- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
A botrányos fejlesztésű Duke Nukem Forevert a 3D Realmstől a Gearbox (Borderlands) vette át, a játék pedig 200 június 10.-én jelent meg. Egyszerre mindhárom platformon/PC, Xbox, Ps3. A játékban van többjátékos mód, visszatérő fegyverek garmadája, sok humor és millió interaktív geg, azaz nagyjából minden, ami miatt a Duke Nukem 3D anno sikert aratott. A DNF-ből demó is megjelent. Noha ezzel a címmel kapcsolatban hajlamosak vagyunk a szkepticizmusra, a 2010-es PAX kiállításon bárki kipróbálhatta a játékot, ezzel gyakorlatilag megvásárolva a bizalmunkat. Hajrá Gearbox, szorítunk!
3 DLC elérhető a játékhoz,amit az Xbox live, playstation network és a steam rendszerén keresztül tölthetünk le.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alien_
őstag
Megértük ezt is!
"DNF Teaser Video coming tomorrow
[I]"Last Saturday we had our annual company Christmas party. It was a lot of fun as usual but it featured one special surprise. It turns out that several people had been secretly working late nights and into the wee hours of the morning preparing a special video for those at the party. They created a short teaser for Duke Nukem Forever.
After seeing the teaser we thought it was something we should share with all of you and while it's just a teaser, rest assured more is coming.
Tomorrow, Wednesday the 19th, around noon CST, we will release the first teaser trailer from Duke Nukem Forever. To tide you over until then, there has been a screen shot taken from the teaser and posted in our forums. Check it out here.
Thank you for being fans of the game and for your continued patience.
We'd like to thank the people on the team that worked so hard to create this teaser and the friends of 3DR that helped create it (Jeremy Soule and Julian Soule, Frank Bry, Jason Evigan and of course, Jon St. John)."[/I]
[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
-
Frigo
őstag
-
alien_
őstag
Thx, már megvan =) Először a fansite-ok körül kezdtem keresgélni, de ott csend & hullaszag volt csak..
Az első részt imádtam, sokszor végigvittem, nálam a Doom2-vel van egy szinten!Remélem, melóba indulás előtt felkerül, nagyon kíváncsi vagyok, ez egy PC játékipari történelmi piillanat =) Vajon behozza majd a játék a ráfordított lóvét? Vagy legalább a fejlesztése alatt elfogyasztott kólák és pizzák árát? Alig várom, hogy kiderüljön =))
Come get some!
Server nem bírja a rohamot =)
"The server is too busy at the moment. Please try again later."[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
-
Vistaboy
veterán
Vannak még csodák, emberek!
Bár az ünnepléssel inkább megvárnám, amíg látom legalább a videót.
És még akkor sem örülnék túlzottan, hiszen ha jól emlékszem, már három videó is volt a játékról (Általában motorváltásoknál), és mégsem lett belőle játék.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
mcmike
őstag
Szvsz a Doom2 meg sem közelítette a Duke Nukem 3D-t. Semmilyen szempontból sem.
A Duke3D korszakalkotó volt, több paraméteréből fakadóan is:
- az első FPS amiben a függőleges mozgás (akár csak ugrásról beszélünk, vagy a JetPack-ről) mint olyan megjelent.
- komolyan kidolgozott multi rész
- hosszú, változatos Single Player rész (később bővítve is, pl. Atomic Edition)
- maga a motor is (akkori szemmel nézve) komolyra sikeredett, amit később más játékokban is felhasználtak: Shadow Warrior, Redneck Rampage...Én örülnék ha végre megjelenne a méltó utódja az első résznek, de attól tartok h a 3DRealms már nem tudja felvenni a versenyt a mostani fejlesztőcégekel (lényegesen nagyobb tőke, és erőforrás van a kezükben). Mindíg le lesz maradva. Ha egyszer netántán' el is készülne a folytatás, valszeg nem lesz nagy siker...
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
alien_
őstag
Szvsz zseniális játék lett, nagyon tetszett, ahogy (Duke-osan) kommentálgatta a főhős az eseményeket ("Wow, that was fucked up....(meglát egy plafonon sétáló monstert)..No, THIS IS FUCKED UP!!")
Ízlések és pofonok, de az tény, hogy a Doom3 engine-ből többet hoztak ki, mint az ID-s srácok, baromi jól le volt optimalizálva (a 9800SE-men is gyönyörűen futott), 11 év fejlesztés után kihozták, és taroltak vele. Egyedi atmoszférája nagyon jó, a fizikai motor pedig az utolsó pályákon villant nagyot (pl amikor előtted épül meg a pálya).
Értik a dolgukat a 3DRealms-esek, meg jó a marketingjük is (Ki ne hallott volna már a Duke Nukem Foreverről? ), csak picit időigényes..
Az meg a másik, hogy 11 év alatt elég sok jó ötletet ki lehet találni, ennyi idő alatt meg lehet írni két enciklopédiát =)
Swarm is coming.
-
alien_
őstag
válasz #65675776 #111 üzenetére
Huhú, emlékszek, az volt az első "nagy" játék a 200mb -os vinyómon, a maga böhöm 32mb-jával
".....következzen néhány egyéb infók kedvenc Broussardunktól: Visszatér Duke eredeti hangja Jon St. John és az eredeti zeneszerzők Jeremy and Julian Soule! Hamarosan újabb Duke anyagok várhatók!"
Hurrá
De a Megadeth által feljátszott verzió sem volt rossz!
[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
-
soulcube
aktív tag
Van még olyan ember aki hisz a 3DRealms-nak ?
Na de komolyra fordítva, magyar idő szerint ma este jön a trailer -
Vistaboy
veterán
válasz peterszky #115 üzenetére
Hát ráfér a gyúrás Duke-ra. Nagyon nagy az elvárás. Amennyit készült ez a játék.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
RpPRO
őstag
Szerintem at kene allni a Crysis motorjara, egy-ket ev csuszas nem oszt, nem szoroz.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
Dilikutya
félisten
-
peterszky
őstag
Interjú:
Milyen 3D enginet használ a játék?
Broussard: Unrealt. Ha jól emlékszem valahol az Unreal 2 idején, a static meshek beépítésekor kezdtük átírni a motort. Azóta teljesen újraírtuk a renderelőt, mostanra pedig egy teljesen modern motor lett belőle.Kilenc-tíz évet vártunk a játékra, ugye ehhez mérhetően sokáig kitart majd a játék?
Különféle okok miatt 3+ alkalommal kezdtük újra a Duke készítését. A jelenlegi (és utolsó) változat fejlesztése 2004-ben kezdődött. A játékidő tekintetében pedig a hasonszőrű játékokhoz igazodunk.Mennyi ideig tart egy-egy karakter/szörny modellezése és texturázása?
6 hét?A játék mely részét kedveled leginkább?
A fejtörőket és a szörnyfejek, illetve végtagok ledurrantását, szétrobbanását.Fontos szerepe lesz az Interakciónak?
De még mennyire!A régi szép időkben csak úgy repkedtek a végtagok és belek mindenfelé, a vérnyomokról nem is beszélve. Szóval lesz ilyen a játékban?
Egen, de azért az ésszerűség határain belül. A sörétes lekapja a végtagokat, ellenben a géppuskával vagy a pisztollyal. Ha valamit sikerül felrobbantani, csőbombát a delikvens alá dobni, akkor a robbanási rádiuszban minden végtag útnak indul, feltéve, ha elegendő sebzést szenved el. A belek vissztérnek!Dobozok vagy hordók?
Bujkálásra a törhetetlen dobozokat és a nem gyúlékony hordókat. Lövöldözésre pedig pont fordítva .Mennyi dialógust vettetek fel Duke karakteréhez?
Broussard: Ezt mindenképp felvesszük: "I'm gonna kill you old school."Forrás: HW
What else you gonna do on a Saturday?
-
peterszky
őstag
What else you gonna do on a Saturday?
-
Johnny Cage
addikt
Ha nem pörögne a topik, gyertek ide és osszátok meg a véleményeteket:
-
Muton
addikt
"pisztolycsata az udvaron nyolckor?" << régi szép idők
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
RpPRO
őstag
válasz Johnny Cage #127 üzenetére
A cikkiro szepen osszelopkodta az infokat, amit mar ebben a topikban mind linkeltek masok.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
Johnny Cage
addikt
Milyen infókat lopkodott össze? Konkrétan én voltam az a lopkodós cikkíró, de a topikot egyrészt végig sem olvastam, másrészt meg csak a Peterket által belinkelt interjút "lopkodtam" be a kommentek közé. Más infót meg nem tudok megírni, mint ami napvilágra került.
