- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Google Pixel topik
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
Hirdetés
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Tök új vagyok ebay -s rendelésben.(A PayPal-t nem is ezért csináltam).Rendeltem pár dolgot több eladótól,van olyan termék ami darabszámra is és maga a termék is ugyan az vagy hasonló(üvegkijelző telóra).Ma megjött egy termék és nem tudom beazonosítani,hogy kitől jött.
Még egy kérdésre szeretnék segítséget kérni.Volt egy visszatérítésem is(refund)ami a meghatározott utolsó naptól számítva 2-3 hétre se nem jött meg.A pénzt vissza kaptam lezárult ok.A mai csomagban pont olyan és annyi termék volt mint a refund-os esetnél.Ha véletlen pont az a csomag amit visszafizetett az eladó akkor ,hogy tudom neki kifizetni most.
Előre is Köszönöm a segítséget. -
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, nem vagyok gyakorlott ebay-os vásárló.Van egy termék ami nem jött meg(márc 04 volt a végső dátum).Írtam az eladónak és jelentkezett és küldött választ.Az a baj ,hogy nem tudom pontosan lefordítani az üzenetét,ebben kérném a segítségeteket.The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.
Seller's message:
"dear friend, how are you? sorry to hear that you do not get the item, we did send it to you by Economy Int'l Shipping,it might be just delayed the post office. for avoiding you are worry about it,i would like to full refund for you firstly and you just repay me back once it comes to you , is it okay? if ok,the best i prefer is you help to close the case for me and send me a message on ebay .then we will resend or refund as you prefer as case damages my account so much. Regards."If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this request in the Resolution Center.
Előre is Köszönöm a segítséget
-
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem,rendeltem Redmi 4x-hez kijelzőt és nem erre való kijelző jött meg (nagyobb talán Note 4vagy Note 4x-hez lehet jó).Nem sűrűn szoktam rendelni ,abban kérném a segítséget ,hogy hol írjak vissza mit mondjak,hogy küldjem vissza,stb
Nem volt még ilyen esetem,hogy nem stimmel a termék.
Előre is Köszönöm a segítséget. -
szimla65
aktív tag
-
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Feljebb a 75258 hsz-ben írtam a problémáról.Most jelentkezett az eladó,hogy küldjem vissza a terméket(teló kijelző).Most kérdeztem a postást 13600ft a szállítás Kínába.Szerintetek ez valós összeg lehet?Mit csináljak?Azt írja az eladó,hogy kifizeti a szállítást.Irjam meg neki hogy ennyi a költség.A kijelző 4600ft volt. -
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem amire lehet,hogy egyértelmű a válasz.
Van egy akció telefonra ami ma 17 órakor jár le.Ezt szeretném megvenni,de a bankszámlára még nem érkezett meg az összeg(pénteken utaltam rá).Tehát nincs a bankszámlákon a megfelelő összeg.Akkor erről az akcióról lecsúsztam?[ Szerkesztve ]
-
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Ismét segítségre szorulok.Egy rendelt termék nem a megfelelő méretben érkezett,felvettem a kapcsolatot az eladóval,odáig jutottunk,hogy újra küldi a helyes terméket.És azt kéri,hogy zárjam be a panaszt.
Nem tudom hol kell ezt a beszélgetést bezárni?
És zárjam-e be vagy várjak még valamennyit?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kés topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Disney+
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Eladó iPhone 15 Pro 256GB - Blue (kék) Titanium
- Dell XPS 13 9360 13.3" FHD IPS i7-7500U 8GB RAM, 256GB NVMe SSD gar
- Motorola Edge 50 Ultra 16/1tb, Fa hátlapos, újszerű, 2 év gyári garanciával, eladó!
- Keresek, csere érdekelne.
- Remek áron eladó dobozos új 13. gen ACER NITRO 5 /I5-13420H/16GB 512SSD NVIDIA RTX 4050 6 GB 144Hz