- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bocsek
aktív tag
-
Winner_hun
félisten
válasz FuckeR19 #9743 üzenetére
PayPal-re lépj be -> Resolution Center -> View Open Cases -> Report a Problem -> Report a transaction problem -> Item dispute
Ha a dispute megy akkor ott tudsz kommunikálni az eladóval, ha nem juttok dűlőre vagy nem reagál ott akkor Escalate to Claim (vagy milyen link van ott), arra kell rábökni, itt már nem tudtok egymással kommunikálni, a PayPal emberei vizsgálják az ügyet.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
#95904256
törölt tag
válasz FuckeR19 #9753 üzenetére
Persze. Bejelentkezel a PayPal.com-on, majd a "View all my transactions" feliratra böksz. A megjelenő formon csak ki kell választani, hogy mely időtartamra vagy kíváncsi.
szerk.: Előbb kipróbáltam, de úgy tűnik, hogy csak három hónapra lát vissza. De beadható neki egyedi dátumtól dátumig tartomány is. Lehet, hogy úgy régebbre is emlékszik.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz FuckeR19 #9778 üzenetére
10-20 USD-t /szerintem/ nem éri meg olcsóbban venni, mert arra még rájön a vám, áfa, arról nem is beszélve, hogy nem lesz benne magyar nyelv!
A garit is valószinűleg buktad, mert nem hiszem, hogy aláírva, bolti pecséttel ellátva küldené, mert akkor már használt.undefined
-
#95904256
törölt tag
válasz FuckeR19 #9815 üzenetére
Na ja... bár úgy tűnik végre sikerült elindítanom az átutalást, utólagosan szerettem volna ellenőrizni, hogy EUR-ban küldtem-e a pénzt vagy AUD-ban (ausztrál dollárban), mert alapból ez utóbbit kínálta fel a bank. Sajnos devizaátutalások nyomonkövetésére nincs lehetőség a Raiffeisen ügyféloldalán. Majd, ha 6-10 nap után panaszkodik az illető, hogy cirka 35%-kal kevesebb pénzt kapott, akkor tudni fogom.
Ezentúl 10-szer is meggondolom, hogy akarok-e olyan tagtól vásárolni akinél nincs PayPal opció...
-
ludsimon
veterán
válasz FuckeR19 #9843 üzenetére
Akkor ráadásul rosszat küldött, és nem azt az átalakítót amit kértél, szóval felajánlanám neki, hogy vagy negatív, vagy visszafizeti, és azt is biztos, hogy ezek után nem kérnék egy másikat!
Ha nem hajlandó válaszolni a leveledre, írj a PayPal-nak, és az eBay-nek egy claim-ot.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
-
-
ludsimon
veterán
válasz FuckeR19 #10007 üzenetére
Ez banktól is nagyban függ!!
Például az OTP Bank váltja a LEGJOBB árfolyamon a devizát!
Az árfolyamot meg nagyon nem érdemes nézni az OTP weboldalán, mert én ahányszor megnéztem, annyiszor mindig kevesebb összegért tudtam hozzá jutni!Mai rendelésem alapján az OTP Bank HUF-USD = 185,86 HUF 17:00-kor.
undefined
-
ludsimon
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!