Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Golyobis #79131 üzenetére

    :F
    Minden szállító (futárcég, posta) ha nem tudja kézbesíteni akkor értesítőt hagy az átvételi lehetőségről. Ha nem ajánlott akkor a posta ki sem viszi, ha nem fér bele a postaládába, eleve csak egy értesítőt visz ki.
    A futár cégek előzetesen szokták jelezni hogy mikor várható és az értesítőben benne a lehetőség az egyeztetésre ha nem lenne ott akkor senki aki átvegye. Van amikor a futár is telefonál ha a közvetlen átvétel nem sikerül. A futáros értesítőn amit hátrahagy szokott egy telefonszámot is tartalmazni az egyeztetéshez.
    A DPD mert Angliából ők hoznak legtöbbször eBay csomagot, két értesítőt is szokott, küldeni az első amikr megrendelik tőlük a szállítász és a második a kistállítási értesítő.
    Pl:
    Az első:
    Tisztelt ........!
    Értesítjük, hogy az Ön részére kézbesítendő nemzetközi csomago(ka)t a következő csomagszámo(ko)n tartjuk nyilván:
    05162013398941, Utánvét: 0 HUF
    Készpénzes fizetés esetén kérjük, hogy a pontos utánvét összeget készítse elő, mert futáraink nem minden esetben rendelkeznek váltópénzzel.
    Kiszállítási cím:
    ...........
    ............
    ............
    A kézbesítés napja:
    Várhatóan 2-5 munkanapon belül, a kézbesítés napján újabb értesítést küldünk Önnek, melyben tájékoztatást kap az adott napon belül egy egy órás kézbesítési időintervallumról.

    A második úgy 2-5 nappal később.

    Tisztelt ...........!
    Értesítjük, hogy a(z) B2C Europe (Netherlands) BV partnerünk által az Ön részére feladott nemzetközi 05162013398941, csomag(okat) futárunk a mai napon kézbesítésre átvette. A sikeres kézbesítés érdekében kérjük, ha a lenti adatokban hibát talál, vagy a mai napon nem tartózkodik a kiszállítási címen, a levelünkben található linkre kattintva módosítsa a szállítási napot vagy a címet!
    A küldemény(eke)t futárunk a mai napon 09:19-10:19 óra között szállítja ki.
    (Az értesítőben szereplő időintervallumok a nem időgarantált szolgáltatások esetében tájékoztató jellegűek. A DPD Hungária Kft. a forgalmi akadályok, időjárási viszonyok miatti késések kapcsán a szállítási időtartam változásáért felelősséget nem vállal.)
    Kiszállítási cím:
    ............
    ............
    ............
    Utánvét: 0 HUF
    Készpénzes fizetés esetén, kérjük, hogy a pontos utánvét összeget készítse elő, mert futárjaink nem minden esetben rendelkeznek váltópénzzel.
    Nyomkövetés, címmódosítás, átütemezés:
    Amennyiben még nem tette meg, kérjük, ellenőrizze és pontosítsa a kiszállítási címet a sikeres kiszállítás érdekében.
    Nyomkövetéshez, módosításhoz kérjük, kattintson az alábbi gombra:

    A postai értesítők meg vagy gépi nyomtatott vagy kézzel írt, rajta hogy honnan milyen típusú és számú, ha könyvelt küldemény.

    De ez független az eBay-től.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák