- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bzsolt99
tag
válasz Peethy #20148 üzenetére
Ugyan a vevőket védik de a eladókat nem elég sok átverés van paypalen ami érdemes és fontos csak úgy add fel a terméket hogy van követési szám.Sajnos előfordul hogy lopott bánkártyával vagy bizonytalan forrásból fizetnek akkor egyből tőled vonják le az összeget miután ez kiderül.Csak akkor adnak paypalen vissza pénzt ha elég bizonyitékod van hogy feladtad a terméket.Esetleg előbb vagy akkor már ne is add fel ha kiderül.
-
Peethy
őstag
Köszönöm a linket és a hasznos tanácsokat!
http://ungvaripeter.hu - brand, arculattervezés, marketing
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #20145 üzenetére
Én ezt tapasztaltam. Viszont bennem is felmerült egy kérdés, ami nagyban segítené a megfelő termék kiválasztását, amikor keresek valamit: ha egy eladó már eladott valamit, nem tudok az azokra az eladásokra hagyott feedback-ekre szűrni?
Szerintem tök kézenfekvő, és evidens, hogy kéne ilyen funkció...
(persze a kérdés nem kifejezetten neked szól, szóval ha valamelyikőtök tudja, hogy kell, ne tartsa bent)
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #20155 üzenetére
Ok-ok. És köszi.
-
Dzsana
senior tag
válasz bzsolt99 #20152 üzenetére
Tényleg, ez jó kérdés! Én, mint eladó, ha nincs nyomon követés, márpedig sok országba nincs, honnan tudjam, hogy tényleg megkapta-e vagy sem a vevő a terméket? Mi van, ha refund-ot indít? Ez fordítva is igaz, rendelek Hong-Kong-ból free shippingel, azon biztos nincs nyomon követés, akkor büntetlenül sorban refund-olhatom, akkor is ha megkapom a cuccokat? Így tényleg nincsenek védve az eladók, csak a vevők.
http://zar-ido.blogspot.hu/search/label/%C3%93ra
-
Avicularia
veterán
válasz Dzsana #20157 üzenetére
Nekem most jött 6.71$ dollár értékben cucc free shippingel nyomkövetés nélkül,mégis be kellett mennem az itteni átvevőhelyre (postahivatal nemigen van errefelé)átvenni.
Kétféle papír van,az egyiket csak bemutatom és megkapom minden nélkül a csomagot.
A másiknál alá kell írni és igazolványt kérnek csak úgy kapom meg.
Szóval általában marad nyoma,hogy átvettem. Esetleg 1-2 dolláros cuccok szoktak a postaládában landolni. -
bzsolt99
tag
válasz Dzsana #20157 üzenetére
Itt csak akkor van gond ha lopott bankkártyával vagy hasonlóval fizetnek.Paypal szerint ez "unauthorized payment" tehát lehet,hogy lopták.elküldöd majd kiderül akkor a paypal rögtön tőled vonja meg a pénz.
Csak akkor kapod vissza a pénzt ha van nyomkövetési szám esetleg más bizonyítékod.
Ha nincs ilyen esetleg digitális akkor már pénzt nem adnak vissza neked kell vissza fizetni a "lopott" pénzt addig negatívba marad a Paypal számla.
Én is most küzdök velük talán sikerül visszakapni a pénzt. -
Dzsana
senior tag
válasz Avicularia #20158 üzenetére
Én pl. ma kaptam Hong-Kong-ból 4 db fogkefe fejet elektromos fogkeféhez. Be volt dobva a postaládába. Semmi nyoma, hogy én megkaptam. Akkor most, ha genya lennék, simán indíthatnék refund-ot, hogy nem kaptam meg, senki nem tudja bebizonyítani, hogy megkaptam!
http://zar-ido.blogspot.hu/search/label/%C3%93ra
-
randras
veterán
válasz Avicularia #20158 üzenetére
Nekem már lassan mindent alá kell írnom, ami jön. Ma pl. egy 3.5$-os csomag jött meg, azt is alá kellett írni.
Dzsana: Ha nincs nyomkövetés a csomagon, akkor kérik vissza a pénzüket, amikor csak akarják, és te nem tudsz mit csinálni, mert azt fogják mondani, hogy nem jött meg, és védi őket az eBay. Azt javaslom, kalkuláld az alap szállítási költségbe a trackinget, és anélkül ne adj fel semmit.
Nekem is rengeteg eladó cuccom van, nyáron el fogok kezdeni árulni eBay-en, de tuti, hogy csak trackinggel fogok feladni. Ha kell, én nyelem be az árát, vagy fizetem a hasznomból, engem nem érdekel, de anélkül semmit sehova.
Más: ma Economy Int'l Shipping-el (free) megérkezett egy másik csomagom Hong Kong-ból, 10 nap alatt. Nagyon nem rossz, valahogy most globálisan gyorsabbnak tűnik az egész folyamat, nem csak itt egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
Dzsana
senior tag
válasz randras #20161 üzenetére
Értelek, de pl. pont USA-ba futottam bele, sima levélként elment volna 2100 Ft-ért, nyomonkövetéssel csak csomagként lehet oda küldeni, és 13.500 Ft lett volna. Nincs ennyi haszon a motyón, és ki se fizeti az eladó ezt az irgalmatlan magas postai díjat!
http://zar-ido.blogspot.hu/search/label/%C3%93ra
-
Taru
tag
válasz randras #20165 üzenetére
Van, hogy csalnak van, hogy nem. Kínából mindig lassú a posta, kivéve ha fizetsz érte (+$4 postára és itt van 7-8 nap alatt). Én sok csomagomon látom, mikor adták fel (max 1-2 nap eltérés szokott lenni ebayen), tényleg lassú ez van. Volt csomag aminek 3 hónap kellett de tényleg akkor adta fel amikor mondta.
[ Szerkesztve ]
-
-
dReFiX
senior tag
válasz randras #20168 üzenetére
Én úgy tapasztaltam, hogy radikálisan javultak a szállítási idők HK-ból. 5 munkanap rekordom de 10 munkanapnál semmi sem ért ide később.
De volt olyan is 2-3 esetben mikor az ebayen feltüntettet feladási dátumhoz képest 1 héttel később adta fel a cuccot, ami így kicsúszott a feltüntettet szállítási időhöz képest és nem vallotta be a csalást és visszaadta a pénzt, és később a terméket is megkaptam.
[ Szerkesztve ]
-
Daniel Alves
őstag
válasz randras #20137 üzenetére
Na kaptam ma egy emailt!
bla bla bla RA438841947CN.We sent via China Post.
Viszont amikor rendeltem a cuccokat 2 hete sehol nem volt TN megadva... (gyanús) Most adta volna fel a cuccokat?
Valaki rátudna nekem nézni hogy hol is pontosan a csomag mert az istenért nem tudom megnézni egyik oldalon sem! Illetve 5 nap eltéréssel rendelt cuccaim 1 csomaggal jönnének?
Lehet tényleg indítok egy refondot oszt jóvan!Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Winner_hun
félisten
válasz Daniel Alves #20170 üzenetére
Itt nézd
Igen, lehet hogy csak most adta fel. Ha ugyanaz az eladó akkor lehet hogy 1 csomagba jön mind az 5 termék.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zoli03
őstag
válasz Daniel Alves #20170 üzenetére
Könnyen előfordulhat, hogy most adta fel. Velem is volt már ilyen (eBayen bejelölte, hogy feladta, majd egy adott trackinget, aszerint viszont két héttel később lett feladva, a szállítási idő is erre enged következtetni), a fórumból is írták már páran.
De ha megnézed a posta oldalán, 25-ét ír a csomagfelvételre.
