- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz demars #34103 üzenetére
Elnézést. Ez ilyen vasutas faszság.
E101
Általános utsítás
a normál nyomtávú villamosított vasútvonalak üzeméreH.6. sz.
Utasítás
a rendkívüli küldemények kezeléséreRID
Veszélyes áru[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
fant0mi
addikt
válasz demars #34109 üzenetére
A kod alatt ezt a jelolest ertem, hogy pl. F.1. Jelzesi utasitas, F.2. Forgalmi utasitas.
Hat a legtobbet tudja az ember, mert mindenki ugy hivatkozik ra, nem a nevevel.
Az utasitasok tartalmat meg tudni kell, meg alkalmazni. A valo eletben sokszor egy pillanat alatt kell donteni es cselekedni.
A balesetvizsgalonak van ideje napokig bongeszni a konyveket szorol szora, hogy mit nem csinaltal pontosan ugy, ahogy tobbszaz oldalakon ki van vesezve. Szoval tudni kell nagyon mondjuk 5 konyvet, aztan vannak amiket ritkan kell alkalmazni.Szoktak mondani, hogy a vasutasnak egyik laba a sirban, a masik a bortonben van. (Igaz ez mas szakmakra is.) Veszelyes uzem, nagyon esznel kell lenni. Mondjuk annyira szabalyozott es tulbiztositott, hogy 1 ember vagy 1 gep hibajabol meg nincs baj.
De ettol meg szep hivatas. Lehet vissza is megyek, nagyon hivnak. -
zeon.hu
nagyúr
Nemsokára indulás Egerbe.
#?*@&!
-
válasz zeon.hu #34111 üzenetére
Jó szórakozást.
Na majd holnap éjjel jövök én is.
Megvallom, még nem mindig tudom követni pontosan mit miért csinálunk, sokszor percről percre változik a felállás, de remélem hamar belerázódok, mert hamar le fog telni ez a maradék pár szolgálat és ha egyedül maradok vakargathatom a fejem...fant0mi: Minek jönnél vissza? Mármint nem miért, hanem miként...?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Már most látom, szar éjszakánk lesz.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz zeon.hu #34117 üzenetére
A nappalos itt hagyott egy komplett vonatot, amit el kell még boxolni.
Lesz még legalább 3 ugyanilyen tehervonatunk, egy piros pontos vörös kocsit kell bevinni tető alá javításra, itt rohad már hónapok óta. Műszaki kísérettel 5km/h-val lehet mozgatni, fél óra lesz az is.
Plusz a személykocsizás... Megint lesz hajnali 5 mire elvégzünk./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
fant0mi
addikt
Ejj, csak romanokkal ne kene uzletelni... Ezek mind elmentek aludni, egy sem veszi fel a telefont.
-
Ennyit tesz a profizmus, a rutin meg az évek. Szuszi.
8 szolgálat nem lesz elég, h belerázódjak annyira, h minden flottul menjen.
Anno gépbeállító operátorként fél év volt a betanulási időszak és még utána is tudott olyat produkálni a gép, amit még sosem látott előtte senki, be is fontam tőle azt a maradék kis hajam is.
Hát még itt a vasúton, mikor percről percre változik minden! De a nagyfejűeknek peresze minden azonnal és máris kell. De egyszerűen nem lehet még + két szolgálatot sem levajazni felügyelet alatt, mert nincs ember. Mondhatjátok, h kishitű vagyok, pedig csak érzem, h másfél év után még kevés vagyok ehhez. Kolléga 3 év után lett tolvez, együtt végeztük el a tanfolyamot, ő már másodszor. A nagy öregek meg 5-8 év után kaphattak kék sisakot, ha úgy látták a főnökök, h érdemes rá./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
fant0mi
addikt
Kicsinyhitu vagy. Az elejen nem lesz konnyu, az biztos. Es raadasul rajtad lesz a felelosseg nyomasa, mert eddig csak vegrehajtottal. Meg a kivancsi tekinteteke, hogy naaa az uj sepru hogy seper. Nem alltatlak, lesz rajtad nyomas, tobb oldalrol is.
De. Bele fogsz razodni. Majd jonnek csuklobol az olyan muveletek, amivel konnyebb lesz a munkad. Meg a nagy oregek is voltak kezdok, csak azzal sosem dicsekednek. Menni fog ez!
