitmeny utan lehessen kapni. Magaeva kene tenni a palyavasutnak is a szolgaltatoi felfogast. Remelem egyszer atlengi a vallalatot ez a szellem.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Politika
- BMW topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI Mobil
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- További aktív témák...