Az is könnyen előfordulhat, ha egy eladótól rendelsz, egybe küldi a csomagjaid, ha pár napos eltéréssel rendelted (sőt, sokszor egy eladónak több accountja is van, ott is ez a helyzet). -
Peethy
őstag
válasz Daniel Alves #20170 üzenetére
Meg kell nézni, hogy mit garantál az eladó, mennyi idő után adja fel.
http://ungvaripeter.hu - brand, arculattervezés, marketing
-
Daniel Alves
őstag
válasz zoli03 #20172 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Április 14-én fizettem ki a cuccokat! és az egyik cumó elég sűrgős lenne!De akkor szopóka nyalóka mert a mai naptól 3-4 hét mire ideér!
Ez leszopatott rendesen! Érdemes refundot indítani 1-2 nap múlva? Mivel ebayről kirakták a szűrét...
(#20171) Winner_hun: köszi a linket.
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
randras
veterán
válasz Daniel Alves #20174 üzenetére
Ha sürgős valami, miért a világ másik feléről rendelsz ( gondolom Hong Kong ) ?
-
Daniel Alves
őstag
válasz randras #20175 üzenetére
Nem sürgős rosszul fogalmaztam..viszont ha az eladó azt írja hogy a fizetés utáni napon feladja akkor jogosan mondom akinek rendeltem a cuccot azon a napon hogy kb 3-4 hét múlva megjön...De nem 2 héttel később,zárolt account mellett emaliezeket az eladóval..
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Daniel Alves
őstag
Akkor jön a következő kérdésem!
Ha az eladót kitiltották az ebayről akkor nyugodtan indíthatok refundot?!
Nem tud meghatni hogy mailben ilyenkor és ilyen körülmények között kell megtudnom hogy még most adta fel a cuccot!
Mert ha most én lennék szemét akkor visszakérném ebaytől a pénzt a cuccot meg megtartanám mintha meg sem jött volna mivel nem az ebayen keresztül megy/ment a vásárlás...Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Winner_hun
félisten
válasz Daniel Alves #20177 üzenetére
Mivel az eladó igazolni tudja hogy feladta a terméket egyáltalán nem biztos hogy visszakapod a pénzed.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Daniel Alves
őstag
válasz Winner_hun #20178 üzenetére
Akkor ez maradt a szopóka nyalóka üzemmód.
Illetve azt honnan tudjam hogy valóban azok a cuccok jönnek meg illetve a megfelelő mennyiségben? (4 héten belül) mert hivatalosan 14-én lettek postára adva... csak utána nehogy beszopjam hogy majd kapok 2 cukorkát és az ebayt is cseszhetem mert kifutottam a reklamálási időből... Mert elég nagy lutri az egész...
...és ő hogyan kapja meg a pénzt az ebaytől? Mutat egy emailt és kész?
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Winner_hun
félisten
válasz Daniel Alves #20179 üzenetére
Illetve azt honnan tudjam hogy valóban azok a cuccok jönnek meg illetve a megfelelő mennyiségben?
Onnan hogyha megjön a csomag akkor kibontod és megnézed hogy mi van benne.
Fizetéstől számított 40. napon indítsd el a reklamációt ha addig nem jönnének meg a termékek.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Daniel Alves
őstag
válasz Winner_hun #20180 üzenetére
Winner azért ennyire nem vagyok buta...
De pont arra akartam kitérni hogy ha túlcsúszok a 40. napon és nem tudok reklamálni plusz a cuccaim sem jönnek meg akkor cseszhetem az egészet!De köszönöm a segítséget! Az eladónak mailben említsem meg hogy a fizetéstől számoltan a 40. napom nem kapom meg a cuccaim akkor indítom a reklamációt?!
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Winner_hun
félisten
-
faresz5
senior tag
válasz Daniel Alves #20181 üzenetére
Nem értem minek görcsölni?
Nem jön meg a cucc 40napig. Kérsz refundot, ha nem ad, indítasz case-t ezzel kitolod a 45 napot, még várhatsz a csomagra,ha megjön zárod a case-t ha nem jön meg akkor 2hétig indíthatsz disputet-t és megtárgyalod paypallal/ebayel.
-
faresz5
senior tag
válasz Winner_hun #20184 üzenetére
Igazad van elírtam ,claimet akartam írni. Tehát dispute majd 2héten belül claim.Kösz a javítást.
-
bul07
nagyúr
válasz Winner_hun #20184 üzenetére
És az ügy megnyitása után menyi idővel lehet claimmé tenni az ügyet
És Paypal-on Resolution Center-en belül hol?( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kal-El
senior tag
válasz Winner_hun #20184 üzenetére
Akkor case helyett disputet van? És a disputet helyett claim?
-
bul07
nagyúr
válasz faresz5 #20187 üzenetére
Melyik linkre gondolsz
4 ügyem van most ugyanazzal az eladóval(törölték a termékeit a drágámnak) és mind így néz ki ha wiev-ra kattintok( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kal-El
senior tag
válasz radi8tor #20189 üzenetére
Akkor ez így van pontosan?:
"Ha nem jön meg az áru 40 napig, akkor kérsz refundot, ha nem ad, akkor a fizetéstől számítva 45 napig indítasz disputet.
Még várhatsz tovább a csomagra, ha megjön zárod a disputet, ha nem jön meg, akkor a disputet megnyitásától számítva 20 napon belül eszkalálhatod azt claimmé." -
Winner_hun
félisten
válasz Kal-El #20188 üzenetére
Case - maga az egész ügy
dispute - vita, itt lehet megbeszélni az eladóval a dolgokat. Ha nem juttok megállapodásra akkor lehet claim-mé eszkalálni (escalate to claim) a vitát (dispute). Itt már a PayPal emberei vizsgálják majd az ügyet és ha kell valami akkor azt elkérik az eladótól / vevőtől.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
bul07
nagyúr
válasz Winner_hun #20194 üzenetére
Az szép, akkor már csak várnom kell ha jól gondolom
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Winner_hun
félisten
válasz Kal-El #20191 üzenetére
Ha nem reagál az eladó akkor nem kell megvárni a 20 napot. A 20 nap az a max. eszkalálási idő. Ha 20 napon belül nem teszed meg és nem egyeztetek meg az eladóval akkor buktad a pénzt mert egy ügyben nem lehet 2 vitát indítani. Vársz néhány napot, ha nem reagál akkor át kell adni a stafétabotot a PayPal embereinek.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Kal-El
senior tag
válasz Winner_hun #20193 üzenetére
És automatikusan case lesz a dologból, amikor refundot kérsz az eladótól, vagy mielőtt refundot kérne az ember, az előtt be kell állítani case-re?
Egyébként bocs a sok kérdésért! Lehet nektek ez egyértelmű, de én ezt nem tudom elképzelni csak úgy, mert semmi tapasztalatom ilyen téren. Viszont érdekel és inkább felírom valahova, ha gondom adódna valamikor később. De még mindig nem tiszta teljesen.
-
bul07
nagyúr
válasz Winner_hun #20197 üzenetére
Hát van hogy nem , főleg munka után mikkor már 27-28 órája fent vagyok, olyankor egy két dolog homályba merül
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Winner_hun
félisten
válasz Kal-El #20198 üzenetére
Case (angol) - ügy (magyar)
Az egész dolog az ügy (case) De ezzel ne foglalkozz, nem kell.
A lényeg: fizetéstől számítva 45 napon belül lehet dispute-t indítani, a dispute megnyitásától számítva 20 napig lehet azt claimmé eszkalálni. Így a fizetéstől számítva 65 napod van az egész intézésére. Ettől függetlenül lehet hogy az egész eltart 90 napig is.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mesterséges Intelligencia topik
- További aktív témák...