(Dolgoztam egyutt olyan tolvezzel, aki nem fiatal, megsem tudta jol csinalni. Egyszeruen nincs hozza esze, igy kva sokat gyalogol. 4-szer setaltattam vegig vele a 610 meteres szerelvenyt. Az elso ketto jogos seta volt, mert majdnem meggyozott a hulyesegerol, aztan a masodik ketto mar szorakozas volt a reszemrol. Szerinted 610 meterben hany kocsi van (sok) es osszesen hany karakter, ha a teljes 12 szamjegyut olvastatom be vele, mindezt negyszer? Mikozben csak kevergeted a kavedat es szivod a cigid, idonkent hummogsz egyet, o meg tapossa a bagikoveket.) -
válasz fant0mi #34126 üzenetére
Ja hát lehet úgy is.
12 karakter? Pff. Az utolsó 3, max 4 és ami a kötő után van, osz jónapot.De azért értjük a különbséget, nem? Régen hosszú évek munkájával ki kellett érdemelni a kék sisakot, az állomásfőnöknél kellett elszámolni a tudnivalóval. Most elküldenek egy tanfolyamra, akár pár hónap után is, kipuskázod, amit csak tudsz és a fejedbe nyomják a kéket és mehetsz a vágányok közé, hogy vigyázz az emberekre, a saját pénztárcádra és közben el is végezd a munkád.
Kicsit fosok, igen. Nehogy a nemrég vizsgázott kocsirendezőm valami hülyeséget csináljon, a kocsik maradjanak a vágányon és közben én mindent jól csináljak.
Nem egyszerű. Egy gépsornál 3 év alatt nem sikerült mindent megtanulnom, hát még itt, ahol emberekkel kell dolgozni.
Van olyan kocsirendezőnk, akiből példás tolvez lehetne, de nincs hozzá iskolája. Na ez a szégyen, ha valakinek van hozzá esze, akarná is, de nem lehet.
Múltkor csábítgattak a vonaliak, hogy menjek tovább, ne maradjak állomási. Egy hónapban nem dolgoznak annyit effektíve, mint mi egy nap. Ezt mondjuk így kicsit nehéz elhinni, kicsit túlzás, de van alapja. Igaz kevesebb a fizu./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Fitzgerald
veterán
Sziasztik hogy kerültem a döbrentei tère bazmeg
-
demars
addikt
válasz Fitzgerald #34128 üzenetére
Jó buli lehetett!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zeon.hu
nagyúr
Mindjárt irány Miskolc.
#?*@&!
-
demars
addikt
válasz zeon.hu #34130 üzenetére
Csütörtöktől vasárnapig maszekot nyomjuk faterral. Elcsúsztunk kicsit, talán ma végzünk, vasárnap csak tartalék nap lenne elvileg. Havernál húzzuk a villanyt, szabit vettem ki rá, de a kartonosok is ott vannak így útban voltunk egymásnak.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz zeon.hu #34132 üzenetére
Te se pihensz sokat. Előbb vagy utóbb az egészséged bánja... Legyél többet a gyerkőcökkel, ők a fontosak ugye? Miattuk (is) dolgozol ennyit.
Sajnos bátyámék is ezt csinálják. Gyerekek mindig nálunk vannak, hozzuk visszük őket, jó esetben hétvégén vannak együtt. Folyton bőgnek a szülők után, meg kérdezik hogy miért kell mindig a hülye dolgoziba menni?!
Persze tudom, könnyű mondani, ne sértődj meg rám. Csak leírtam a gondolataimat. Nincs jogom megmondani neked mit hogyan tegyél.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Szolgálat megkezdve.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Pulsar
veterán
Jó estét mindenkinek
-
fant0mi
addikt
Reggelt! Ezen fschtalicska ejszaka utan mar nagyon varom a levaltot.
-
Az éjjel megtornáztattam a szürkeállományt. Komolyan fárasztóbb, mint dobálni a vasat a rendezőben vagy fel-le a csavarkapcsot. Az öregnek a kisujjában van a dolog, nekem még kicsit gyorsnak tűnik a tempó, de ez várható volt. Egyedül sokkal lassabban menne. Még 2 szolgálat, aztán elengedett kézzel kell meglovagolni a bincit.
Ilyen szempontból nem értem hová kapkodnak a vasúton. Bőven kevés 8-10 szolgálat, h az ember beletanuljon, hogyan vezesse a tolatást.Mindjárt jönnek a megváltók!
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
fant0mi
addikt
Fasza visszajonni roviddel. Ezt mar nehezen toleralom, oregszem vagy miaszosz.
-
Pulsar
veterán
engem is elnyelt tegnap a meló. Hátha ma nem fog, így ismét jó napot az uraknak
-
demars
addikt
Este kezdem az éjszakás hetet. Elvileg egész héten így kell mennem, bár ha valaki szabira pattan akár még 12 óra is lehet belőle.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Bejelentkezem!
Dübörög a gazdaság, hajtunk az év végi prémiumra!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
Ismét itt!
Eléggé meghűlt az idő, nálunk -3 fokot mutat a hőmérő.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!