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Ez a teaser nagyon ratyi, bár lehet a játék szórakoztató lesz... Valamikor...
I am having fun staying poor.
-
RpPRO
őstag
válasz Johnny Cage #131 üzenetére
Ne haragudj, eros es tulzo kifejezes az osszelopkod. Rosszul probaltam utalni arra, h ezeket ebben a topikban egyenkent, de linkeltek mar. Nyilvan sokaknak uj info volt, nem mindenki olyan pc kocka, mint en.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
fpeter07
veterán
hány éve fejlesztik, és mikor jelenik meg?
-
Archer
őstag
Nem tudom miért sürgeti mindenki annyira a megjelenést Jó munkához idő kell. A Stalker is megjelent egyszer csak "When it's done"...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz peterszky #139 üzenetére
Az igaz, de szerintem a 3D Realms-os srácok biztosra akarnak menni, hogy az ő játékok maradjon a legtovább csúszó játék az elkövetkező pár évtizedben is Lehet, a sok várakozás miatt unalmukban már nekiálltak a DNF2-nek is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Dilikutya
félisten
És valószínűleg övék az egy játékhoz licenszelt legtöbb engine díja is. Szinte az összes jelentősebb grafikus motoron ült már szegény Duke, de valahogy egyik sem tetszett neki.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
őstag
talán 1x valamikor megjelenik, ha már ennyi melót beleöltek
“Mankind invented the atomic bomb, but no mouse would ever construct a mousetrap.” Albert Einstein
-
Vistaboy
veterán
válasz RoyalFlush #143 üzenetére
Hacsak át nem állnak a CryEngine-re...
Akkor várhatunk újabb két évet.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Gyusz
őstag
válasz Vistaboy #144 üzenetére
#125
Milyen 3D enginet használ a játék?
Broussard: Unrealt. Ha jól emlékszem valahol az Unreal 2 idején, a static meshek beépítésekor kezdtük átírni a motort. Azóta teljesen újraírtuk a renderelőt, mostanra pedig egy teljesen modern motor lett belőle.Nem is váltogatták olyan gyakran a grafikus motort, mint ahogy azt mindenki hitte.
-
Vistaboy
veterán
És milyennel kezdték? Azt már ők sem tudnák megmondani sztem.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
Duke Nukem Forever Megjelenés?
"Scott Miller, a 3DRealms fejese, aki nem rest szabadidejében gyermekének dömperjével száguldozni a kertben, most úgy érzi végre bejelenthetik a Duke Nukem Forever megjelenését.
A több, mint 10 éve készülő játék valamikor idén év végén fog megjelenni a nagy hármasra, azaz PC-re, illetve PS3 és X360 konzolokra. Azért Miller gyorsan hozzátette, hogy egy-két hónappal elcsúszhatnak a végső megjelenési dátumhoz képest, de már igazán nem kívánják tovább húzni az 1996 óta fejlesztés alatt álló megaprojekt megjelenését.
Állítólag ez áll a hamarosan megjelenő Dallas Business Journal hasábjain, ám valamivel később a Shacknewsnak Scott Miller leszögezte, hogy nem tájékoztatták pontos megjelenésről a lapot és a platformok sem véglegesek. Azaz semmi sem biztos. A DNF marad veniccdán, egyelőre. Viszont nem akarnak újabb motort cserélni, tehát már mondhatni közeledik..."Forrás: Hardwired.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Archer
őstag
válasz Vistaboy #147 üzenetére
"Azért Miller gyorsan hozzátette, hogy egy-két hónappal elcsúszhatnak a végső megjelenési dátumhoz képest" Hát igen, megértem őket ha 11 év alatt nem tudják befejezni és kénytelenek csúszni egy-két hónapot(évet) Ha tényleg 96-óta készítik, minimum két blue-ray lemezen fog megjelenni
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Mozgásban az F1 24
- Házimozi belépő szinten
- Formula-1
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Autós topik
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest