Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    válasz D013 #90 üzenetére

    Megmondom őszintén, hogy nálam a millió mellékküldi óriási pirospontnak számít, mert egy kaland-szerepjátékban a felfedezés okozza az egyik legnagyszerűbb érzést. Amikor begázolsz a susnyásba, majd feltűnik előtted egy romos épület, az a lehető legpocsékabb érzés, ha nem tudsz bemenni megnézni, mi van odabenn. Na, de ha beenged és találsz egy csapóajtót, alatta egy több szintes labirintussal... nyami. :DDD

    MOD: Én legjobban arra leszek kíváncsi, mennyire lesz interaktív a történet, mert eddig nem sok különbség volt a három választható lehetőség (jó-semleges-agresszív) között. Plusz, hogy lesz-e rendes parti- és tárgymenedzsment? Nem hogy majd mindenféle szart találunk a szörnyeknél, a cuccainkat pedig csak a pályák végén lehet fejleszteni. Meg majd megint kiírja, hogy "Csak Hawke viselheti" (Aki játszott a DA2-vel, érti). Mert akkor "instant uninstall". :K

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák